دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ناگفته های علیرضا زاکانی درباره ازدواجش با همسر شهیدی که یک فرزند داشت؛ از مهریه‌ای از جنس نقره تا ازدواج دخترش در مقطع دبیرستان! 

سه شنبه، 22 خرداد 1403
کد خبر: 392282
ساعدنیوز: علیرض زاکانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه، از دوران خواستگاری چه خاطره ای دارید گفت: بنده در دوران دفاع مقدس تصمیم به ازدواج با همسر یک شهید که یک فرزند داشت گرفتم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شهردار فعلی تهران و کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری در سال 95 در برنامه دست خط گفتگویی را با مردم انجام داد که بخشی که مربوط با ازدواج کردن ایشان می باشد را در این مطلب خواهیم خواند.

ماجرای خواستگاری زاکانی

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه، از دوران خواستگاری چه خاطره ای دارید گفت: بنده در دوران دفاع مقدس تصمیم به ازدواج با همسر یک شهید که یک فرزند داشت گرفتم .

زاکانی با بیان اینکه، با خانم شهید که صحبت شده بود یک نکته را بیان کرد که من دیگر تحمل شهید شدن همسرم را ندارم .

وی با بیان اینکه، 50 مثقال نقره مهره تعیین کردم اظهار داشت: بنده به ایشان اعلام کردم که هر وقت کار اجتماعی پیش بیاید که به مردم و انقلاب مرتبط شود از من توقع نداشته باشید که شما را مقدم بر مردم و اسلام بدانم.

وی با بیان اینکه، اکنون سه داماد دارم گفت: دختر اولم در دبیرستان ازدواج کرد اما دو دختر دیگرم بعد از کنکور ازدواج کردند لذا اعتقاد دارم که باید مدل ازدواج آسان را به معنای واقعی دنبال کرد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، داماد اولم برادر شهید است خاطرنشان کرد: داماد دوم فارغ التحصیل دانشگاه شریف و داماد سوم در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد عمران در دانشگاه تربیت مدرس است بنابراین هیچ یک از فرزندانم ازدواج سیاسی نکردند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 07 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) عاشقانه منحصربفرد بیرانوند برای همسرش، کنار استخر ویلای لاکچریشان در زیر باران
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه بر کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍