دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

مشاور امنیت کاخ سفید : انتقال قدرت طبق روال رخ خواهد داد 

دوشنبه، 26 آبان 1399
کد خبر: 114747
ساعد نیوز: مشاور امنیت ملی کاخ سفید با پذیرش پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: انتقال قدرت طبق روال معمول و قانونی در کاخ سفید رخ خواهد داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا: رابرت اوبراین در کنفرانس خبری روز دوشنبه برای اولین بار با پذیرش نتایج انتخابات گفت: اگر جو بایدن برنده انتخابات ۲۰۲۰ تعیین شود، یک انتقال قدرت حرفه ای در شورای امنیت ملی کاخ سفید صورت خواهد گرفت.

وی افزود: اگر یک دولت جدید روی کار بیاید، آنها مستحق داشتن فرصت و اجرای سیاست های خود هستند. اگر بلیت بایدن-هریس به عنوان برنده تعیین شود بدیهی است که اکنون ما شاهد یک انتقال بسیار حرفه ای در کاخ سفید باشیم.

به گزارش سی ان ان، اگرچه اوبراین به طور صریح بایدن را پیروز انتخابات ۲۰۲۰ معرفی نکرد اما سخنان وی به این معنا است که مقامات کاخ سفید نیز با طرح احتمالی باخت ترامپ کنار آمده اند.

اعتراف کاخ سفید به پذیرش باخت ترامپ در انتخابات در حالی مطرح می شود که با وجود آن که حدود دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و جو بایدن با کسب ۳۰۶ آرای الکترال بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا برگزیده شد، اما ترامپ با رد پذیرش این موضوع، همچنان در توئیتر مدعی است که وی انتخابات را برده است.

وی طی این مدت بارها در حساب توئیتر شخصی خود مدعی پیروزی خود در انتخابات و وجود تقلب در آرا انتخاباتی شده است، موضوعی که به کرات ادعاهای وی با محدودیت و برچسب های هشدارآمیز توئیتر همراه شده است.

ترامپ که دوره ریاست جمهوری اش کم تر از دو ماه دیگر به اتمامی می رسد روز دوشنبه در توئیتی دیگر برای چندمین بار به رسانه های آمریکایی حمله ور شد و درادامه ادعای برنده شدن در انتخابات آمریکا نوشت: چرا رسانه های متقلب (آمریکایی) همچنان تصور می کنند جو بایدن درحال صعود به سمت ریاست جمهوری است و از جانب ما چیزی را نمایان نمی کنند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: بطرز بدی قانون اساسی مان در انتخابات ۲۰۲۰ نقض و ازهم پاشیده شد.

تمامی پیام های توئیتری ترامپ در این زمینه با محدودیت و هشدار شبکه اجتماعی توئیتر مواجه شد که به مخاطب یادآوری می کند «این ادعاها دروغین و ستیزه جویانه است».


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب