دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

مزایای تبلیغات در توییتر 

سه شنبه، 05 مرداد 1400
ساعدنیوز: هر زمان که بحث فروش آنلاین یک کسب و کار در فضای مجازی به میان می آید، توییتر به عنوان یک سوشال مدیای بازاریابی بسیار مفید برای حضور آنلاین یک کسب و کار مطرح می شود. در ادامه افراک شما را با مزایای تبلیغات توییتر برای کسب و کارها بیشتر آشنا خواهد کرد.

هر زمان که بحث فروش آنلاین یک کسب و کار در فضای مجازی به میان می آید، توییتر به عنوان یک سوشال مدیای بازاریابی بسیار مفید برای حضور آنلاین یک کسب و کار مطرح می شود. طبق امکاناتی که توییتر برای تفکیک و هدف گیری مخاطبان در اختیار شما قرار داده، می توانید روی جذب مخاطبان هدف تمرکز کافی داشته باشید. تبلیغ در توییتر نیز مانند تبلیغ در گوگل ادز روشی بسیار موثر برای تبلیغ کسب و کار است. در ادامه افراک شما را با مزایای تبلیغات توییتر برای کسب و کارها بیشتر آشنا خواهد کرد.

مزایای تبلیغات در توییتر برای برند کسب و کاری

توییتر مکان بسیار مناسبی برای اجرای تبلیغات منحصر به فرد است. که مزایای بسیار زیادی نیز دارد؛ از مهمترین مزایای تبلیغات در توییتر می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

۱. پرداخت تنها به ازای دستیابی به هدف

در تبلیغات توییتر تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که به هدف تعیین شده رسیده باشید. به عنوان مثال اگر هدف شما از کمپین تبلیغاتی افزایش اینگیجمنت باشد تنها به ازای تعامل هایی که با پست شما انجام می شود هزینه پرداخت خواهید کرد. یا اگر هدف از کمپین تبلیغاتی شما افزایش نصب اپلیکیشن باشد، دقیقا به ازای تعداد نصب های صورت گرفته از طریق تبلیغات هزینه پرداخت خواهید کرد.

۲. هدف گیری کلمات کلیدی

در تبلیغات توییتر هم مانند تبلیغات گوگل امکان هدف گذاری بر روی کلمات کلیدی وجود دارد. شما می توانید افرادی را که در یک تایم مشخص با پست های شامل یک هشتگ خاص تعامل داشته اند را هدف قرار دهید تا توییت تبلیغاتی شما برای آن ها نمایش داده شود.

۳. هدف گیری مخاطبان رقبا در توییتر

بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات به مخاطبان رقبا و بزرگان صنعت، تبلیغ در توییتر است. تنها با استفاده از ابزارهای موجود، لیستی از دنبال کنندگان اکانت رقبایتان ایجاد کنید و سپس از بخش Tailored Audiences توییتر آنها را، مخاطب توییت های تبلیغاتی خود قرار دهید.

۵. نمایش در نمایشگر های مختلف و موبایل

در توییتر، تصویر بدون در نظرگرفتن اندازه و نوع صفحه نمایش به صورت کامل نشان داده می شود. همچنین نسخه موبایل توییتر برای انواع موبایل ها بهینه شده است. پس مخاطبان در هر کجا و هر زمان به توییتر و تبلیغات شما دسترسی خواهند داشت.

۶. نرخ کلیک بهتر

طبق بررسی های انجام شده تبلیغات توییتر در طول زمان نرخ کلیک بهتری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد و تبلیغات در توییتر در مقایسه با شبکه های اجتماعی دیگر تاثیر بیشتری دارد؛ پس تبلیغ در توییتر برای کسب و کار شما بسیار سودمند خواهد بود.

سخن پایانی – تبلیغ در توییتر

با توجه به تحریم هایی که در مقابل ایرانیان قرار گرفته شده است؛ امکان تبلیغ در توییتر به زبان فارسی وجود ندارد؛ و افراک تنها شرکتی است که در ایران در زمینه تبلیغ در توییتر فعالیت می کند. شما می توانید به صورت رایگان از مشاوره ی کارشناسان افراک بهرمند شوید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک