دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

نگاهی به لباس عروس های گران قیمت و با شکوه سلبریتی های مشهور 

شنبه، 23 مهر 1401
ساعدنیوز: افراد معروف و سلبریتی‌ها در شب عروسیشان چه لباسی می‌پوشند؟ آیا به دنبال لباس عروس متفاوت‌اند یا سادگی را نشان زیبایی می‌دانند؟ برای پاسخ به این سوال، در این مقاله چند لباس عروس سلبریتی‌ها را بررسی می‌کنیم.

عروسی ها گران هستند، گرانترین و زیبا ترین لباس عروس سلبریتی ها متعلق به کدام سلبریتی ها می باشد. در این شکی نیست، اما برای برخی افراد مشهور، محدودیت مالی وجود ندارد. از سرینا ویلیامز و لباس ۲.۶ میلیون پوندی او گرفته تا کیم کارداشیان.

این عروس های مشهور برای لباس عروسی شان خرج زیادی کردند. تحقیقاتی را در مورد نمادین ترین لباس های عروسی افراد مشهور در تمام دوران انجام داده است تا به طور نسبی نشان دهد که واقعا چقدر گران هستند. در ادامه به بررسی زیبا ترین لباس عروس های سلبریتی ها خواهیم پرداخت. همراه ساعدنیوز باشید.

لباس عروس رمانتیک ابرو شاهین

ابرو شاهین، هنرپیشه ی اهل ترکیه در ۱۸ می ۱۹۹۴ در استانبول به دنیا آمد. يكي از معروف ترین سریال هایی که ابرو در آن نقش آفرینی کرده، سریال hercai یا هرجایی است که از شبکه atv پخش می شد. ابرو شاهین در مراسم عقد و عروسی اش که در سرچشمه و مقدونیه برگزار شد، لباس های متفاوتی پوشید. برای مراسم عقد پیراهنی از برند Amar Garibovic پوشید که طراح آن صربستانی است. این پیراهن دکلته در قسمت سینه جزئیات گیپور داشت و بندهایی که به این گیپورها وصل بودند، به صورت off-shoulder بودند. پیراهن در قسمت بالاتنه فنردوزی شده بود. در قسمت پایین تنه، یک طرف کوتاه بود و دراپه هایی روی دامن داشت. در ادامه مانند بالاتنه، پارچه ی گیپور به صورت یک طرفه و مورب در جلوی لباس و به صورت یک دست در پشت لباس قرار داشت. کلاه ابرو تکمیل کننده ی این استایل رمانتیک بود که طراحی اش را eli peacock انجام داده بود. انتخاب کفش پلتفرم از برند ورساچه هم با توجه به اختلاف قدش با داماد، مناسب به نظر می رسید. اکسسوری ظریف و مرواریدی هم کاملا هوشمندانه انتخاب شده بود.

جزئیات لباس عروس کیت میدلتون

بدنه ی توری لباس عروس کیت میدلتون اپلیکه دوزی و کرست سازی شده بود و کمر او را باریک تر نشان می داد. این ساختار طراحی فرم اندام پرنسس را به ساعت شنی نزدیک می کرد. ورود شگفت انگیز ملکه آینده با دنباله ای حدودا دو و نیم متری کامل شد. کمی جلوتر و به ماه می 2018 می رویم، در حالی که بسیاری فکر می کردند مگان مارکل ممکن است لباس عروس خود را با الهام از لباس عروس پرنسس دایانا انتخاب کند، او با لباس عروسی ساده که توسط طراح بریتانیایی Clare Waight Keller مدیر هنری خانه مد Givenchy طراحی شده بود وارد کلیسا شد.

جزئیات لباس عروس مگان مارکل

لباسی به دور از تور، مروارید، سنگ های قیمتی و اپلیکه، لباس عروس مگان مارکل در مراسم ازدواجش با پرنس هری بود. پیراهنی سفید با آستین سه ربع و یقه ی قایقی با پارچه ای ساده. لباس ساده ی مگان مارکل به خاطر سادگی زیادش توسط منتقدان زیادی نقد شد. مگان مارکل به سمت جواهرات خاطره انگیز می رود. دوشس ساسکس معمولا از گوشواره های کوچک استفاده می کند.
او برای مراسم بیبی شاور baby shower خود در نیویورک یک گردن بند از جنیفر مایر به گردن آویخته بود. علاوه بر این ها او به طلای ولزی هم علاقه ی زیادی دارد.

لباس عروس های جنیفر لوپز

این خواننده و بازیگر ۵۳ ساله در وب سایت خود OnTheJLo.com، عکس هایی از لباس عروس خود منتشر کرد؛ جنیفر لوپز در حالی که به دقت آرایش شده بود، موهایش را عقب کشیده بود تا گوشواره های الماس و مروارید را به خوبی نشان دهد. لباس او دارای تکه های پرزدار سفید روی گردنش بود. بعداً لوپز تصاویری کامل از لباس عروس اصلی خود، که یک دنباله ۶ متری خیره کننده داشت و همچنین دو لباس دیگر که در روزهای مهم زندگی خود پوشیده بود، منتشر کرد. هر سه لباس، از طراح آمریکایی رالف لورن بودند و قیمت هر کدام، یک میلیون دلار برآورد شده است.

قیمت لباس های عروسی در این سطح از ۵۵,۰۰۰ دلار تا ۵ میلیون دلار است. اما هزینه طراحی های لورن بیشتر است. یک آرایشگر گفت: «قیمت این لباس ها از حدود ۵۰۰,۰۰۰ دلار شروع می شوند، چراکه بهترین متریال را داشته و با دست دوخته شده اند.» لورن معمولا لباس عروس طراحی نمی کند. در واقع لباس کرم رنگی که او در سال ۲۰۱۸ برای ازدواج نیک جوناس در هند طراحی کرد، تنها چهارمین لباس عروسی بود که او تا به آن زمان طراحی کرده بود. هزینه آن لباس ۲ میلیون دلار تخمین زده می شود که قسمت جلوی آن با مروارید و بیش از ۱۱,۰۰۰ کریستال سواروسکی، هزاران پولک و همچنین تور های دست ساز فراوان کار شده بود.
لباس عروس اصلی جنیفر لوپز با یقه اسکی، از آنجا که هیچ مروارید یا جواهری در آن به کار نرفته بود، احتمالاً در محدوده قیمت یک میلیون دلار بود، اما با یک دنباله ۶ متری تزئین شد که دست ساز بود. او همچنین تور سر بسیار بلندی بر سر داشت. لباس کرم رنگ کریستال های سواروسکی در قسمت جلویی، احتمالاً حول و حوش ۱ میلیون دلار قیمت دارد.

لباس عروس 23 متری پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا ستاره بالیوود با نیک جوناس زندگی مشترک خود را آغاز نمود مدل لباس این بازیگر بالیوود از مدل لباس کیت مدلتون الگو گرفته شده بود بسیار زیبا و شیک بود ولی تور این لباس عروس 23 متر بود که سوژه همه خبرگزاری ها در جهان شدپریاناکا در این مراسم یک لباس بلند دست دوز رالف لورن به تن داشت در حالی که همسرش نیز لباسی زیبا از همین برند معروف را انتخاب کرده بود.

بر این لباس عروسی که رالف لورن آن را آماده کرده، بیش از دو میلیون پولک مروارید دوخته شده است. اما این تور سر لباس بود که توجه بسیاری را جلب کرد. این تور سر دراز که چند نفر برای حمل آن به کار گرفته شده بودند، در فضای مجازی بحث های زیادی را ایجاد کرد.

لباس گیپور سیرا

سی یرا پرنسس هریس (به انگلیسی: Ciara Princess Harris) (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۵) یک خواننده، بازیگر و مدل آمریکایی است. او از همان آغاز فعالیت هنری اش، با تک نام سی یرا به فعالیت پرداخت. او دوران کودکی اش را در سفر به نقاط مختلف دنیا سپری کرد تا اینکه پس از آشنایی با جز فا، تهیه کننده موسیقی در آتلانتا جورجیا ساکن شد. سیرا پرنسس هریس خواننده و بازیگر و مدل آمریکایی می باشد وی همسر راسل ویلسون می باشد وی در جشن عروس اش لباس عروس گیپور با آستین های زیبا را برای پوشیدن انتخاب کرد.

لباس عروس خاص کیلی کوئوکو

کیلی کریستین کوئوکو (به انگلیسی: Kaley Christine Cuoco) (متولد ۳۰ نوامبر، ۱۹۸۵ در کالیفرنیا)، خواننده، دوبلور و بازیگر آمریکایی است. یکی از دلایل شناخته شدن وی بازی در سریال تئوری بیگ بنگ است. لباس عروس وی شیک و لاکچری بود و با پوشیدن شنلی متناسب با پیراهن عروسی اش جذابیت ظاهری خود را تکمیل کرد.

لباس عروس رنگی پاپی دلوین

پاپی دلوین مراسم عروسی اش با جیمز کوک را در سال 2014 در کشور مراکش با لباس گلدار طراحی شده توسط امیلیو پوچی جشن گرفت. پاپی دلوین مدل و بازیگر انگلیسی می باشد که لباس عروس های این بازیگر نیز دارای مدلی متفاوت و خاص می باشند.

لباس عروس ساده ولی شیک به سبک اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو مدل و چهره فشن بین المللی از یک برنامه تلویزیونی به جهان معرفی شد و به سرعت به یک آیکن مد تبدیل شد و استایل خاص و یگانه او همیشه مورد توجه بوده است. این ستاره سی ساله متولد نیویورک که اصالتا ایتالیاییست سلیقه ای استثنایی در انتخاب لباس دارد که منتقدان با کلماتی مثل فراشیک آن را توصیف کرده اند. همین امر باعث شده در سال های اخیر وارد حیطه طراحی لباس نیز بشود.

اولیوما پالرما یک مدل اهل ایالات متحده آمریکا می باشد وی برای حضور در جشن عروسی اش از لباسی ساده استفاده کرد و علاوه بر این رنگ لباسش را با رنگ کت و شلوار همسرش ست کرده بود.

لباس عروس Kim Kardashian

کیم کارداشیان در سال 2014 در مراسم عروسی خود یک لباس عروس پری دریایی توری پوشید. این لباس در قسمت آستین ها، پشت و کمر کاملا تور بود. تور بلندی را روی این لباس بر تن داشت. خیلی از طراح ها مشتاق طراحی لباس عروس او بودند اما در نهایت لباس عروس کیم کارداشیان توسط برند Givenchy طراحی و تولید شده است. لباس عروس کیم، جزو گران ترین لباس عروس ها به قیمت 500000دلار است.

لباس عروس لاکچری کیارا فراگنی

لباس عروس بعدی متعلق به کیارا است که خیلی هم دیدنی بود.کیارا ستاره شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ با رپر فدز ازدواج کرد و او لباس عروسی نفس گیر کریستین دیور به ارزش ۳۲۳۴۰۰ پوند (اکنون به ارزش ۳۳۴۷۴۸ پوند) پوشید. برای جشن بعد از مهمانی با تم کواچلا، عروس لباس خود را با یک شماره دیگر از دیور عوض کرد.

لباس عروسی ۲.۶ میلیون پوندی سرنا ویلیامز

سرنا ویلیام پس از پوشیدن لباس عروسی ۲.۶ میلیون پوندی در صدر فهرست گران قیمت ترین لباس عروس قرار دارد وقتی در سال ۲۰۱۷ با الکسیس اوهانیان ازدواج کرد، یک لباس برای ستاره تنیس سرنا ویلیامز کافی نبود، بنابراین او در آن روز سه لباس مختلف به تن کرد. برای این مراسم او طراح مک کوئین را انتخاب کرد و مانند کیت میدلتون، سرنا یک لباس عروس زیبا که توسط سارا برتون در الکساندر مک کوئین طراحی شده بود، پوشید.

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

نظر شما در مورد این لباس های زیبا چیست؟


8 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدید کننده سایت
2 سال پیش

سلام من هم با نظر ایشون موافق هستم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بی نمکه همشون
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب