دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلیس در سال 1403 

سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
در ابتدا قصد داریم با مفهوم تمکن مالی آشنا شویم. تمکن مالی در واقع نوعی مدرک مالی است که لازمه اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و سایر ویزاها می باشد. همچنین، این مدرک نشان میدهد که شما به عنوان متقاضی مهاجرت به انگلیس، از توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های زندگی در انگلیس برخوردارید.

همانطور که میدانید برای تنظیم مدارک ویزای تحصیلی انگلستان، نیاز به اثبات تمکن مالی کافی و معتبر است. میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس، ممکن است بسته به موارد مختلفی از جمله نوع دوره تحصیلی، مدت زمان تحصیل در انگلیس متغیر باشد. به طور کلی، دانشجو باید بتواند هزینه‌های زندگی در انگلیس، شهریه دوره های تحصیلی و هزینه‌های دیگر مانند بیمه بهداشتی را پوشش دهد.

هزینه تمکن مالی ویزای تحصیلی انگلیس

در شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان تصریح شده که هر دانشجو بایستی مدارک صورت حساب بانکی خود را که شامل حداقل 1015 پوند (به ازای هر ماهی که می‌خواهند در این کشور اقامت داشته باشند) ارائه دهند. یا به عبارتی دیگر باید مدارکی دال بر اثبات تمکن مالی به میزان 12.180 پوند (برای یک سال اقامت در شهر‌های انگلستان) ارائه داده شود.

مدارک لازم برای اثبات میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی انگلیس

مدارک لازم برای اثبات میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی انگلیس

از جمله مدارک مورد نیاز برای اثبات میزان تمکن مالی در زمان مهاجرت تحصیلی به انگلیس، صورتحساب بانکی است. اگر همراه با ویزای تحصیلی انگلستان، صورتحساب ارائه می کنید، حساب باید متعلق به شما یا والدینتان باشد. شما همچنین می توانید میزان تمکن مالی خود را از طریق یک حساب مشترک که نام شما در آن ذکر شده، استفاده نمایید. مبلغی که در حساب قرار می دهید باید به مدت 28 روز در حساب باقی بماند و نباید مبلغ آن از مبلغ ذکر شده در تاییدیه تحصیلی تان کمتر شود.

صورت حساب بانکی، باید به صورت زیر باشد:

  1. در یک موسسه رسمی باشد.

  2. چاپی یا الکترونیکی باشد.

  3. شامل نام شما، والدین یا قیم تان باشد.

  4. شماره حساب در آن ذکر شده باشد.

  5. شامل اطلاعات مربوط به بانک باشد.

  6. تاریخ و مقدار پول موجود در حساب ذکر شده باشد.

شرایط ارائه تمکن مالی به سفارت انگلستان

تمکن مالی برای 28 روز کامل باشد!

متن نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی باشد!

تنها نرخ ریال در نامه تمکن مالی ارائه شده و هیچ معادلی به پوند در آن نباشد!

حداقل مانده حساب در طی 28 روز در تمکن مالی ذکر شود!

اگر در حال درخواست یا تمدید ویزای دانشجویی انگلستان هستید و به مدت 12 ماه یا بیشتر با ویزای انگلستان زندگی می کنید، نیازی به تهیه مدرک مالی ندارید.

اگر همزمان با همسر یا فرزندتان درخواست مهاجرت به انگلیس را می‌دهید، باید ثابت کنید که هم پولی برای پرداخت هزینه دوره خود دارید و هم برای حمایت از خودتان و پول اضافی برای هر یک از اعضای خانواده خود دارید.

اگر ویزای شما برای یک دوره کمتر از نه ماه است، در این صورت فقط به هزینه های زندگی برای طول دوره نیاز خواهید داشت. برای دوره های طولانی تر، فقط باید نشان دهید که هزینه های زندگی در نه ماه اول را دارید.

سخن پایانی

میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس، یکی از شرایط اساسی است که برای اخذ این نوع ویزا انگلیس باید ارائه شود. دولت انگلستان از دانشجویان خارجی می‌خواهد تا توانایی مالی لازم برای تحصیل و زندگی در انگلیس را اثبات کنند.

اگر متقاضی ویزای تحصیلی انگلیس هستید، باید پول کافی برای پرداخت هزینه دوره تحصیلی و هزینه‌های زندگی خود داشته باشید، که به عنوان هزینه نگهداری یا مالی شناخته می‌شود. شما به طور معمول ملزم به ارائه اسناد مالی هستید تا نشان دهید میزان تمکن مالی لازم را برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را دارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس، حتما با کارشناسان ما در پارس رادین تماس حاصل فرمایید و از مزایای مشاوره صفر تا صد تلفنی و حضوری رایگان ما بهره مند گردید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب