دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مرگ سارق، حین سرقت سیم برق 

چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400
ساعد نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران در سیستان و بلوچستان از جان باختن سارق سیم برق حین سرقت از دکل فشار قوی برق خبرداد.
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، سرهنگ حسین نوری فرید گفت: در پی اعلام وقوع سانحه برق گرفتگی حوالی روستای "غریب آباد" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و مشاهده شد فردی در کنار تیر برق فشار قوی، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: با بررسی های شده مشخص شد که فرد جان باخته در حین سرقت سیم برق دچار برق گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به کشف ادوات سرقت سیم در کنار جسد و انتقال او به پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو علاوه بر ایراد خسارت جانی و مالی به زیر ساخت ها و اموال عمومی بسیار خطر ناک بوده و ممکن است به قیمت ازدست دادن جان افراد تمام شود.

سرهنگ نوری فرید از شهروندان خواست: نسبت به سرقت سیم و تجهیزات ترانسهای برق حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری 4 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت سیم برق در شهرستان خبر داد.

سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 250 متر سیم برق مسروقه بهمراه ادوات و وسایل مخصوص سرقت سیم برق کشف شد.

سرهنگ داریوش سرگلزایی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی پلیس به 8 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟