ناگفته‌های دردناک پدر زهرا کوچولو/ سرنوشت گم شدن دختربچه ورامینی به کجا رسید؟

  دوشنبه، 05 آبان 1399 ID  کد خبر 109649
ناگفته‌های دردناک پدر زهرا کوچولو/ سرنوشت گم شدن دختربچه ورامینی به کجا رسید؟
ساعد نیوز: اوایل مهرماه سال ۹۸، یک شب وقتی زهرا حسینی شیرازی دو ساله و خواهرش مشغول بازی جلوی مغازه پدرش بودند، ناگهان زهرا ناپدید شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک سال قبل گم شدن ناگهانی دختر بچه ورامینی که مقابل خانه شان مشغول بازی بود، در اخبار حوادث سر و صدای زیادی به پا کرد. اما هنوز معمای گم شدن او رازگشایی نشده و ردی از کودک نیست. پدر این کودک به نام زهرا حسینی شیرازی در گفتگو با خبرنگار ما درخواست کرد صدایش به گوش کسی که فرزندش را ربوده برسد.

اوایل مهرماه سال ۹۸، یک شب وقتی زهرا حسینی شیرازی دو ساله و خواهرش مشغول بازی جلوی مغازه پدرش بودند، ناگهان زهرا ناپدید شد.

خواهر زهرای دو ساله که تنها دقایقی او را تنها گذاشته بود، یکدفعه دید که خواهرش ناپدید شده است. خانواده زهرا موضوع را به پلیس گزارش دادند و رسیدگی به پرونده در دستور کار قضایی قرار گرفت.

ماجرای گم شدن زهرا چه بود؟

شب حادثه پدر زهرا که مبتلا به بیماری ام اس است در مغازه شان نشسته بود. آژانس آن ها در مجاورت خانه شان قرار دارد. پدر زهرا می خواست به توصیه پزشک مثل هر شب برای پیاده روی برود و بچه ها دلشان می خواست همراه پدر و پدربزرگشان به پیاده روی بروند. برای همین زهرا و خواهرش در کوچه مشغول بازی شدند تا پدرشان آماده رفتن به پیاده روی شود.

در یک لحظه خواهر بزرگتر زهرا برای کاری نزد مادرش داخل خانه شان رفت و وقتی دوباره به کوچه آمد دید که اثری از زهرا نیست.

ماموران پلیس در اولین قدم برای رسیدگی به ماجرا دوربین مداربسته آژانس محل کار پدر زهرا را مورد بررسی قرار دادند.

در این فیلم دیده می شد که زهرا در کوچه قدم می زند و یکدفعه انگار کسی او را صدا می زند. به سمت سر کوچه می رود و دیگر برنمی گردد.

زهرا حسینی شیرازی ربوده شد؟

نیرو های امداد هلال احمر و ماموران پلیس تلاش خود را برای یافتن ردی از زهرا آغاز کردند. با توجه به اینکه جوی آبی بزرگ سر کوچه محل زندگی زهرا قرار داشت، یکی از فرضیه های ناپدید شدن او این بود که زهرا داخل جوی آب افتاده باشد.

امداد گران هلال احمر تمام زمین های کشاورزی اطراف را که آب کانال به آنجا می ریخت گشتند، اما اثری از زهرا نبود.

همچنین بررسی های پلیسی برای پیدا کردن مظنونی در پرونده ناپدید شدن زهرا بی نتیجه ماند.

صد سال دیگر دنبال زهرا می گردم

حالا یک سال از گم شدن زهرا حسینی شیرازی دو ساله می گذرد.

مادر او هنوز هم چشم به راه کودک خردسالش است و پدرش می گوید که نبودن زهرا هنوز هم برای آن ها یک امر طبیعی نشده است.

پدر زهرا در آخرین گفتگو با خبرنگار ما در مورد حال و هوای این روزهایشان می گوید: «یک سال از گم شدن دخترم می گذرد و هیچ خبری از او نداریم. دیگر از تماس های مکرر خبری نیست. پیگیر پیدا شدن زهرا هستیم، اما خبری از او به ما ندادند. به ما گفتند اگر خبری شد به افسرپرونده اطلاع بدهیم. اما ما به کسی مظنون نبودیم. یک بار گفتند شاید در جوی افتاده باشد، ولی ما این فرضیه را قبول نداریم.»

پدر زهرا در ادامه گفت: «حتی اگر صد سال دیگر هم دخترمان پیدا نشود، باز هم هر کاری از دستمان برآید برای پیدا شدن او می کنیم. گم شدن زهرا هرگز برای ما طبیعی نشده است. امیدواریم برگردد و دلمان نمی خواهد به چیز دیگری فکر کنیم.»

پدر زهرا در پاسخ به این سوال که اگر فکر کنید کسی که فرزند شما نزد او هست صدای شما را می شنود چه حرفی به او می گویید، پاسخ داد: «فقط می خواهم از او خواهش کنم بچه ما را به خانه مان برگرداند.»

پدر زهرا با تمام سختی هایی که در این یک سال به خاطر نبودن زهرا کشیده است، اعتقاد دارد که باید سعی کنند تا پدر و مادر خوبی برای دو فرزند دیگرشان باشند. او تقاضا دارد مثل همان روز های اول بعد از گم شدن زهرا، پیگیری برای پیدا شدن زهرا جدی انجام شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (116 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (81 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (74 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (72 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (58 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (51 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (44 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (42 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (36 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (35 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (34 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (31 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...