دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نعمیه اشراقی نوه امام: کیفیت نماز دخترم در کانادا بیشتر از ایرانه! 

یکشنبه، 14 خرداد 1402
کد خبر: 342844
ساعد نیوز: نعیمه اشراقی در توجیه پوشش ناپسند دخترش در کانادا می‌نویسد: چرا دخترم را نباید بفرستم کانادا؛ نماز دخترم در اونجا باکیفیت‌تر شده و چندین جلد مفاتیح برایش فرستادم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، نعیمه اشراقی نوه امام خمینی(ره) که به همراه خواهرش زهرا اشراقی به دلیل رفتار و اظهارات تامل برانگیز درباره خانواده شهدا، امام خمینی، مساله حجاب، موسیقی و ... همواره حاشیه ساز شده اند، این بار در آخرین مطلب از صفحه ای منسوب به خود که چندی پیش در شبکه غیرقانونی فیس بوک، منتشر کرده، اظهارات حاشیه ساز دیگری را مطرح کرد.

یادداشت خانم اشراقی در توجیه پوشش ناپسند دخترش در کانادا

این عضو حاشیه ساز خانواده اشراقی که چندی پیش به دلیل انتشار تصاویر پوشش زننده دخترش در کانادا با موج انتقادات کاربران اینترنتی مواجه شده بود با توجیه این رفتار ناپسند در مطلبی مدعی شد:" برای چی‌ نباید دخترم رو بفرستم کانادا؟ مگه هزاران آدم نمیرن کانادا؟ اونجا شرایط و فضای داره که دختر من میتونه ایمان و اعتقاداتشو محکم تر کنه. کیفیت نمازی که در کانادا می‌خونه بمراتب بیشتر از ایران. تا به حل چندین جلد مفاتیح براش پست کردم. عمران اگه اینجا اینقدر دعا می‌خوند".

دختر خانم اشراقی با پوشش زننده در کانادا

اشراقی در این یادداشت به جای عذرخواهی از پوشش زننده دخترش در کانادا به دلیل انتساب به ساحت قدسی امام خمینی(ره)، تنها به مطلبی انحرافی سفر دخترش به کانادا پرداخته است درحالی که موج انتقادات فعالین رسانه ای و سیاسی به دلیل پوشش زننده دختر او در کانادا بوده نه اصل سفر وی.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی