دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مسئول پرونده گردن زنی کیست؟ / همه چیز درمورد امین شعرباف + تصاویر جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 22 مهر 1403
کد خبر: 412597
ساعدنیوز: بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی، محمد امین شعرباف در تاریخ 10 خرداد 1369 متولد شد و با بازی در نقش سروش سریال قورباغه برای اولین بار جلوی دوربین رفت. که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بازیگر نقش امیر در سریال گردن زنی، محمد امین شعرباف در تاریخ 10 خرداد 1369 متولد شد و با بازی در نقش "سروش" سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی برای اولین بار جلوی دوربین رفت. ادامه کار حرفه‌ای و جدی او در سریال نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی شکل گرفت و این روزها نیز با بازی در نقش "امیر" در سریال گردن زنی هنرنمایی می‌کند.

محمدامین شعرباف در زندگی خصوصی خود بسیار محافظه‌کار است و اطلاعات کمی در مورد زندگی خصوصی خود منتشر کرده است، اما طبق اخبار منتشر شده این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است!

امین شعرباف از جوانی به دنبال رویای ورود به عرصه هنر بود، او با شروع تحصیل توانست استعداد و استقامت خود را در این حوزه ثابت کند و با شروع حرفه‌ای خود در سینما و تلویزیون، توانسته است با بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توجه و علاقه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

امین شعرباف از دوران کودکی علاقه خاصی به هنر نمایش و عالم بازیگری داشت و در جوانی نیز رویای ورود به عرصه بازیگری را در سر می پرواند، وی پس از اتمام تحصیل در رشته تئاتر و بازیگری در دانشگاه هنر تهران، با ثبت نام در کلاس های بازیگری هومن سیدی با این کارگردان جوان سینما آشنا شد و همزمان با ایفای نقش در چند تئاتر دانشجویی برای بازی در سریال مشهور «قورباغه» به کارگردانی استادش تست بازیگری داد. این بازیگر در نهایت توانست نظر هومین سیدی را برای ایفای نقش "سروش" سریال «قورباغه» جلب کند و در کنار هنرمندان مطرحی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، مهران غفوریان به هنرنمایی بپردازد.

وی با حضور موثر و قوی خود در این سریال خیلی سریع برای نقش "آرش" در سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی پذیرفته شد و در این سریال هم در کنار چهره های مشهوری همچون مریلا زارعی، حمید فرخ نژاد و لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخت.

امین شعرباف همانند نام خانوادگی به شعر و شاعری علاقه زیادی دارد و گهگاهی برای دل خود چند سطری هم می نویسد، در ادامه تکه شعری از این بازیگر شاعر ایرانی را خواهید خواند:

زامبی هایی که در اطراف مانند

و اطرافی که طرف هیچ کس را نمیگیرد

کسانی که مانند هیچ کس نیستند

و خود کلمه هیچ ، که برایمان زندگیست…

او علیرغم اینکه مدت کوتاهی است که وارد این عرصه شده، اما به دلیل بازی‌های قوی و تاثیرگذارش در کنار چهره خوب و بیان دل نشینش خیلی زود جای خود را در دل بینندگان باز کرده است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نیلوفر شهیدی: رستا خیلی طول کشید تا مامان صدام کنه! بچه من مثل معجزه است! متوجه شدم تیزهوشانه+فیلم
رونمایی از چهره جذاب و متفاوت بازیگران با موی دم اسبی؛ از آقا رضای گلزار تا پاشا رستمی و سینا مهراد+عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!
(ویدئو) سوسن پرور: دوران دبیرستان آرایش می‌کردم ولی به‌نظرم احمقانه بود/ من خیلی درد کشیدم تا به اینجا رسیدم/ فریدون جیرانی: چقدر اون آدم بی‌ادب و‌بی‌تربیت بوده!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
داغ داغ از لاس وگاس آمریکا: گرگ پارسی فیگورهای آخر را در استیج مستر المپیا 2024 به نمایش گذاشت +تصاویر