دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

سلام من ناوالنی هستم! 

سه شنبه، 25 شهریور 1399
کد خبر: 101272
الکسی ناوالنی سرسخت ترین دشمن و منتقد ولادیمیر پوتین از کما بیدار شد! انتقال ناوالنی از روسیه به آلمان به هنگام کما با اصرار خانواده اش انجام گرفت و اکنون خانواده او با انتشار عکسی از او، سلامتی ناوالنی را جشن گرفته اند. پزشکان آلمانی بعد از انجام آزمایشات مختلف بر روی ناوالنی متوجه وجود سمی مهلک در خون او شدند که عامل اصلی کما محسوب شده است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، الکسی ناوالنی یکی از سرسخت ترین رهبران اپوزیسیون روسیه، بعد از مدتی طولانی از کما بیرون آمد. تلاش پزشکان آلمانی برای نجات ناوالنی جواب داد و خانواده او با انتشار عکسی از او این اتفاق را جشن گرفته اند. اخبار از آن حکایت دارد که ناوالنی در بیمارستانی در برلین تحت مراقبت شدید امنیتی قرار دارد و تمام رفت و آمدها به اتاق او کنترل می شود. ناوالنی با انتشار عکس خودش در اینستاگرام نوشت: "سلام من ناوالنی هستم! دلم برایتان تنگ شده بود! دیروز به سختی نفس می کشیدم ولی امروز می توانم خودم بدون کمک گرفتن از دستگاه نفس بکشم". یافته های یک آزمایشگاه نظامی در برلین حکایت از آن دارد که ناوالنی با سمی به نام نوویچوک مسموم شده است. این سم همان سمی است که در سال 2018 برای مسموم کردن سرگی اسکریپال جاسوس روس و دخترش از آن استفاده شده بود. این سم یکی از مهلک ترین سم هایی است که نیروهای امنیتی شوروی سابق از آن برای از بین بردن مخالفان بهره می بردند. روز دوشنبه، دولت آلمان اعلام کرد که آزمایشات صورت گرفته در فرانسه و سوئد، نتایج آزمایشگاهی به دست آمده در آلمان را تأئید می کنند.

به گزارش ساعد نیوز، به نظر می رسد وضعیت ناوالنی محاسبات کرملین را به هم زده است و نوعی سردرگمی بین سیاستمداران این کشور به وجود آمده است. حضور ناوالنی در اروپا و بعد از چنین اتفاقی او را به یک رهبر معنوی بزرگ برای جریان مخالف پوتین و سیاست هایش تبدیل کرده است و همین مسأله می تواند مشکلات فرآوانی را برای روسیه در پی داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
گام به گام مراحل چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی