دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول لیورسیل 

سه شنبه، 12 دی 1402
کپسول لیورسیل، درمان حمایتی در بیماری‌های کبد، آسیب‌های کبدی و کبد چرب، پایین آورنده کلسترول و تری گلیسرید خون است. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول لیورسیل بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

کپسول لیورسیل 240 رزفارمد در فرمولاسیون خود حاوی 240 میلی گرم سیلیمارین می باشد که پایین آورنده قند خون و درمان کمکی در افراد دیابتی است که دارای بیماری دیابت نوع دوم هستند. کپسول liversil 240 برای حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد و کمک به بهبود کبد چرب در زنان و مردان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از اجزای این ترکیب دارای خواص سم زدایی برای کبد هستند و می توانند در بهبود و رفع کبد چرب برای افراد مفید واقع شوند.

میزان مصرف کپسول لیورسیل


  • روزانه دو مرتبه و هر مرتبه 1 عدد کپسول بعد از غذا یا همراه غذا میل شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول لیورسیل


  • در یک کارآزمایی بالینی که توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی با همکاری مراکز تحقیقاتی – درمانی در داخل کشور انجام شد، گیاه سیلیمارین با دوز 600 میلی‌گرم در روز بر روی 110 بیمار مبتلا به دیابت نوع دوم به مدت چهار ماه تجویز شد که در نهایت پس از پایان مطالعه منجر به کاهش 30% قند خون ناشتا، 20% کلسترول و 30% تری گلیسیرید گشت.

  • در مطالعه بالینی دیگری که بر روی 60 بیمار مبتلا به آسیب کبدی ناشی از مصرف الکل انجام گشت، سیلیمارین با دوز 600 میلی گرم در روز تجویز شده و به مدت شش ماه به طول انجامید. پس از پایان مطالعه میزان FBS (قند خون ناشتا)، قند خون روزانه، گلوکزاوریا، هموگلوبین گلیکوزیله و نیاز چشمگیر به انسولین کاهش یافته است. در یک کار بالینی دیگر در افراد دارای مشکلات مزمن کبدی که ترکیبی از سیلیمارین دریافت نموده اند (به صورت 240 میلی‌گرم دو بار در روز) در مقایسه با پلاسبو کاهش قابل ملاحظه ای در سطح آنزیم‌های کبدی (GGT ,ALT ,AST) گزارش شده است.

  • بیماری کبد چرب را یک بیماری ثانویه می‌نامند، چراکه افراد به دلیل ابتلا به بیماری دیگر، مبتلا به بیماری کبد چرب می‌شوند؛ از این رو این بیماری،‌ یک بیماری ثانویه محسوب می‌شود. کپسول درمان بیماری‌های التهابی کبد و کبد چرب لیورسیل تولید شده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، یکی از بهترین کپسول‌های گیاهی خوراکی دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس