دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به استایل ساقدوشی پهلوان حسن یزدانی در عروسی رفیق فابریک اش +عکس/ جای کراوات خیلی خالیه 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: حسن یزدانی نتوانست در المپیک پاریس مدال طلا را از آن خود کند. کتف در رفته قهرمان بزرگترین مانع در برابر او بود. علیرغم این موضوع همه از او راضی هستند. در اینجا تصویری متفاوت از پهلوان حسن یزدانی در کنار یکی از دوستانش در مراسم عروسی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پدر حسن یزدانی که برای حمایت از پسرش به پاریس سفر کرده بود، در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس که منجر به مصدومیت حسن یزدانی و شکست او مقابل حریف بلغارستانی شد با حال بد جسمانی مواجه شد.

پس از این اتفاق، مأموران پزشکی با همراهی دکتر حسن یزدانی، پزشک اتحادیه جهانی کشتی، بلافاصله وارد عمل شدند و وی را به خارج از سالن منتقل کردند.

دکتر او امروز در گفت‌وگویی درباره مشکل ایجاد شده برای پدر حسن یزدانی در سالن مسابقات حضور صحبت کرد و گفت: پدر آقای یزدانی در سالن بود و ایشان هم دچار یک حمله شد. او هوشیاری خود را برای دقایقی کاملا از دست داد. دلیل آن مشخص نبود اما معمولا در چنینی شرایطی فشار و استرس زیاد باعث حمله قلبی یا عصبی می‌شود.

او ادامه داد: ما بلافاصله او را به کلینیک محل مسابقات انتقال دادیم که خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شرایط قلبی ایشان مشکلی نداشت و صرفا یک حمله عصبی بود که به تدریج بهبود پیدا کرد. من با ایشان تا زمانی که مطمئن شوم مشکلی ندارد بودم و بعد از آن نیز او را به همکارانم سپردم و به محل مسابقات بازگشتم. روز بعد هم او را دیدم و مشکلی نداشت و خوشخبتانه حالش خوب بود.

او در پایان گفت: من به پدر حسن یزدانی توضیح دادم که کار حسن یک حماسه بود و او هیچ چیزی کم نگذاشت. ایشان باعث افتخار خانواده و یک کشور است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدئو) آیا در آسانسور گیر کرده‌اید؟ نکات حیاتی و ترفندهای موثر برای حفظ آرامش و خروج ایمن از این وضعیت اضطراری را در این ویدئو ببینید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
(ویدئو) تشکر ویژه هادی ساعی وقتی هر 4 تا ورزشکار منتخب او با مدال به ایران بازخواهند گشت / هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران، هنوز هم برای ایران مدال می‌آورد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
(ویدئو) خداحافظی ناگهانی با علیرضا حیدری روی‌ آنتن زنده شبکه ورزش هنگام پخش مراسم اختتامیه المپیک 2024