ساعدنیوز
ساعدنیوز

نگاهی به بزرگ ترین و باشکوه ترین فشن شو های دنیا

  جمعه، 08 مهر 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
نگاهی به بزرگ ترین و باشکوه ترین فشن شو های دنیا
ساعدنیوز: ایده هفته مد از زمانی شکل گرفت که بازاریاب های صنعت مد تلاش کردند تا مدل هایی استخدام کنند تا توسط آنها، محصولات مختلف را در مراکز عمومی و فضاهای باز به نمایش گذاشته و طیف بیش تری از مردم را با کالاهای لوکس آشنا کنند. صنعتی که همه ساله هزینه های صرف آن می شود. در ادامه لوکس ترین فشن شو ها را باهم ببینیم. همراه ساعدنیوز باشید.

هفته مد ، فرصتی است که در آن، به قول علمای مدیریت، B2B (BUSINESS TO BUSINESS) یا ارتباط تاجران با تاجران بوجود می آیدو از طرفی(BUSINESS TO CUSTOMER) B2C یا ارتباط تاجران با خرده فروشان به وجود می آید. یعنی شما طراح لباس موفق هستید و میتوانید در هفته مد، کالکشن پذیرفته شده خود را معرفی و در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار داده تا نسبت به بازار سنجی و تولید انبوه آن اقدام شود.

از طرفی، کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه فشن (FASHION INDUSTRY) قادر خواهند بود تا محصولات عرضه شده در هفته های مد و حاشیه مراسم را بررسی و نسبت به عقد قرارداد با طراحان لباس و شرکت های عرضه کننده اقدام کنند. در واقع بستر نمایشگاهی و جشنواره ای فوق العاده ای برای فعالان فشن به وجود می آید تا کالاها و خدمات خود را به یکدیگر معرفی کنند. از طرفی، شرکتکنندگان نیزکه معمولا گردشگران یا متخصصان فشن و دانشجویان طراحی پارچه و لباس هستند، قادر خواهند بود تا از این فرصت نمایشگاهی برای ارتقا معلومات و اطلاعات خود استفاده کنند.

معمولا در حاشیه هفته های مد، کارگاه ها و نشست های تخصصی با حضور استایلیست ها و طراحان ارشد خانه های مد (CREATIVE DIRECTORS) برگزار می شود تا یافته های علمی و بازاری درباره جدید ترین ترندها و روش های طراحی و دوخت و برش و چاپ و عرضه و معرفی لباس مردانه، زنانه، بچه گانه و هم چنین اوت کوتور های فاخر، مورد تبادل نظر قرار بگیرد.

هفته مد پاریس(Paris Fashion Week)

هفته مد پاریس (به فرانسوی: Semaine de la mode de Paris) مجموعه ای از ارائه های طراحان است که هر شش ماه یکبار در پاریس، فرانسه با رویدادهای بهار/تابستان و پاییز/زمستان هر سال برگزار می شود. تاریخ ها توسط فدراسیون مد فرانسه تعیین می شود. هفته مد پاریس در مکان های سراسر شهر برگزار می شود.

علاوه بر نمایش های لباس های آماده، نمایش های مد لباس مردانه و مردانه نیز وجود دارد که به صورت شش ماهه برای فصل های بهار/تابستان و پاییز/زمستان برگزار می شوند.همچنین، هر ساله برندهای معروفی مانند دیور، شانل، لویی ویتون، کنزو، جیوانشی و سلین، نمایش های خود را در مکان های تاریخی مانند کاروسل دو لوور و کاخ بزرگ برگزار می کنند.

اگرچه اولین هفته مد در نیویورک برگزار شد، این رویداد خود از "نمایش های سالن" ("défilés de mode" در فرانسوی، به معنای واقعی کلمه "رژه مد") در سالن های مد پاریس ناشی می شود.

یک هفته مد شامل یک هفته رویدادهای سازماندهی شده از مجموعه های طراحان متعدد است. قبل از اینکه این رویداد سازمان یافته در شهر نیویورک به رسمیت شناخته شود، نمایش های مد در پاریس در اوایل دهه 1700 برگزار می شد. برخی از نمایش های قبلی روی مانکن ها ارائه می شد که مشاهده کامل قطعات مد را برای مشتریان دشوار می کرد، زیرا آنها فاقد تحرک یک مدل بودند. این نمایش های اولیه فقط برای مشتریانی بود که اقلام خریداری می کردند و روی مانکن ها نشان داده می شد. در دهه 1800، نمایش ها شروع به تغییر کردند. چارلز فردریک ورث، که به دلیل لباس های مد برجسته مشهور بود، شروع به نشان دادن چندین قطعه با هم و با طراحی بالاتر کرد. این طرح ها برای جلب توجه مشتری در خرید قطعات به نمایش گذاشته شد. Jeanne Paquin اولین طراح است که نمایش های خود را عمومی می کند و پل پوآره اولین کسی است که میزبان مهمانی ها پس از رویدادهایش است.

فشن شو هفته مد پاریس
در سال 1945، Chambre Syndicale de la Haute Couture مجموعه دیگری از قوانین را برای تنظیم و تعیین خانه های مد لباس بالا ایجاد کرد. برای برآوردن این معیارها، خانه باید اطمینان حاصل می کرد که قوانین به روز شده را رعایت می کردند، یکی از آنها این بود که در هر فصل، یک خانه لباس باید مجموعه ای از حداقل 35 دوره را با لباس های روز و شب به مطبوعات پاریس ارائه دهد. برخی دیگر شامل داشتن حداقل 20 عضو در کارکنان، و اینکه هر طراحی باید شامل اتصالات باشد و به سفارش مشتری ساخته شود.رویدادهای دوسالانه زیر در خانه های اوت کوتور مطابق با دستورالعمل های جدید تعیین شده توسط Chambre Syndicale de la Haute Couture به عنوان اولین جفت از هفته های مد در پاریس دیده می شود.

هفته مد نیویورک(New York Fashion Week)

هفته مد نیویورک (NYFW) که در فوریه و سپتامبر هر سال برگزار می شود، مجموعه ای از رویدادهای نیمه سالانه در منهتن است که معمولاً 7 تا 9 روز طول می کشد و مجموعه های مد بین المللی به خریداران، مطبوعات و عموم مردم نشان داده می شود. این یکی از چهار هفته مد اصلی در جهان است که در مجموع به عنوان "4 بزرگ" شناخته می شود، همراه با آنهایی که در پاریس، لندن و میلان هستند.شورای طراحان مد آمریکا (CFDA) مفهوم مدرن یک "هفته مد نیویورک" متمرکز را در سال 1993 ایجاد کرد، اگرچه شهرهایی مانند لندن قبلاً از نام شهر خود در ارتباط با کلمات هفته مد در دهه 1980 استفاده می کردند. NYFW بر اساس یک سری رویدادهای قدیمی تر به نام "هفته مطبوعات" است که در سال 1943 تأسیس شد.در مقیاس جهانی، بیشتر نمایش های تجاری و فروش محور و برخی از نمایش های مد لباس در شهر نیویورک برگزار می شوند.

یک تقویم متمرکز از رویدادهای سراسر شهر (از جمله رویدادهای وابسته به WME/IMG) توسط CFDA نگهداری می شود، و از بنیانگذار تقویم روث فینلی به دست آمده است.تأثیر اقتصادی سالانه هفته مد نیویورک بر شهر نیویورک 887 میلیون دلار در سال 2016 برآورد شد.

فشن شو

هفته مد میلان (Milan Fashion Week)

هفته مد میلان، که در سال 1958 تاسیس شد، بخشی از "چهار هفته مد بزرگ" جهانی است، که بقیه هفته مد پاریس، هفته مد لندن و هفته مد نیویورک هستند. این برنامه با نیویورک شروع می شود، پس از آن لندن، و سپس میلان، و با پاریس به پایان می رسد. از سال 1958، هفته مد میلان به صورت نیمه سالانه با هفته مد زنان و مردان برگزار می شود.

هفته مد میلان تا حدی توسط Camera Nazionale della Moda Italiana (اتاق ملی مد ایتالیایی) سازماندهی شده است، یک انجمن غیرانتفاعی که نظم دهنده، هماهنگی و ترویج توسعه مد ایتالیایی است و مسئول میزبانی رویدادهای مد است. و نمایش های میلان. Camera Sindacale della Moda Italiana، در 11 ژوئن 1958 راه اندازی شد. این پیشرو بدنه ای بود که متعاقباً به Camera Nazionale della Moda Italiana تبدیل شد.

فشن ویک

هفته مد لندن(London Fashion Week)

هفته مد لندن (LFW) یک نمایشگاه تجاری لباس است که دو بار در سال، در ماه های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می شود. با نمایش بیش از 250 طراح به مخاطبان جهانی از رسانه ها و خرده فروشان تأثیرگذار، یکی از هفته های مد «چهار بزرگ» همراه با نیویورک، میلان و پاریس است.

هفته مد لندن که توسط شورای مد بریتانیا (BFC) برای آژانس توسعه لندن با کمک دپارتمان تجارت، نوآوری و مهارت سازماندهی شد، برای اولین بار در اکتبر 1983 برگزار شد. در حال حاضر در کنار نیویورک، پاریس و میلان به عنوان یکی از "چهار بزرگ" هفته مد قرار دارد. خود را به سرمایه گذاران به عنوان یک رویداد تجاری معرفی می کند که توجه مطبوعات و منافع قابل توجهی را برای مالیات دهندگان به خود جلب می کند. این بیان می کند که بیش از 5000 مطبوعات و خریداران در آن شرکت می کنند و سفارشات آن بیش از 100 میلیون پوند تخمین زده شده است. یک رویداد متمرکز بر خرده فروشی، جشنواره هفته مد لندن، بلافاصله پس از آن در همان مکان برگزار می شود و برای عموم آزاد است.

رویدادهای طبق برنامه یا در محل نمایش خود شورای مد بریتانیا، 180 Strand، یا در مکان های خارجی در اطراف مرکز لندن برگزار می شد.

در طول SS16 (نشان داده شده در سپتامبر 2015) و AW16 (نشان داده شده در فوریه 2016)، شورای مد بریتانیا تصمیم گرفت تا نمایشگاه های طراحان را در "کارخانه وینیل"، واقع در پارکینگ فعال در سوهو، خارج از خیابان بروئر، میزبانی کند.

پس از افزایش تعداد معترضان ضد خز، هفته مد لندن که در سپتامبر 2018 برگزار شد، اولین هفته بزرگ مد بدون خز بود.

هفته مد لندن

هزينه هاي هفته مد

هزينه شرکت در هفته هاي مد، توسط اسپانسرها يا خانه هاي مد يا طراحان لباس يا دعوت کننده هفته فشن پرداخت مي شود. اگر برند، معروف نباشد، بايد هزاران دلار براي شرکت در مراسم پرداخت کند. البته استخدام مدل و آرايشگر و هزينه هاي اقامت نيز بر عهده صاحب برند خواهد بود.

سلبريتي ها مثل ليدي گاگا و بيانسه براي حضور در هفته هاي فشن، رقم هاي بسيار بالايي دريافت مي کنند و اين يک ترفند براي ديده شدن بيش تر رویداد هاي مد سالانه محسوب مي شود. گاهي مدل ها لباس ها يا اکسسوري هاي عجيب و متفاوتي را در اين مراسم ها استفاده مي کنند که نماد خاصي است. برند شنل يک جمله معروفي دارد که مي گويد: «اگر مي خواهيد جايگزيني نداشته باشي، متفاوت باش.»

هرچند در بسياري از شهرهاي ديگر اين کشورها و ساير کشورها هم هفته هاي مد برگزار مي شود و فعالان و علاقه مندان اين حوزه در آن ها شرکت مي کنند، ما در اين مقاله تنها به 4 هفته جهاني مد که در پايتخت هاي کشورها برگزار مي شود، پرداختيم. فشن شوهایی برای مدل های اسلامی نیز برگزار می شود.

رویداد هاي مد، علاوه بر بازديد زنده، در تلويزيون و ساير رسانه ها نيز پخش مي شوند و هر بار ميليون ها بازديد کننده دارند. هم چنين بسياري از مجله هاي معروف نيز از اين مراسم ها مي نويسند. ناگفته نماند که اين رويدادها حواشي هم به دنبال خود دارند.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

9 دیدگاه
  دیدگاه ها
سیما
2 سال پیش

چه لباسای داغونی😂
بازدیدکننده
2 سال پیش

عالی
بازدیدکننده
2 سال پیش

بسیار عالی
بازدیدکننده
2 سال پیش

😐😐
بازدیدکننده
2 سال پیش

دیوانه ها وقتشون صرف چی میکنن حالم بهم خورد با این قیافه ها و لباسهای زشت
بازدیدکننده
2 سال پیش

خدا هدایتشون کنه...وقتشونو،فکرشونو صرف چه چیزای بیهوده ای میکنن
بازدیدکننده
2 سال پیش

مسخره‌ست.
بازدیدکننده
2 سال پیش

اره
بازدیدکننده
2 سال پیش

مردها میتونن مدل بشن
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (445 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (126 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (95 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) اوستون اورونوف، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها در حال بچه داری / مهاجم گلزن پرسپولیس چه خونه ای برای خانومش درست کرده ... (عکس) میز شام عاشقانه اوستون اورونوف برای همسرش با گل های رز قرمز / چقدر عشقولانه نگاه خانومش می‌کنه 🥰 (عکس) تصویر دیده نشده از عروسی جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال در یک تالار شیک و جذاب / فقط کلی پول این گل آرایی ها شده ... (عکس) تبریک تولد اینستاگرامی گلزن امشب استقلال برای رونالدو / ماشاریپوف نشون داد واقعا هم بازی رونالدو بوده .... فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر ماجرای خنده دار بچه دار شدن پدر حاج آقا قرائتی بعد از یک اتفاق عجیب/ بعد از 45 سال بلاخره...+فیلم مبلمان خاص و بوهم خونه عروس شیرازی محمود پاک نیت به سبک نچرالیسم/ ای جانم چه دختر خوشگلی 😍+عکس خاطره خنده دار حامد آهنگی از اولین تجربه جریمه شدنش در خیابان یک طرفه/ فقط مدل خندیدنش که خداست😂+ویدئو نگاه عاشقانه شهاب حسینی به هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق/ عاشقانه های هانده ارچل و شهاب حسینی ارزش صد بار دیدن رو داره شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس مراسم تشییع محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا سحر دولتشاهی و امیر آقایی... معرفی 6 قلعه‌ عظیم و شکوهمند تاریخی برای بازدید در تور هند پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن نگاهی به کارت دعوت به مراسم عقد در دوره قاجار +عکس/ با اینکه پولدار بوده ولی خبری از شام و ریخت و پاش نیست! خوانندگی خنده دار احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت با صدای زنانه/ آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که منو رسوا کردی😂 خلاقیت خنده دار چوپان برای حفظ گوسفندش از سرما حماسه آفرید+ویدئو /مغز تو رو باید طلا گرفت😂 هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) به مادر عادل فردوسی پور سر عقدشان+ویدئو بی ربط ترین و خصوصی ترین سوالی که یک دانشجو از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرسید+ ویدیو/ این سوال باید توی گینس ثبت میشد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال و حضور چند ساعتی در محل کار سابقش+ویدیو (عکس) نگاهی به امضای زیبا عادل فردوسی پور مجری پُرحاشیه/ چه هنرمندانه و زیبا، امضاش شبیه خودشه پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بود+ویدئو میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس کیک تولد و جشن لاکچری پوریا پورسرخ+عکس/این کیکه یا پادشاه کاخ سلطنتی... مراسم آشتی کنان بهاره رهنما و بهنوش بختیاری با حضور جمع زیادی از مردم+ویدیو/ دعوا بر سر چه بود؟ شیرین و سلمان نون خ بچه دار می شوند/ چه اسمی هم رو بچه شون گذاشتن!! سلیمان +فیلم تغییر چهره هوش پران فاطمه گودرزی با گریم مردانه و ریش+عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز کم سن و سالِ علاقمند به ازدواج در پاسخ به سوال درسی حماسه آفرید+عکس/ فقط جواب معلمش منو کُشته😂 هنرنمایی خلاقانه دکتر دندانپزشک در طراحی دندان مشتری هایش به شکل نقوش چینی/ دکترای افتخاری هنر حق توئه +عکس نگاهی به خونه زندگی لاکچری و اعیانی سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس/ خونه نه انگار کاخه اینجا😍 حدیث میرامینی همبازی مرد عنکبوتی شد/ شاهکاری جدید از اُسکار مهران مدیری +فیلم شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!+ ویدئو جشن تولد ساده و بدون تجملات پسر پرویز پرستویی در خانه زیبایش و با دکوری های نوستالژی‌اش با رونمایی از نوه بانمک آقای بازیگر+عکس / مبارک باشه
تیتر امروز   
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! خودداری مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2)
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...