دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مشکلاتی که پیکه برای دیدن فرزندانش دارد 

دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: طبق توافقی که پیکه و شریک سابق زندگی‌اش با هم کردند، فوتبالیست سابق می‌تواند 10 روز از هر ماه را با فرزندانش سپری کند، اما به نظر می‌رسد که این کار آنقدرها هم ساده نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، جرارد پیکه و شکیرا در ژوئن 2022 جدایی خود را اعلام کردند، اما به نظر می‌رسد که عواقب سخت این جدایی کم کم خود را نشان می‌هند؛ به خصوص برای فوتبالیست سابق. فرزندان آنها، میلان و ساشا، همیشه حساس‌ترین و مهم‌ترین بحث در روند جدایی آنها بوده‌اند و پس از جلسه‌ای در ماه نوامبر، هر دو تصمیم گرفتند که بچه‌ها با مادرشان در میامی بمانند. دلیل اصلی این بود که بچه‌ها باید مرحله جدید زندگی خود را «در یک محیط امن، آرام و با حریم خصوصی» آغاز می‌کردند.

پیکه همیشه دوست داشت فرزندانش در بارسلونا بمانند، اما در نهایت پیشنهاد شریک سابق زندگی‌اش را پذیرفت. پیکه به طور رسمی 10 روز در هر ماه می‌تواند با فرزندانش باشد. علاوه بر این، بازیکن سابق بارسلونا می‌تواند بیشتر تابستان و جشن‌هایی مانند کریسمس یا عید پاک را در کنار فرزندانش باشد. به نظر می‌رسید همه چیز خوب پیش می‌رود. اما بر اساس پادکست لورا فا و لورنا واسکس، پیکه نگران شرایط پیچیده دیدار با فرزندانش شده است.

مجریان این پادکست گفتند: «پیکه نمی‌تواند آن 10 روز را طبق توافقنامه با فرزندانش سپری کند زیرا شکیرا کار را برای او سخت کرده است.» بنابراین، پیکه می‌تواند به استراتژی‌هایی مانند تغییر بندی در توافق با شکیرا یا خرید ملک در فلوریدا فکر کند تا بتواند زمان بیشتری را با فرزندانش بگذراند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی