ساعدنیوز
ساعدنیوز

مزاج و طبع جنسی را قبل از ازدواج چگونه تشخیص دهیم؟

  چهارشنبه، 20 بهمن 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
مزاج و طبع جنسی را قبل از ازدواج چگونه تشخیص دهیم؟
برای یک ازدواج موفق بهتر است طبع جنسی دو طرف ازدواج به هم شبیه باشد برای مثال اگر یک طرف پر انرژی، شلوغ و گرم مزاج است و طرف دیگر سرد و بی حوصله احتمال عدم رضایت جنسی هر دوی آنها پس از ازدواج بالا می رود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این موضوع بحث کنیم.

ازدواج تصمیم مهم و سرنوشت سازی برای انسان است و آینده و خوشبختی انسان به آن بسته است. یکی از واقعیت های زندگی مشترک نیز مسائل جنسی می باشند. و ممکن است در مواردی همین مسئله باعث اختلاف زن و شوهر باشد. ولکن صحبت کردن در مورد آن در جلسه خواستگاری بخاطر فرهنگ و آداب و رسوم خاص کشور ما و شاید خیلی از جاها مشکل بوجود می آورد و باعث ایجاد حساسیت و سوء تفاهم می گردد. اما از کجا می توان پی برد که دو فردی که می خواهند ازدواج کنند تناسب جنسی دارند یا خیر؟

برخلاف تصورات بسیاری از افراد، مزاج زن و مرد در قسمت های مختلف رابطه تاثیر خواهد داشت. روابط زناشویی و سکس از مهم ترین مواردی است که قطعا تفاوت های مزاج میان زن و مرد تاثیر مستقیم روی کیفیت آن خواهد گذاشت. بسیاری از افراد با توجه به اهمیت این مسئله پیش از ازدواج به خوبی نسبت به شناخت مزاج یکدیگر می پردازند و برخی دیگر توجهی به این مسئله ندارند و در آینده با مشکلات متفاوت روبرو می شوند. در این مقاله به صورت کلی به بررسی مبحث تاثیر مزاج بر رابطه ی جنسی پرداخته ایم.

آیا مزاج در رابطه جنسی تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مزاج نه تنها در رابطه جنسی بلکه بر قسمت های مختلف زندگی زن و شوهر تاثیر گذار است. به صورت کلی مزاج شناسی را در حال حاضر می توان علم گسترده ای دانست که با هدف پیدا کردن دلیل بسیاری از مشکلات جسمی و روحی مورد استفاده قرار می گیرد.با این حال کاملا طبیعی است که مزاج روی روابط زناشویی تاثیر بگذارد. بسیاری از زن و شوهرها تا مدت ها متوجه نمی شوند که دلیل بسیاری از مشکلات تنها مربوط به مزاج آن هاست و تا مدت ها درگیر مشاوره زناشویی هستند. در صورتی که با آگاهی نسبت به این مسئله، می توان روش های مختلفی برای حل آن در نظر گرفت.

ویژگی های افراد با توجه به روحیات و مزاجی که دارند ممکن است کاملا متفاوت باشد. قطعا شناخت این تفاوت ها و احترام به آن ها، تفاهم را ایجاد می کند و از به وجود آمدن مشکلات مختلف جلوگیری خواهد شد. اما مسئله ای که در بحث مزاج انسان ها بسیار مهم است، تاثیر مزاج بر رابطه جنسی زوجین است. در ابتدا زوجین شاید متوجه تفاوت نظرات و سلیقه ها در سکس نباشند اما بعد از مدتی این مسائل به شکل های مختلف خود را نشان خواهد داد.

به طور مثال ممکن است یک فرد با مزاج خاص، کاملا آرام و منطقی باشد و علاقه وی تنها به برقراری رفتار جنسی ایمن باشد. این فرد با ویژگی های اخلاقی خاص خود تعریف متفاوتی از دیگر افراد نسبت به رابطه ایده آل دارد. حال در صورتی که شریک جنسی این فرد، سلیقه متفاوتی داشته باشد، ممکن است رابطه جنسی این زوجین بعد از مدتی رنگ ببازد. نداشتن تفاهم در سلیقه جنسی، می تواند روابط زناشویی را به سمت سردی بکشاند.

به صورت کلی نمی توان نسبت به تاثیر مزاج در رابطه جنسی بی تفاوت بود. بسیاری از افراد با کسب آگاهی بیشتر درباره انواع مزاج ها، شناخت مزاج و خصوصیات خود و همچنین متعادل کردن شرایط و مزاج خود، سعی می کنند تا کیفیت روابط زناشویی را به حالت اول برگردانند. بسیاری از افراد دیگر تا مدت ها درگیر پیدا کردن دلیل سرد شدن روابط زناشویی خود هستند و ممکن است تا مدت ها نتوانند ریشه این مسئله را پیدا کنند.

طرح سوال برای پی بردن به طبع جنسی نامزد

همانطور که در جلسات خواستگاری و دوران نامزدی از اخلاق، دیانت، فرهنگ و خانواده صحبت میکنید، لازم است درمورد مسائل جنسی نیز دیدگاه ها و تمایلات خود را اظهار کرده و متقابلا از دیدگاه ها و تمایلات طرف مقابل نیز آگاه شوید. برای پی بردن به این موضوع شما میتوانید به صورت مستقیم سوالاتی را از طرف مقابل بپرسید و یا اینکه باتوجه به نشانه های رفتاری و ظاهری به طبع جنسی او پی ببرید.

زن و مرد

سوالات جنسی را در چه مرحله ای بپرسیم؟

برخی از دختر ها و پسرها بسیاری از دختران و پسران با وجود اطلاع از اهمیت تطابق مزاج جنسی با همسر ، میترسند در دوران آشنایی سوالات خود را این مورد مطرح کنند. زیرا نگران اند از سوی طرف مقابل به بی حیایی متهم شوند، یا اینکه او تصور کند فقط به خاطر برطرف شدن نیازهای جنسی سمتش آمده اند. به همین دلیل ممکن است صحبت کردن در این مورد را به بعد از ازدواج و عقد زناشویی موکول کنند. یعنی زمانی که راحت تر بتوان درباره این موضوعات مستقیما صحبت کرد.اما آیا بعد از ازدواج و عروسی، زمان مناسبی برای بررسی تشابه جنسی با همسر است؟ مسلما خیر! زیرا دوران آشنایی و نامزدی زمان شناخت طرف مقابل و تصمیم گیری است. در صورتی که تشابه در مورد طبع جنسی وجود نداشته باشد، بعد از ازدواج دیگر نمیتوان به راحتی در تصمیم گیری تجدید نظر کرد.

به همین دلیل مشاوران به شما توصیه میکنند، به کمک طرح سوالات مناسب خواستگاری یا مراجعه به مشاوره در دوران آشنایی، دیدگاه ها و تمایلات طرف مقابل در مورد مسائل جنسی را بررسی کنید.اما نکته قابل توجه این است که صحبت و پرسش و پاسخ در مورد مسائل جنسی بهتر است در جلسات آخر خواستگاری صورت بگیرد. یعنی زمانی که دو طرف تقریبا آشنایی نسبی کسب کرده اند و کمی با هم صمیمی تر شده اند. همچنین باید توجه کرد که این صحبت ها باید کلی مطرح شوند و برای حفظ حریم و عدم ایجاد سوءتفاهم، بهتر است زیاد وارد جزئیات نشوید. زیرا هرچند تا آن موقع تا حدی با هم صمیمی شده باشید، هنوز در معرض قضاوت طرف مقابل قرار دارید.

در این باره باید بعد از اینکه از وجود تفاهم در مورد مسائل اصلی ازدواج اطمینان حاصل شد صحبت شود. همچنین بهتر است در مکان و شرایط مناسب این سوالات را مطرح کنید. بنابراین در جلساتی که فضا خصوصی تر است و خارج از منزل (مثلا در کافه یا رستوران) صورت میگیرد، در این مورد صحبت شود. با در نظر گرفتن حریم صحبت را آغاز کنید و باتوجه به واکنشی که طرف مقابل نشان میدهد، بسنجید آیا در این شرایط آمادگی لازم برای صحبت درمورد این موضوع را دارد یا خیر؟ وقتی تایید او را گرفتید، میتوانید صحبت را ادامه دهید. توجه کنید که در طول طرح پرسش ها رفتارهایی نداشته باشید که او را معذب کند.

سوالات جنسی مناسب برای جلسات خواستگاری

در ادامه تعدای از سوالاتی که میتواند به شما برای شناخت طبع و دیدگاه های جنسی نامزدتان کمک کند، آورده شده است:

  • تا چه اندازه به رابطه جنسی در زندگی زناشویی بها می دهید؟
  • به نظر شما انتظارات زن و مرد در رابطه جنسی با هم چه تفاوت هایی دارد؟
  • چه چیزی شما را به رابطه جنسی جذب و یا زده می کند؟
  • اندام (چاقی و لاغری) همسرتان چقدر در جذابیت جنسی او از نظر شما مهم است؟
  • نظر شما درمورد جایگاه روابط جنسی در زندگی زناشویی چیست؟
  • به نظر خودتان در روابط جنسی فردی سرد مزاج هستید یا گرم مزاج؟
  • آیا انتظار یا سلیقه خاصی در رابطه جنسی دارید؟
  • به چه اندازه با مشکلات و انحرافات جنسی آشنایی دارید؟
  • اطلاعات شما درمورد مسائل جنسی تا چه اندازه است؟
  • نظرتان درمورد فاکتورهای جذابیت های ظاهری زن و مرد چیست؟
  • با توجه به شناختی که از خود دارید موضوع خاصی که حس میکند ممکن است حتما لازم است قبل از ازدواج راجع به آن صحبت کنید وجود دارد؟

تشخیص طبع جنسی نامزد

شاید شما هم مانند بسیاری از دختران یا پسران صحبت کردن و طرح مستقیم سوال در مورد طبع جنسی خواستگار یا نامزد، برایتان مشکل باشد. گاهی حتی افراد خودشان هم نمیتوانند به طور دقیق تشخیص دهند طبع جنسی آن ها چگونه است، به خصوص اینکه رابطه جنسی قبل از ازدواج را تجربه نکرده باشند.

روش هایی در طب سنتی وجود دارد که به کمک آن میتوان طبع و مزاج جنسی افراد را تا حدی تشخیص داد. اینکار از طریق بررسی نشانه های رفتاری و ظاهری افراد گرم مزاج و سرد مزاج انجام میشود. البته لازم به ذکر است که این روش قطعی و حتمی نیست و تنها میتواند یک دید کلی و احتمالی از میزان گرم مزاجی و سرد مزاجی طرف مقابل بدهد، درواقع استثنائاتی نیز وجود دارند که این نشانه های در مورد آن ها صدق نمیکند.

برای تشخیص مزاج جنسی خواستگار یا نامزد، بهترین و اصولی ترین روش یاری جویی از مشاوره قبل از ازدواج است. در جلسات مشاوره ازدواج، متخصص با طرح سوالات مستقیم از دختر و پسر، مزاج جنسی آن ها را تشخیص میدهد. در جلسه مشاوره امکان ایجاد سوءتفاهم برای طرح پرسش در این مورد بسیار کم است و در حضور کارشناس میتواند موضوع را به صورت علمی تر و اصوصلی تر مورد بررسی قرار داد. معمولا در مراکز مشاوره قبل از ازدواج تست های روانشناسی که در اختیار زوج قرار میگیرد که میتواند به صورت دقیق گرم مزاج بودن یا سرد مزاج بودن فرد را برای رابطه زناشویی مورد بررسی قرار داد و مطابقت و تناسب زوج را در این مورد سنجید. درواقع تنها روش قطعی برای تشخیص طبع جنسی، انجام تست های روانشناسی است که به همین منظور طرح ریزی شده اند.

هم کفو بودن جنسی و تشابه مزاج جنسی زوج، برای ازدواج موفق بسیار مهم است و این موضوع باید در دوران شناخت قبل از ازدواج مورد توجه قرار گیرد. برای پی بردن به اینکه با خواستگار یا نامزدتان از لحاظ مزاج جنسی تا چه اندازه تشابه دارید، میتوانید مستقیما سوالاتی را مطرح کنید. سوالات جنسی باید در جلسات آخر خواستگار و به صورت کلی و محترمانه مطرح شود. اما روش اصولی، قطعی و علمی برای تشحیص سرد مزاج بودن یا گرم مزاج بودن، مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج و انجام تست های روانشناسی مرتبط است که میتوانید از آن کمک بگیرید.

همسر خود را از بین کدام مزاج انتخاب کنید؟

البته برای انتخاب همسر مهم ترین شرط داشتن تفاهم، عشق و صمیمت و تناسب های فرهنگی و دینی است ولی در کنار این مسایل بررسی نوع مزاج و طبع افراد هم از جمله نکات مهم شمرده می شود. خوشبختی علاوه بر تفاهم و تعامل زن و مرد، با هماهنگی و همسویی مزاج و طبع زن و مرد نیزارتباط مستقیم دارد.به این معنی که بهتر است فرد گرم مزاج با گرم مزاج و فرد سرد مزاج با سرد مزاج ازدواج کند. البته واضح است که میزان گرم مزاجی و سردمزاجی در آن ها درجات مختلفی دارد و این مسأله میتواند به ایجاد تفاهم و درک بیشتر آن ها کمک کند.چرا که وقتی مرد و زنی با دو طبع مخالف در کنار هم قرار می گیرند اختلاف های مزاجی شان امکان دارد آن ها را نسبت به هم حساس و کم تحمل کرده و باعث بروز سوء تفاهم های بسیاری هم بین آن ها گردد.
به طور کلی در ازدواج هرچه مزاج زن و شوهر به هم نزدیک باشد مطلوب تر است و تفاهم بیشتری باهم خواهند داشت.البته این نکته را باید در نظر گرفت که چنانچه سردی یا گرمی مزاج یکی از دو طرف بیش از حد باشد این مسئله صادق نیست! برای افردی که مزاج خیلی سرد! یا خیلی گرم! دارند بهتر است طرف مقابل مزاج مخالفی داشته باشد یا بهترین حالت این است که مزاج متعادل داشته باشد.بهتر است افرادی که تمایلات جنسی بالا دارند، با افراد گرم مزاج ازدواج نمایند! زیرا چنانچه زن بیش از حد سرد و مرد بیش از حد گرم باشد تمایلات مختلفی در این زمینه خواهند داشت.گرم و تر مزاج ها توان و تمایل بالا و گرم و خشک مزاج ها تمایل بالا و توان کم تر دارند. سرد و خشک مزاج ها تمایل بالا و توان کم و سرد و تر مزاج ها توان و تمایل کمی برای آغاز رابطه دارند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (219 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (191 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (96 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (83 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (62 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (51 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (46 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر)
دیگران می‌خوانند   
این دختر ریش و سبیل دار هم بلاخره عروس شد! +عکس/فقط تغییراتشو ببین! آنکارا تسلیم سیل شد! به رخ کشیدن هنر آشپزی و پختن غذاهای رنگارنگ به سبک صبا راد+ویدئو/ ماشالله خانوم هنرمند خلاقیت منحصربفرد شاطر خوش‌ذوق کرمانی در پخت نان خرگوشی برای کودکان در صف نانوایی +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😍 لحظه اعلام درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از تلویزیون+ فیلم عکس‌های 48 سالگی «ملکه میسول سو» در سریال جومونگ 3 رونمایی مازیار لرستانی از تیپ پسرانه‌اش در 10 سالگی در تبریز+عکس 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لیوان برای نسترن ها حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس شباهت بی حد و اندازه فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان به مادرش/مگه داریم انقدر شباهت+عکس تصاویری از بازیگران نون خ 5 در مراسم تجلیل و نشست خبری سریال/ 7 نفر دست و پای‌شان شکست! رونمایی از پسر جنتلمن و دو متری شقایق فراهانی روی زانو های مامانش/ ماشالا اصلا بهش نمیاد همچین پسر بزرگی😳 وقتی حاضران مراسم خاکسپاری، خودشان زیر خاک دفن شدند +ویدئو رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد! رونمایی از بدل نقی معمولی در پایتخت 5+عکس/این نقیه یا نقی اینه؟ رونمایی از عکس سر مجلسی مراسم عروسی بهاره رهنما و همسر دومش+عکس/ چرا هر کدوم یه طرف رو نگاه میکنن🙄 خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا برای حفظ درختان قدیمی یک منطقه از نابودی/ دکترای افتخاری طبیعت دوستی حقته+ عکس نگاهی به آرایش باقی مانده دست و ناخن یک شهبانوی مصری با حنا بعد از گذشت 3300 سال/ واقعا حیرت انگیزه+عکس دکوراسیون خاص گوشه ای از خانه سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با مبل دایره ای شکل/ نبات چه شیرین خوابه +عکس موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/ پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند+عکس زلزله سنگین در تهران چه فاجعه‌ای را رقم می‌زند؟ خاطره جالب ژاله صامتی از دردسر نقش عروس بودنش در یک فیلم+ویدیو/ بازیگر نقش داماد ول کن نبود که باید با هم ازدواج کنیم آشپزی سالم آیسان خانوم برای رضا گلزار از ذرت و گوجه تا..../ چقدر به تغذیه آقاشون میرسه +عکس دردسر جدید برای نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چرا خواننده سرشناس کرد از سعید آقاخانی شکایت کرد؟+ویدیو رونمایی از ورژن ایرانی افسانه جومونگ با نوابغ طنز کشور +فیلم/ نگفتید از خنده میمیریم🤣 رونمایی از پوشش و ظاهر یک مرد گدا در دوره قاجار+عکس به این 5 دلیل کفش پاشنه بلند بپوشید تغییر استایل امیرمحمد متقیان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس نگاهی به حیاط باصفا و دلباز بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها/ خونه نگو باغ بگو+عکس نگاهی به زندگی فوق لاکچری همسر امام خمینی(نوه وزیر خزانه داری ناصرالدین شاه) در خانه پدری‌شان پیش از ازدواج؛ از کالسکه اختصاصی تا یادگیری زبان فرانسه+ویدیو موتور اسکوتر خوش رنگ محسن مسلمان ستاره تیم ملی/ موتور سواری آقای فوتبالیست به جای ماشین های آنچنانی+عکس واکنش فخری سریال بانوی عمارت به پیشنهاد ازدواج با یک مرد به عنوان زن دومش/ مریم مومن،: زاپاس کسی نمیشم!+فیلم همسر رهبر معظم انقلاب: من نمیخواهم پارتی بازی کنم+ فیلم ژست و استایل خاص و دیدنی بازیگران در عکس سلفی با برج ایفل/ از پوشش جالب مژده لواسانی تا خلاقیت بامزه لیلا بلوکات و نیما شاهرخ شاهی رونمایی از همسر و دختر باکلاس تهمینه میلانی برای اولین بار/ جشن تولد ساده و خلوت در یک رستوران شیک ایرانی+عکس تشویق بی امان نسرین مقانلو در کنسرت بعد از 2 سال عزاداری برای پسرش +ویدئو بوسه زیباترین دختر ایرانی روی صورت احسان علیخانی/ این صحنه دیدن داره😍+ویدئو زیبایی دلنشین نوه چشم رنگی و ناز محمود پاک نیت در آغوش پدربزرگش/ چقدر خوشگل و بانمکه+عکس نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات حامد بهداد در اولین روز فوت پدرش/ سادگی در نهایت زیبایی+عکس تنهایی صبحانه خوردن همسر هاشمی رفسنجانی در خانه‌شان با چهره ای غم‌بار بعد از فوت آیت الله+عکس
تیتر امروز   
3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد! موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/ پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند+عکس زلزله سنگین در تهران چه فاجعه‌ای را رقم می‌زند؟ به این 5 دلیل کفش پاشنه بلند بپوشید دانلود آهنگ جدید "جاذبه" ماکان بند/ اصلا این روزا نیستم رو به راه نگو اصلا نپرس هی ازم چرا ...+فیلم کشف مومیایی های باستانی سالم در خوزستان/ جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما..+عکس کشاورز پاک دست 30 میلیارد تومان پول گمشده را به صاحبش بازگرداند! بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز روایت جدید از نحوه بازداشت نیکا شاکرمی در ون یخچالی/ ماجرای تجاوز جنسی قبل از فوت نیکا شاکرمی حقیقت دارد؟ چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟ پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟ استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 فرهنگیان بزرگترین جامعه آماری صندوق بازنشستگی/اجرای رتبه‌بندی برای بیش از 67 هزار بازنشسته آنکارا تسلیم سیل شد!
منتخب روز   
لحظه اعلام درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از تلویزیون+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده