دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / تحصیل در خارج / تحصیل در کشور نیوزلند /

مزایا و معایب تحصیل در کشور نیوزلند 

شنبه، 28 بهمن 1396
کد خبر: 2882
ساعدنیوز:یه دلیل اهمیت این موضوع ساعدنیوز در سری مقالات خود به بررسی شرایط تحصیلی در کشورهای مختلف دنیا می پردازد. در این مقاله مزایا و معایب تحصیل در کشور نیوزلند بررسی شده و جوانب مختلف آن

ادامه تحصیل در کشورهای خارجی به هدف خیلی از دانشجویان ایرانی تبدیل شده است. افراد برای اینکه بتوانند کشوری مناسب و خوب را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند باید اطلاعات کافی در مورد شرایط زندگی و تحصیلی در آن کشور کسب کرده و آگاهی خوبی به دست آورند. یه دلیل اهمیت این موضوع ساعدنیوز در سری مقالات خود به بررسی شرایط تحصیلی در کشورهای مختلف دنیا می پردازد. در این مقاله مزایا و معایب تحصیل در کشور نیوزلند بررسی شده و جوانب مختلف آن مورد کنکاش قرار می گیرد.

آشنایی با مزایا و معایب تحصیل در نیوزلند

نیوزلند جزیره است با آب و هوایی خوب که از لحاظ مسافت به اندازه ژاپن و انگلستان می باشد و زبان مردم این کشور انگلیسی است. نیوزلند یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا است و شرایط اخذ ویزا از این کشور بسیار آسان تر از خیلی از کشورهای اروپایی می باشد. به دلیل شاید بتوان گفت که نیوزلند کشوره ایده آلی برای دانشجویان خارجی می تواند باشد.

دانشگاه های این کشور به دلیل اینکه در گذشته زیر سلطه بریتانیا بوده است، سیستم آموزش بریتانیایی دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار است. اکثر دانشگاه های کشور نیوزلند از اعتبار جهانی برحوردار بود و مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد. از لحاظ هزینه ای نیز با اینکه این دانشگاه ها کیفیت بالایی دارند ولی هزینه تحصیلی که باید دانشجو پرداخت کند نسبت به خیلی از دانشگاه های اروپایی بالا نیست و قیمت قابل قبولی دارد. هزینه زندگی نیز در سط متعادلی قرار گرفته است.

دانشجوی خارجی در طول هفته اجازه 20 ساعت کار کردن و کسب در آمد را دارد و در طول تعطیلات ترمیک نیز می تواند 40 ساعت در هفته کار کند. دفتر مطالعات بین المللی دانشگاه در این کشور به دانشجویان خارجی برای یافتن شغل دلخواه خود در زمان تحصیلی کمک و یاری رسانده و در این زمینه به آن ها مشاوره می دهد. علاوه بر این بعد از فارغ التحصیلی شما می توانید به مدت یک سال در نیوزلند مانده و کار کنید و اگر شرایط شما از نظر دولت نیوزلند فراهم باشد، شما قادر به اخذ اقامت دایم هستید که پروسه ای است که به مدت 6 ماه طول خواهد کشید. در نهایت یکی از معایب تحصیلی در نیوزلند بعد مسافت و فاصله زمانی با ایران است که ممکن است برای بعضی از متقاضیان ایده آل نباشد.   

به دلیل اهمیت موضوع تحصیل در خارج ساعدنیوز در این مقاله به بررسی مزایا و معایب تحصیل در کشور نیوزلند پرداخته و در آینده کشورهای دیگر دنیا را نیز بررسی خواهد کرد.

 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی