دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص کارویل 

یکشنبه، 03 دی 1402
قرص کارویل با ترکیباتی همچون کرفس، ترشک، زیره سبز و انیسون دارای خاصیت چربی سوزی است. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص کارویل بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

قرص کارویل حکیم مومن تبریزی با ترکیباتی همچون کرفس، ترشک، زیره سبز و انیسون دارای خاصیت چربی سوزی است. این قرص لاغری عملکرد خود را با افزایش متابولیسم بدن به صورت قابل توجهی بالا می‌برد.

میزان مصرف قرص کارویل


  • بزرگسالان با اضافه وزن بیش از 10 کیلوگرم روزی 3 مرتبه 3 قرص قبل از غذا با مصرف یک دوره 20-15 روزه از این دارو 4-2 کیلوگرم از وزن بدن خود را از دست می دهد.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر قرص کارویل


کرفس حاوی مقادیر زیادی فیبر سلولزی است و از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای تجزیه سلولز را ندارد بدون اینکه به مواد قابل جذب مقادیر زیادی آب سبب دفع سریع مواد داخل روده می شود. این عمل سبب کاهش جذب مواد قابل جذب و در نهایت کالری کمی جذب بدن شده که بدن برای جبران کالری و انرژی مورد نیاز خود ناچار به استفاده از ذخایر انرژی موجود در بدن یا چربی ها می شود. برخی کومارین های موجود در این گیاه آرامبخش نیز بوده و از پرخوری عصبی جلوگیری می کند. اسانس های موجود در گیاهان انیسون و زیره سبز خاصیت ضد نفخ و ضد اسپاسم داشته و از سوء هاضمه و مشکلات ناشی از آن جلوگیری می کنند. مواد قندی و آنتیراکیونی موجود در گیاه ترشک به این دارو خاصیت مدر و ملینی می دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...