دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خنده‌دارترین طعنه و کنایه پژمان جمشیدی به حسین یاری / این سکانس از فیلم سینمایی کمدی «بخارست» رو به هیچ وجه از دست نده!😂👌 + ویدیو سکانس برتر 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از فیلم سینمایی کمدی «بخارست» با هنرمندی "پژمان جمشیدی و حسین یاری" را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

پژمان جمشیدی در سال 1381 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شد و خانم رهنما به دلیل علاقه پژمان به همسر سابقش پیمان قاسم خانی او را به منزل خود دعوت کرد. او بعد از دیدار با پیمان قاسمخانی با وی دوست شد و با هم به فوتبال می رفتند.

پژمان جمشیدی از زندگی خود و برخورد مردم با او از دوران فوتبالییست بودن خود و زمان خداحافظی اش از فوتبال برای قاسمخانی تعریف کرد و قاسمخانی از همین صحبت ها فیلمنامه سریال پژمان را نوشت. پژمان جمشیدی در این سریال ایفاگر نقش خود در دوران فوتبالی اش بود و سام درخشانی به عنوان مدیر برنامه در کنار او ایفای نقش کرد.

او قبل از سریال پژمان در سریال ساختمان پزشکان سروش صحت هم به عنوان بازیگر میهمان در یک قسمت بازی کرده بود اما با نقش آفرینی در سریال پژمان بیش از پیش به شهرت و محبوبیت رسید.

«بخارست» فیلمی با ژانر کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی محصول سال 1401 ایران است.

فیلم بخارست محصول ایران در سال 1401 است که توسط سید مسعود اطیابی کارگردانی شده و از بازیگرانی که در این فیلم کمدی و خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی را نام برد.

خلاصه داستان

جلیل و جلال دو برادرند که یکی از آنها در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست کار می‌کند. جلیل قصد دارد با پیج اینستاگرامی‌اش کسب درآمد کند، از این رو دست به گرفتن ویدئوهای دوربین مخفی خطرناک می‌زند. یکی از این دوربین مخفی‌ها که در استخر گرفته شده، او را در مخمصه بزرگی گرفتار می‌کند که منجر می‌شود وارد دردسرهایی شوند…

شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از فیلم سینمایی کمدی «بخارست» با هنرمندی "پژمان جمشیدی و حسین یاری" را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC