دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به فیگورهای زیبای بهروز تابانی شیرشاه ایرانی بر روی استیج دبی پرو بعد از کسب جایزه 60 میلیارد ریالی +تصاویر/ رقیب تبریزی هادی چوپان در مسیر افتخار 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: بهروز تابانی هنوز موفق به دریافت ویزای آمریکا برای حضور بر روی استیج مستر المپیا نشده است. این ورزشکار تبریزی موفق شد در مسابقات امارات مجوز حضور در بزرگترین رویداد پرورش اندام دنیا را به دست آورد. در اینجا نگاهی داریم به تصاویری غرورآفرین از موفقیت بهروز در دبی پرو.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

بهروز تابانی ورزشکار در رشته پرورش اندام است. تابانی در هفتادمین دوره رقابت‌های جهانی پرورش اندام که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد در وزن 100 کیلوگرم برسکوی قهرمانی جهان و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


3 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
جورجینا همسر رونالدو روسری پلنگی به سر کرد ؛ سلیقه آسیایی به جورجینا هم رسید
اقدام تحسین‌برانگیز و پهلوانانه امین حیایی، پدر هاشم سریال از سرنوشت؛ پرداخت هزینه عمل همکار شرکت کننده عصر جدید+ویدیو/ واکنش و تعجب احسان علیخانی
رونمایی از عروس به روز و امروزی مرحوم خسرو شکیبایی/ عشق از نگاهش میباره
نگاهی به مدل و رنگ مبلمان خانه بازیگران؛ از مبل سبز رنگ و مخمل شبنم قربانی و طوسی کم رنگ به سلیقه بهنوش بختیاری تا مبلمان طلایی و اعیانی به انتخاب سیما تیرانداز+عکس
همسر پزشک شیلا خداداد: ماقرار گذاشته ایم فرزندمان قیافه اش به مادرش برود و اخلاقش به من
تست هوش فکری/ فقط افرادی با هوش و استدلال منطقی بالا، می‌توانند در 5 ثانیه دختری با چهرۀ متفاوت را شناسایی کنند!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
(فیلم) مهران مدیری: دیگه نمیتونستم حتی نون پنیر بخرم! / بچم از گشنگی انقدر گریه کرد تا بیهوش شد! / تو کوچه عربده می‌زدم!