دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
ساعدنیوز: جعفر غفارنژاد یکی از قهرمانان پرورش اندام بسیار معروف ایرانی است. او مجوز حضور در مستر المپیا 2024 را به دست آورده است. غفارنژاد این عکس را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جعفر غفارنژاد، بدنساز بابلی کشورمان است او متولد 1358 و در بابلسر مازندران سکونت دارد. وی متاهل و دارای یک فرزند است. غفارنژاد قرار است یکی از نماینده های ایران در مسترالمپیا باشد.

مسابقات مستر المپیا مهم‌ترین و معتبرترین (و نهایی‌ترین سطح) مسابقات در رشته بدنسازی است و عنوان “مستر المپیا” یا همان “آقای المپیا” هرساله به برنده این مسابقه اعطا می‌شود. این مسابقات توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌گردد.

کسب عنوان مستر المپیا بزرگ‌ترین دستاورد یک بدنساز حرفه‌ای است که نشان دهنده برتری او در فیزیک بدنی، تعهد به تمرین و رشد و زیبایی عضلات است. اسطوره‌های بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن، لی هانی و دوریان یتس از جمله ورزشکاران محترم و باسابقه‌ای هستند که چندین عنوان مستر المپیا را کسب کرده‌اند و جایگاه خود را در تاریخ این ورزش تثبیت کرده‌اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ برملا شدن راز قتل مخوف "نادرشاه" پس از نبش قبرش/ گزارش تاریخی از سرنوشت شوم پادشاه به روایت "لوییز بازن" پزشک مخصوص نادرشاه
ترجمه تخصصی کتاب
اصفهان گردی احسان حاج صفی و دخترش در میان گل محمدی های خوش بو / وای خدا تاج گل زیبای کوچولو رو ببینید + عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
حضور بازیگران در مراسم افتتاحیه رستوران امیرخسرو عباسی در تهران؛ سپند و کمند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، کامران تفتی و... +عکس/ خبری از بهاره رهنما نبود
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC