دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به اتاق ساده و بی ریای امام جمعه تبریز در میزبانی از مهدی تاج +تصویر/ از موکت آبی رنگ ارزان قیمت تا قفسه های پر از کتاب های مذهبی 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به آذربایجان شرقی سفر کرده است تا از نزدیک با مشکلات فوتبال استان و خصوصاً موانع پیشرفت تیم تراکتور تبریز آشنا شود. او امروز به دیدار امام جمعه تبریز رفت. ساده زیستی حاج آقای مطهری اصل به پیروی از شهید آل هاشم توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با رئیسرفدراسیون فوتبال با تاکید بر اجتناب از هزینه کرد منابع بیت المال در رشته ورزشی فوتبال، گفت: برخی از باشگاه‌های ورزشی در پایتخت با استفاده از منابع ملی در لیگ برتر و دیگر رقابت‌ها حضور می یابند این در حالی است تیم‌های شهرستانی از این امکان محروم هستند.

مهدی تاج در نشست مطبوعاتی خود در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد لیگ چهاردهم و بازی معروف تراکتور - نفت از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد و گفت در این بازی اشتباه داوری رخ داده بود.

سپس خبرنگاران تبریزی در این مورد سوالات بیشتری را از رئیس فدراسیون پرسیدند و تاج هم با گشاده‌رویی به پرسش‌های آنها پاسخ داد و البته به بازی هفته پایانی لیگ بیست و سوم نیز اشاره کرد.


رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدا گفت: ما رسما امروز عذرخواهی کردیم‌. داور است دیگر. دست من رئیس فدراسیون نیست. داور است و اشتباهاتش هم بچه لاینفکش است. هنوز هم بحث‌هایی وجود دارد.او در موضع تازه خود و در پاسخ به درخواست جعفر سمیعی، مدیرعامل استقلال، برای عذرخواهی از این باشگاه بابت اشتباه داوری در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان نیز اظهار داشت: برای مثال در بازی آخر پرسپولیس و مس رفسنجان، ده داور گفتند آفساید بود و ده داور هم گفتند آفساید نبود.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری
(ویدئو) آیا در آسانسور گیر کرده‌اید؟ نکات حیاتی و ترفندهای موثر برای حفظ آرامش و خروج ایمن از این وضعیت اضطراری را در این ویدئو ببینید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(ویدئو) خداحافظی ناگهانی با علیرضا حیدری روی‌ آنتن زنده شبکه ورزش هنگام پخش مراسم اختتامیه المپیک 2024
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
روزی که آمریکایی ها برای دست دادن با هادی چوپان کنار استیج مستر المپیا صف بستند +فیلم/ مرام و معرفت گرگ پارسی رو ببینید تا کمر خم شده 😍
این بازیگران ایرانی همسر پزشک دارند + عکس و اسامی!
ممنوع الورودی ساعد سهیلی به دُبی ؛ ماجرا از چه قرار است؟