دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

فیلم مسابقه سیلی زنی یک ربات و یک انسان/چه قدرتی داره ربات! 

شنبه، 27 خرداد 1402
ساعد نیوز: در ویدیویی تکان دهنده که هم اکنون در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است، رباتی در مسابقه سیلی زنی Power Slap، حریف خود را نقش زمین می کند و پس از این ضربه سنگین، نگهبانان سعی می کنند ربات را از مردی که روی زمین افتاده بود، دور نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از روزیاتو، ظاهراً این یک نبرد، یک ویدیوی ساختگی است که توسط رئیس مسابقات قهرمانی نهایی فایتینگ، دانا وایت، ساخته شده است.


لیگ سیلی زنی Power Slap دانا وایت، به خاطر نبود شرایط ایمن و ضرباتی که حریف های بی دفاع متحمل می شوند، مورد انتقاد قرار گرفته است. اما وایت در پاسخ به این انتقادها گفت: «ما کلی پول خرج می‌کنیم تا مطمئن شویم که قبل از مبارزه، دو حریف سلامت کامل داشته باشند و آنها در هر مسابقه 3 تا 5 سیلی می‌خورند. اما در یک مسابقه بوکس ممکن است تا 400 مشت به حریف وارد شود.»

کریس نوینسکی یک متخصص آسیب های پزشکی است و دکترای دانشگاه هاروارد را دارد، به شرایط این مسابقات اعتراض کرد. او با اشاره به یک ویدیو از این مبارزات می گوید که یکی از افراد پس از سیلی خورد، نشانه های واضح نوعی ضربه مغزی را بروز می دهد.

در ضربه مغزی fencing posture بر اساس ضربه پر شتاب، بافت نرم مغز به جمجمه سخت برخورد می کند و بخش خاکستری مغز به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد و ممکن است دیگر مانند قبل عمل نکند. نوینسکی در توییتی نوشت: «این خیلی ناراحت کننده است.» و خطاب به دانا وایت نوشت: «باید خجالت بکشند. استثمار خالص. چه کسی از چاقو خوردن، جان سالم به در می برد؟»

در صفحه رسمی لیگ Power Slap در معرفی این مسابقات نوشته شده است: برترین لیگ مسابقات در جهان که توسط کمیسیون ورزش ایالت نوادا مجوز گرفته و تایید شده است. Power Slap به رهبری دانا وایت، شرکت کنندگانی از سراسر جهان دارد که در صحنه برای نمایش قدرت، تکنیک و عزم خود مبارزه می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...