دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به دکوراسیون جذاب اتاق نشیمن خصوصی آنتونلا همسر لئو مسی / وایب رنگارنگ و مبلمان راحتی لاکچری +تصاویر 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
ساعدنیوز: آنتونلا روکازو همسر لئو مسی پرافتخارترین فوتبالیست حال حاضر فوتبال جهان با انتشار این تصاویر در صفحه اینستاگرام اش خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مدل‌های آرژانتینی جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو دو چهره شناخته‌شده اجتماعی هستند و هر دو به دلیل ارتباط با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی همواره در کانون توجه قرار دارند.

جورجینا یک سوپرمدل و تاجر است و به خاطر رابطه‌اش با رونالدو شهرت دارد. این سوپرمدل در 27 ژانویه 1994 در بوئنوس آیرس، آرژانتین به دنیا آمد اما در ژاکا بزرگ شد. گفته می‌شود این زوج در سال 2016 یکدیگر را ملاقات کردند و از آن زمان تاکنون با هم بوده‌اند. آن‌ها خانواده‌ای برای خود ساخته‌اند که شامل فرزندانشان کریستیانو جونیور، اوا ماریا، متئو، آلانا و بلا می‌شود. این زوج در حال حاضر پس از رکورد انتقال CR7 به تیم النصر، زندگی شاد خود را در عربستان سعودی می‌گذرانند.

آنتونلا روکوزو یک تاجر و همسر مسی است. او در 26 فوریه 1988 در سانتافه، روزاریو آرژانتین به دنیا آمد. این زوج دوستان دوران کودکی بودند که بعدا در سال 2007 به یک رابطه عاشقانه تبدیل شد اگرچه آن‌ها در سال 2008 این خبر را علنی اعلام کردند. این زوج در سال 2018 ازدواج کردند و در حال حاضر به همراه سه فرزند خود، تیاگو، متئو و چیرو، در میامی پس از انتقال ستاره فوتبال به تیم اینترمیامی، زندگی خود را با خوشحالی و آرامش می‌گذرانند.

جدا از زندگی شخصی، آنتونلا و جورجینا هر دو در زندگی حرفه‌ای خود نیز بسیار موفق و دارای ثروت خالص چشمگیری به نام خود هستند. اجازه دهید نگاهی به مقایسه ارزش خالص آن‌ها بیندازیم.

دارایی خالص جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو

جورجینا یک مدل مشهور جهانی است. گفته می‌شود دارایی خالص تخمینی او تا اوت 2023 حدود 10 میلیون دلار است. کار حرفه‌ای رودریگس به عنوان یک مدل و اینفلوئنسر اینستاگرام باعث ایجاد درآمد برای او می‌شود. از طرف دیگر جورجینا یک مدل موفق در صنعت مد است. همچنین محبوبیت و موفقیتش به او کمک کرد تا 50میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورد. رودریگس همچنین روی جلد چند برند برتر مانند Lux ،Nova Gente ،Sorbet و... ظاهر شده است. این سوپرمدل همچنین مجموعه‌ای 2 فصلی برای خود در نت‌فلیکس به نام «من جورجینا هستم» دارد.

در مقایسه با رودریگس، آنتونلا دارایی خالص خود را تقریبا دو برابر کرده است. چیزی حدود 20 میلیون دلار. همسر مسی اما در شبکه‌های اجتماعی چندان فعال نیست. او همچنین با گروه‌های برتر مانند Alo Yoga ،Stella McCartney ،Dolce & Gabbana و... کار کرده است. آنتونلا همچنین دارای مدرک تغذیه از دانشگاه ملی روزاریو است. روکوزو یک کارآفرین موفق نیز محسوب می‌شود. او صاحب مغازه‌ای است که در دسامبر 2016 همراه با همسر لوئیس سوارز، سوفیا و ریکی سارکانی (طراح کفش مشهور)، آن را راه‌اندازی کرد. این مدل همچنین با تایید برندهای مختلف درآمد کسب می‌کند. او هم اکنون با ریکی سارکانی قرارداد امضا کرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تصویری دیده نشده از آلین پسر حسین جوهرچی در بغل آقای بازیگر / روحش شاد و یادش گرامی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تصاویری جگرسوز از نوه‌ی مو طلایی و زیبای اسمائیل هنیه که در حمله‌ی تروریستی رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC