دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ناهید کیانی احساس قلبی اش درباره کیمیا علیزاده را فاش کرد 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
کد خبر: 404097
ساعدنیوز: رقابت ناهید کیانی با کیمیا علیزاده در المپیک پاریس یکی از اتفاقات دردناک بود. ناهید کیانی درباره حضورش در المپیک پاریس صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ناهید کیانی در المپیک پاریس عملکرد درخشانی داشت و توانست مدال نقره را کسب کند. یکی از اتفاقات مهم حضور او در المپیک مبارزه با کیمیا علیزاده و پیروزی مقابل او بود و توانست انتقام شکست دوره قبلی را هم بگیرد.

دختر تکواندوکار ایرانی در گفتگو با طرفداری در خصوص مبارزه با کیمیا علیزاده گفت: «خب کیمیا دوست صمیمی من بوده و قطعا هیچ‌کس ترجیح نمی‌دهد مقابل دوست صمیمی‌اش مبارزه کند، اما بعد از پیروزی مقابل کیمیا، قسمتی از انگیزه من برای فینال رفتن، باز خود کیمیا بود، چون در این صورت او هم می‌توانست مدال بگیرد و هر دو نفرمان روی سکو باشیم؛ خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. خیلی برای او خوشحالم و البته این حسی که با دوست صمیمی‌ات بازی داری هیچوقت تغییر نمی‌کند. همیشه در زمین و حین مسابقه یک حس عجیبی داری.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
تصاویر دیده نشده از کودکی بازیگر مردمی و با اخلاق جوکر2!/ الیکا عبدالرزاقی چه کوچولو بوده!😍
دل مشغولی این روزهای ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی؛ پالت رنگ، بوم نقاشی و طراحی چهره+عکس/ انصافا استعدادش توی نقاشی بینظیره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله
تفاوت معنادار جشن تولد پارسال و امسال منوچهر هادی؛ آغاز 52 سالگی با یکتا ناصر و شروع 53 سالگی بدون یکتا ناصر+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟