مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان

  پنجشنبه، 28 اسفند 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان
تعداد کاربران تیک تاک در بازه زمانی تقریبا یک سوم اینستاگرام، به تعداد کاربران این شبکه اجتماعی رسید و البته از آن بالاتر هم رفت. اگر محدودیت های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا نبود،‌ احتمالا شکی در این باره وجود نداشت که تیک تاک در مسیری قرار داشت که آنرا به برترین شبکه اجتماعی دنیا بدل میکرد.

مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان

تیک تاک یکی از موفق ترین اپلیکیشن های ویدیو محور سالهای گذشته بوده که با جلب نظر تعداد زیادی از مخاطبین به بهترین شبکه اجتماعی دنیا بدل شده است.

اگر نگاهی به آمارهای معتبر در حوزه تعداد کاربران اپلیکیشن تیک تاک بیندازیم، به ارقام جالب توجه و فوق العاده ای برخواهیم خورد. موفقیت انفجاری این برنامه را می توان ناشی از قابلیت های متفاوت آن دانست که اجازه خلق محتوای متنوعی را به کاربران می دهند.

در ادامه به معرفی مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان و بهترین چالش های برنامه تیک تاک می پردازیم.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
همانطور که می دانید برنامه TikTok اپلیکیشنی است که در آن کاربران می توانند ویدیوهای کوتاهی از خود در حال آشپزی، رقص یا انجام کارهای روزمره ضبط کنند و در ادامه با افزودن موسیقی یا افزایش یا کاهش سرعت ویدیو و یا افزودن فیلتر به آن، ویدیو خود را به اشتراک بگذارند.

مانند اینستاگرام، کاربران در این پلتفرم نیز می توانند برای ویدیوها کامنت بگذارند، آن ها را لایک یا اکانت کاربران دیگر را دنبال کنند. علاوه بر این، این ویدیوها را می توان در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشت و یا حتی دانلود کرده و در حافظه ذخیره کرد. با ما در مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در دنیا همراه باشید.

مشهورترین و بهترین تیک تاکرها

بخش اعظمی از کاربران اپلیکیشن تیک تاک را نوجوانان تشکیل می دهند؛ امری که با نگاهی به محبوب ترین ویدیوهای تیک تاک به آن پی خواهید برد. پاسخ سوال « چگونه در تیک تاک معروف شویم » را در داستان زندگی این افراد می توان یافت.

در ادامه با شماری از مشهورترین و بهترین تیک تاکرها آشنا می شویم؛ افرادی خلاق که به تولید محتوای جذاب در تیک تاک میپردازند.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
پیش از آغاز بحث اصلی ذکر این نکته را نیز لازم یمدانم که با وجود فعالیت گسترده ایرانیان در تیک تاک، متاستفانه آمار دقیق و درستی از بهترین تیک تاکر های ایرانی در دست نیست. در نتیجه بحث بهترین تیک تاکر های ایرانی را به موقعی دیگر که آماری در دست داشته باشیم، وا میگذاریم.

چارلی دی آملیو

در رده نخست مشهورترین و بهترین تیک تاکرها در جهان، نام چارلی دی آملیو قرار دارد. دی آملیو، کار خود را در سال 2019 و با آپلود ویدیوهای رقص با آهنگ های معروف آغاز کرد.

این نوجوان آمریکایی با 71.9 میلیون فالوور در برنامه تیک تاک به همراه 23.9 میلیون فالوور در اینستاگرام، 5.58 میلیون فالوور در یوتیوب و 3.3 میلیون فالوور در توییتر به عنوان نفر اول لیست تیک تاکر های معروف شناخته می شود؛ مقامی که در مارس (فروردین) گذشته، با گذشتن از لورن گری که در ادامه به معرفی او میپردازیم به دست آورد.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها آملیو در کارنامه خود همکاری با برخی از معروف ترین سلبریتی های آمریکایی و حتی کمپانی سونی را نیز دارد. سال 2019 بود که یکی از مدیران سابق گروه سونی موزیک به نام باربارا جونز، دی آملیو را در شرکت خود به نام Outshine Talent استخدام کرد. در ادامه، این ستاره محبوب در تبلیغات محصولات مشهور حضور یافت.

شاید بتوان نقطه اوج شهرت دی آملیو را اجرای برنامه در مسابقه NBA All Star امسال دانست. این ستاره برنامه تیک تاک قربانی آزار و اذیت های اینترنتی فراوانی بوده است. دی آملیو در ماه های گذشته حدود 50000 دلار به بیمارستان شهر خود، برای مقابله با پاندمی کرونا، کمک کرد.

ادیسون ری

ادیسون ری دومین نفر در لیست بهترین تیک تاکرهای خارجی است. او یک رقاص حرفه ای است که عمده محبوبیت خود در اینستاگرام را به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدیوهای رقص به دست آورده است.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
ری به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها ، رقص حرفه ای را از سن شش سالگی آغاز کرد. او همچنین در مسابقات مختلفی در سراسر آمریکا حضور داشته است.

ری فعالیت خود در اپلیکیشن تیک تاک را از سال گذشته آغاز کرد. او، همچون دی آملیو، ویدیوهایی از رقص با آهنگ های معروف روز منتشر می کند. در اوایل سال جاری، ری و والدینش قراردادی با گروه WME به امضا رساندند.

زک کینگ

یکی از بهترین تیک تاکرهای خارجی فعال در تیک تاک، زک کینگ است. فعالیت او در این شبکه اجتماعی تا حدی با سایر رقبایش متفاوت است. حرفه اصلی او شعبده بازی است. او که بیش از هر چیز با ویدیوهای شعبده بازی خود شناخته می شود، کار خود را با شبکه اجتماعی یوتیوب و در سال 2008 آغاز کرد.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
کینگ در سال 2013 به عضویت وب سایت Vine درآمد و به یکی از ستون های اصلی آن تبدیل شد. او در سال 2016 حسابی در اپلیکیشن تیک تاک ساخته و تاکنون موفق به جذب 45 میلیون فالوور در این پلتفرم جدید شده است.

محتوای تولیدی کینگ به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها ، بسیار سرگرم کننده و جذاب بوده و جوایز فراوانی را برایش به همراه آورده اند. او همچنین نقشی کوتاه در انیمیشن Zootopia داشته است.

لورن گری

لورن گری که در ابتدای این گفتار به او اشاره کردیم نیز از دیگر نفرات در لیست بهترین تیک تاکرهای خارجی است. نخستین خواننده حاضر در لیست پرفالوورترین اعضای برنامه تیک تیک را می توان لورن گری دانست. او در سال 2015 به عضویت این اپلیکیشن درآمد. افزایش محبوبیت گری، منجر به آزار و اذیت او از جانب هم کلاسی هایش می شد.

گری در ادامه تصمیم به کوچ به لوس آنجلس و تمرکز بر شبکه های اجتماعی گرفت. در حال حاضر، او حدود 19.6 میلیون فالوور در اینستاگرام، 3.81 مشترک در یوتیوب، 1.2 میلیون دنبال کننده در توییتر و 45.3 میلیون مخاطب در اپلیکیشن تیک تاک دارد.

تصویر
بهترین تیک تاکر دنیا
گری به عنوان یکی از مشهورترین تیک تاکرها در بازه بین مارس 2019 و مارس 2020 (فروردین 1398 تا فروردین 1399)، بیشترین فالوور تعداد را در برنامه تیک تاک در اختیار داشت. او تاکنون 8 قطعه منتشر کرده و در موزیک ویدیوهای خوانندگان مشهوری چون تیلور سوییفت و هاروی حضور داشته است.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (126 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (86 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (83 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (82 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (66 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (65 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (56 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (45 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (39 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد 1403
7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند!
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
نایب قهرمان کشوری زورخانه‌ای کشور تجلیل شد
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه