دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

میرسلیم از راز ساعت و کفش گران قیمتش پرده‌برداری کرد 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
کد خبر: 344009
ساعد نیوز: میر سلیم در مصاحبه‌ی مفصل با خبر آنلاین راز کفش و ساعت گران قیمتش را فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، ساعتی که در دست من است آن ساعت موجود در عکس نیست و تقلب کرده اند و من شکایت کرده ام.

هیتلر یک وزیرتبلیغات داشت که می گفت شما آنچنان بزرگ بگویید که کسی باور نکند این دروغ است،شما به این سادگی می گویید این ساعت 6 میلیارد تومان می ارزد. خُب بگویید ،لنگه این ساعت در بازار موجود است شما خودتان بروید بخرید ببینید چند است. من یک روز به شوخی گفتم آنها که می گویند این ساعت 6 میلیارد است بنده حاضرم 50 تا از این ساعت به آنها بدهم و نقد از آنها بگیرم و بروم به کارهای خیر بزنم.

این ساعت ده پانزده سال پیش حدود 200 دلار می ارزید.

200دلار پانزده سال پیش، خیلی پول بوده، مگر حقوق ها چقدر بود،حقوق چندین کارمند بود.آن موقع دلار 1000 تومان بود که به پول الآن می شود ده پانزده میلیون تومان،اینها چه می خواهند بگویند.

میرسلیم درباره‌ی فیک بودن ساعتش عنوان کرد که مارک ساعت من «Earnshawاِرنشا » است که در بازار هم به وفور یافت می شود. و برند پَتِک فیلیپ نیست. هر چقدر که باشد ،من اصلا خبر ندارم... و اصلا آن ساعت من نیست. به آن کسی که می گوید «بنظر می رسد» باید گفت تو غلط کردی که می گویی بنظر می رسد، آخر می دانی چه می گویی؟

میرسلیم درباره‌ی داستان کتانی برند خارجی توضیح داد کتانی مال بیست سال پیش است که با قهرمانان نجات غریق برای مسابقات بین المللی می رفتیم و این کتانی ها را برای همه خریده بودیم و برای من که سرپرست شان بودم هم خریدیم و اصلا مشکلی نبود . اینها می خواهند من را تحقیر کنند. آن را از خارج نیاوردم .در ایران خریردم آن موقع که ممنوعیت وجود نداشت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید