دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نوید محمد زاده در زندان به سر میبرد؟ 

دوشنبه، 25 مهر 1401
ساعد نیوز: نوید محمدزاده خبر دستگیری خود را تکذیب کرد.
به گزارش سایت خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، دو روز قبل شایعاتی درباره بازداشت نوید محمدزاده و خارج شدن صفحه اینستاگرامی او از دسترس، به نقل از خواهر این بازیگر در فضای مجازی مطرح شده بود.
علی مصفا مجوز نمایش ساخته جدید خود با نام «نبودن» را دریافت کرد. این فیلم که در پراگ جلوی دوربین رفته، محصول مشترک ایران و جمهوری چک است و تنها بازیگران ایرانی آن نیز علی مصفا و همسرش لیلا حاتمی هستند.
مجید مظفری از امشب ساعت 20 با تکرار سریال «هم سایه» ساخته محمدحسین غضنفری به شبکه آی فیلم می آید. این مجموعه با بازی پیام دهکردی، شقایق فراهانی، محیا دهقانی و فرید سجادی حسینی، اولین بار سال 1400 پخش شد.
فلورا سام به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «همآهنگ» حضور خواهد داشت. عباس غزالی، امیریل ارجمند و اشکان کمانگری خواننده آواز سنتی، دیگر داوران مسابقه و گروه های سرود نیز شرکت کنندگان حاضر در این رقابت هستند.
سیروس میمنت در گفت وگو با میزان، با اشاره به حضور در «نون خ 4»، درباره تولید آن توضیح داده است که مرحله پیش تولید این مجموعه کمدی به کارگردانی سعید آقاخانی آغاز شده و تصویربرداری آن پاییز امسال انجام خواهد شد.
الهام پاوه نژاد فصل زمستان برای اجرای نمایش «خوشدلان» نوشته سعید پورصمیمی روی صحنه می رود. قرار بود این تئاتر نیمه اول مهر اجرا شود اما طبق اعلام کارگردان آن به ایسنا، اجرای این نمایش به دلیل شرایط موجود به تعویق افتاده است.
حامد سلطانی اجرای فصل جدید مسابقه «اعجوبه ها» را برعهده گرفت. این مجری با انتشار پستی ضمن اشاره به روزگار سختی که طی ماه های اخیر در سوگ همسر و فرزندش پشت سر گذاشته، این خبر را اعلام کرده است.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان