دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به استایل کژوال رامین رضائیان در یک کافه تراپیکال در دبی +عکس/ از گردنبند طلای 24 عیار تا ساعت مارک دار طلایی و عینک دودی ورساچی 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
ساعدنیوز: رامین رضائیان یکی از خریدهای درخشان استقلال در فصل جدید فوتبال لیگ برتر بود. این بازیکن در مقابل الغرافه شایستگی های خودش را کامل به اثبات رساند و با به ثمر رساندن یک گل استثنایی شادی را به اردوی آبی ها آورد. در اینجا تصویری جالب از این بازیکن را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رامین رضائیان که با انتقالش از سپاهان به استقلال جنجالی بزرگ در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده بود، خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، به مهره‌ای اثرگذار در ترکیب تیمش تبدیل شد. او که پیش از این سابقه بازی در پرسپولیس و حتی گلزنی به استقلال در دربی را داشت، با پیوستن به رقیب دیرینه پرسپولیس، هواداران این تیم را به شدت شوکه کرد. واکنش‌های منفی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی به وضوح دیده شد، اما رضاییان با متانت و آرامش به این موضوع پاسخ داد.

رامین بلافاصله پس از پیوستن به استقلال در ویدیویی از هواداران درخواست کرد که به او اجازه دهند روی بازی‌هایش تمرکز کند. او اعلام کرد که وارد بازی‌های کری‌خوانی بین هواداران نمی‌شود و هدف اصلی‌اش موفقیت در میدان است. این صحبت‌ها نشان داد که رضاییان برنامه و اهداف خود را به دقت تعیین کرده و توجهی به حواشی ندارد.

استقلال پس از 1100 روز دوری از مسابقات آسیایی، با انگیزه فراوان به لیگ نخبگان آسیا بازگشت و در اولین دیدار خود مقابل الغرافه قطر به میدان رفت. این بازی برای استقلال و هوادارانش اهمیت ویژه‌ای داشت، چرا که بازگشت به عرصه بین‌المللی با انتظارات بالایی همراه بود و هواداران استقلال امیدوار بودند تا تیمشان با یک نمایش قدرتمند، خاطره‌انگیزترین بازگشت را رقم بزند.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تست هوش فکری/ فقط افرادی با مغز اینشتین، می‌توانند در 3 ثانیه اشتباه تصویر "هاکی روی یخ" را شناسایی کنند
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدئو) لحظه زیبا و دیدنی از افرادی که برای اولین بار رنگ هارا میبینند!/ واکنش متاثر کننده افراد کوررنگ اشک شمارا در میاورد!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری