دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نشست تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا برگزار شد 

سه شنبه، 28 تیر 1401
کد خبر: 214334
فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت : فلسفه وجودی سپاه خدمت رسانی در تمامی عرصه ها به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، سردار عباسقلی زاده در ادامه با تشکر از زحمات کارکنان این قرارگاه افزود: این توفیق بزرگی است که شامل حال شما عزیزان شده که باید خدا را برای خدمت به مردم شریف، خصوصا مردم مناطق محروم شکر گذار باشید.
وی ادامه داد: در این عرصه وظیفه شما، مسئولین دهستانها و امامان روستاها در خدمت رسانی همه گیر به این مناطق بسیار مهم است.
در ادامه دبیر جلسه و مسئول کار گروه عمران و زیر ساخت این قرارگاه با تشریح برنامه ها گفت : این جلسه با حضور فرمانده سپاه عاشورا در راستای هدف گذاری برای تشریح و تسهیل اقدامات اساسی برای رفع محرومیت در روستاهای هدف برگزار گردید.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا (عج) استان، تحقق گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد پویایی و تحرک و درون زائی مردمی با در نظر گرفتن افزایش کارآمدی و اثر بخشی در نیروی انسانی روستاهای هدف در عرصه های مختلف می باشد.
وی اظهار داشت: این قرارگاه از ظرفیت خیرین و نهادهای مردمی برای محرومیت زدایی در سطح روستاها استفاده کرده و مهم ترین ویژگی قرارگاه، مردمی بودن و همراه بودن با مردم است.
وی ادامه داد: به حمدالله در سالهای گذشته با حمایت خیرین و پرچمداری قرارگاه اقدامات فراوانی انجام گرفته است.
فرزاد بهمن نیا با بیان سه گام اصلی در فعالیت قرارگاه بیان داشت: اعتماد سازی، مشارکت و تحرک سه گام اساسی در فعالیت این قرارگاه است.
وی اظهار داشت: با عنایت خدا و تلاش همکاران و مردم در روستاهای میشه پاره کلیبر، کاغذکنان شمالی میانه، چهار دانگه هوراند، جنوب غربی چارویماق، درگهان اهر و جوشین ورزقان فعالیت های خوبی انجام گرفته شده است.
فرزاد بهمن نیا با تشریح برخی اقدامات این قرارگاه بیان داشت: این قرارگاه داری پنج کار گروه تخصصی است که هر کار گروه با کارشناسی و مطالعات لازم اقدامات مختلفی در روستاهای هدف انجام میدهند.
وی با معرفی پنج کار گروه فعال این قرارگاه اظهار داشت : کارگروههای عمرانی و زیر ساخت، اشتغال، فرهنگی، سلامت و تعلیم و تربیت زیر مجموعه های قرارگاه هستند که در این زمینه ها فعالیت گسترده و تخصصی انجام میدهند.
وی با تشریح برخی کارگاهها افزود: با عنوان نمونه کارگروه عمران و زیرساخت در ایجاد زیر ساخت های حیاتی لازم در روستاههای، ساخت و مرمت مسجد و ساخت خانه عالم برخی اقدامات در این حیطه می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه