دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

مزایای استفاده از درگاه ضمن خدمت برای فرهنگیان 

یکشنبه، 03 تیر 1403
اگر می خواهید بدانید مزایای استفاده از درگاه ضمن خدمت برای فرهنگیان چیست، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

درگاه ضمن خدمت فرهنگیان، که ویژه فرهنگیان کل کشور است؛ یک سامانه جامع آموزشی می باشد که با هدف ارائه خدمات مختلف مانند آموزش‌های ضمن خدمت راه اندازی شده است. در بخش «فراگیران» این سامانه، معلمان و فرهنگیان می‌توانند دوره‌ی مورد نظرشان خود را انتخاب کرده و و برای حضور در این دوره ها ثبت نام کنند. شرکت‌کنندگان این دوره‌ها در پایان کلاس‌ها و به شرط قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه‌ معتبر دریافت می کنند.

فرهنگیان برای استفاده از خدمات این سامانه لازم است درآن ثبت نام کنند.به این ترتیب از مزایای استفاده از این سامانه برخوردار خواهند شد. در ادامه درباره نحوه ورود و استفاده از مزایای این سامانه شرح داده ایم.

مزایای استفاده از درگاه ضمن خدمت

از مزایای استفاده از سایت ضمن خدمت فرهنگیان این است که دسترسی به دوره های آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیان بسیار ساده شده است. فرهنگیان بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ورود به سامانه کافی است میان دوره‌های آموزشی مختلف، دوره‌ مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس مراحل ثبت نام دوره را انجام دهند؛ البته کسب آموزش از این دوره ها تنها مزایای استفاده از این درگاه نیست، سایر مزایای ثبت نام دوره ها در این درگاه شامل موارد زیر است:

1- ثبت نام در دوره‌های این درگاه، رتبه‌ حرفه‌ای معلمان و فرهنگیان را بالا می‌ برد؛

2- افزایش امتیازهای مربوط به حق شاغل از مزایای ثبت نام در دوره های این درگاه است. به این ترتیب که داشتن هزار ساعت سابقه ضمن خدمت شامل 500 امتیاز است که به حق شاغل اضافه می شود.

3- استفاده از آموزش های این درگاه بر رتبه‌بندی معلمان تأثیر مثبت دارد.

نحوه ورود به درگاه ضمن خدمت برای فرهنگیان

نحوه ورود به درگاه ضمن خدمت برای فرهنگیان و استفاده از خدمات این سامانه به ترتیب زیر است:

  • 1- نشانی ltms.cfu.ac.ir را در مرورگر خود تایپ و جست‌ وجو کنید

  • 2- به صفحه‌ ورودی این سامانه هدایت می شوید

  • 3- نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، برای ورود و استفاده از مزایای درگاه ضمن خدمت، لازم است در بخش نام کاربری «کد ملی» و در بخش رمز عبور «کد پرسنلی» خود را وارد کنید.

  • 4- از فیلتر پایین کادر، نوع ورود خود را انتخاب کنید. در بخش «نوع ورود» نقش خود را از میان گزینه‌ های موجود انتخاب کنید. برای استفاده از دوره ها، نوع ورد را «فراگیران» انتخاب کنید.

  • 5- کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کنید و روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

توجه:

اگر رمز عبورتان خود را فراموش کرده‌اید، روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید تا در صفحه بعد بتوانید رمز عبورتان را بازیابی کند.

اگر در فرایند ورود به سامانه و وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور با خطا روبرو شده اید، می توانید به واحد فناوری اداره‌ محل خدمت خود به صورت حضوری مراجعه کنید و نام کاربری و رمز عبور جدیدی دریافت کنید.

کلام پایانی

در این مطلب سعی کرده ایم به فرهنگیان عزیز کمک کنیم تا با مزایای استفاده از درگاه ضمن خدمت بیشتر آشنا شوند. امیدواریم این مطلب برای فرهنگیان عزیز مفید بوده باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ترجمه تخصصی متن
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس