دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مرگ تلخ مرد نیکوکار در راه کمک به یک معتاد 

یکشنبه، 06 تیر 1400
کد خبر: 156442
ساعد نیوز : روز اول تیر امسال خانواده مرد سرشناسی با مراجعه به پلیس قم از ناپدید شدن پدرشان خبر دادند.
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، روز اول تیر امسال خانواده مرد سرشناسی با مراجعه به پلیس قم از ناپدید شدن پدرشان خبر دادند. با شروع تحقیقات مشخص شد که این مرد ۶۶ ساله از افراد سرشناس و نیکوکار شهر بوده که صبح همان روز سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ خود از خانه خارج شده و دیگر خبری از او نشده است. در حالی که تحقیقات برای یافتن سرنخی از وی ادامه داشت، عصر چهارشنبه دوم تیر مأموران کلانتری فرودگاه امام خمینی حین گشت در منطقه به یک خودروی پژو ۲۰۶ که در مسیری خلاف جهت در حرکت بود، مشکوک و وقتی برای بررسی ماجرا به خودرو نزدیک شدند، دریافتند زن و مرد جوانی داخل خودرو با هم درگیر هستند. اما مرد راننده به محض دیدن خودروی پلیس با سرعت فرار کرد.
مأموران نیز با تعقیب خودرو به راننده دستور ایست دادند اما وی بی توجه به دستور پلیس به فرار ادامه داد تا اینکه پس از دقایقی تعقیب و گریز سرانجام پلیس موفق به متوقف کردن خودرو شد.
هنگامی که مأموران برای بازرسی خودرو زن و مرد جوان را پیاده کردند، ناگهان با پیکر مردی میانسال روی صندلی عقب روبه رو شدند که دست و پایش را بسته بودند و نفس نمی کشید. در ادامه بررسی ها خیلی زود هویت جسد شناسایی و مشخص شد وی همان مرد نیکوکار قمی است که روز قبل گزارش ناپدید شدنش اعلام شده بود.
بدین ترتیب مرد جوان و همسر صیغه ای اش به اداره آگاهی تهران منتقل شدند و به ربودن مرد ۶۶ ساله اعتراف کردند. با توجه به اینکه متهمان منکر قتل بودند، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید