دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

نگاهی به زندگی حرفه‌ای گلشاه ساراچ اوغلو (Gülşah Saraçoğlu)؛ طراح لباس معروف ترک و داور مسابقه دویا دویا مدا 

شنبه، 26 شهریور 1401
گلشاه ساراچ اوغلو Gülşah Saraçoğlu متولد استانبول از طراحان لباس مشهور ترکیه می باشد که کارنامه حرفه ای بسیار درخشانی دارد. او با داوری در مسابقات دویا دویا مدا به شهرت رسید. در ادامه به زندگی خصوصی و حرفه ای این فشن آرتیست و تحلیل استایل های او خواهیم پرداخت.

گلشاه ساراچ اغلو 17 آگوست 1982 در استانبول ترکیه بدنیا آمد. او بعد از دبیرستان درس را رها کرد و به فعالیت در دنیای مد روی آورد. او به عنوان دستیار دیلک هانیف شروع به کار کرد و به این ترتیب به طرز جدی با دنیای مد در ارتباط بود. به این شکل بود که گلشاه به عنوان طراح لباس کارش را شروع کرد. او کالکشن تهیه نمی کند، بلکه به صورت مخصوص و سفارشی برای افراد معروف و مخصوصا خوانندگان مشهور ترکیه طراحی می کند. او حتی از سراسر دنیا سفارش دریافت می کند که مشهورترین آن ها نیکول کیدمن است که لباس را برای یک اونت خصوصی می خواست.

شروع شهرت او با طراحی لباسی برای خواننده نوستالژی ترکیه نوکت دورو Nuket Duru بود که این لباس نقطه عطفی در حرفه اش بود.

او در سال 2012 از همسرش طلاق گرفت و دوباره با او درسال 2014 ازدواج کرد.مشخصا تمام لباس هایش از جمله لباس عروس و لباسی برای جشن پسرش را خودش طراحی کرده بود.

گلشاه همواره دوستی اش را با افراد مشهور که در واقع مشتری های او هستند حفظ می کند. از نکات جالب توجه در مورد او این است که بسیار به ظاهرش اهمیت می دهد. به طوری که او حتی برای زایمان پسرش با آرایش به اتاق عمل رفت چرا که میخواست در عکس هایش با پسرش چهره اش خوب دیده شود. او در مدت 3ماه 22 کیلو وزن کم کرد که سوژه رسانه ها شده بود.

سمینار GÜLŞAH SARAÇOĞLU

گلشاه ساراچ اوغلو، نام جاه طلب دنیای مد، در سمینار "مد سلبریتی ها" با دانشجویان آکادمی Altier ملاقات کرد و داستان حرفه ای، تجربیات و آنچه در آینده در انتظار استعدادهای جوان است را گفت.

ساراچ اوغلو در مورد علاقه خود به مد از زمان کودکی به دانش آموزان گفت: "من خیاطی و شابلون را خیلی خوب بلدم. من با کمک به دیلک حنیف شروع کردم. من همیشه رویای صحنه درونم را می دیدم. من ابتدا با هانده ینر کار کردم، اما نقطه عطف کار من نوخت دورو است که من او را بسیار تحسین می کنم. من از اون چیز های زیادی یاد گرفتم. اگر امروز در مراسم اسکار و گلدن گلوب لباس ستاره های جهان را می پوشم، به این دلیل است که همیشه انرژی و روحیه ام را برای مد بالا نگه می دارم. اگر هدف شغلی در صنعت مد دارید، هرگز فروتن نباشید. من هرگز متواضع نبودم. ارزش خود را خلق کنید " اظهاراتی کرد. ساراچ اوغلو در پاسخ به سوالات جوانان، ترکیه با بهترین هنرمندان اجرا می شود، این سوال که چگونه می توان روند برقراری ارتباط با آنها را مدیریت کرد، پاسخ داد: "کارگاه های ما مخفی هستند، همه می آیند، از تخصص های خود می گویند و کسانی هستند که ناخواسته شاهد آن بودیم. با این حال، اولین مورد در کار من پدیده تجاری نیست. مهم این است که مردم را قبل از پول به دست آوریم. فقط به این دلیل، علاقه صمیمی هیچ کس به من علاقه ندارد. من هرگز دوستی هایی را که ایجاد کردم منفی سپری نکرده ام.

در پایان این سمینار، سرکان سلامت مدیر کل آکادمی Altier با اهداء لوح از حضور ارزشمند گلشاه ساراچ اوغلو قدردانی کرد.

استایل شخصی گلشاه ساراچ اوغلو

خب بعد از بررسی زندگی شخصی و حرفه ای گلشاه ساراچ اوغلو می پردازیم به استایل های جذاب او. بدیهی است که طی چند سال اخیر افراد زیادی شیفته استایل و لباس های پر زرق و برق گلشاه شدند.گلشاه علاقه شدیدی به پوشیدن لباس های حجیم، استفاده از باندانا های سر اغراق شده، اکسسوری های عجیب و غریب، آرایش غلیظ، استفاده از رنگ های صورتی یا همان فوشیا ، و استفاده از پترن های پلنگی دارد. استایل های او در برنامه دویا دویا مدا بسیار جالب توجه شده و افراد زیادی او را با نام ( leopar kadini)می شناسند.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.
اگر شما هم از طرفداران مسابقه دویا دویا مدا هستید نظرات خود را راجع به داوران و شرکت کنندگان برای ما بنویسید.

25 پسندیدم 14 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
به توچه
2 ماه پیش

خانم شیک پوش جهان ♡♡♡♡
پاسخ
فاطمه
5 ماه پیش

در پاسخ به: دمش گرم
آفرین بهش
پاسخ
فریبا
10 ماه پیش

دمش گرم
پاسخ
سارا
11 ماه پیش

نظرات داوران خیلی بد گفته میشه به مخاطبینشون
پاسخ
لیلا خدایی
11 ماه پیش

شاد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل سابمیت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی