دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

نگاهی به حجم حیرت انگیز ماهیچه های ورزیده ران هادی چوپان در حال اسکات زدن +فیلم/ فقط رگ های ورقلمبیده ی پای گرگ پارسی رو ببین 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان قهرمان مستر المپیا است. او به همراه تنی چند از بهترین بدنسازان ایرانی قرار است بار دیگر بر روی استیج قهرمانی جهان ظاهر شوند. در اینجا فیلمی جالب از تمرین سنگین اسکات گرگ پارسی را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

با بیش از 100 کیلوگرم وزن و قد 169 سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد. از سال 1381 تا 1386 به مدت پنج سال زیر نظر استاد جمشید اوجی کار کرد تا اینکه سه سال بدون مربی بود سپس زیر نظر علی نعمتی تمرینات خود را پی گرفت.

او سپس به مدت 6 ماه هم زیر نظر هنی رامبد مربی ایرانی الاصل مقیم آمریکا تمرین کرد که ثمره اش طلای مستر المپیای کشور پرتغال شد.

هادی چوپان بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود. نخستین حضور چوپان در مستر المپیا مربوط به سال 2019 بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) صحبت های تامل برانگیز سوسن پرور، بازیگر جوکر 2 درباره توهین هایی که به چهره ایشون میشه / من زشت نیستم هر کس زیبایی هایی دارد؛ فقط نقشم تو بزنگاه زشت بود
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
جشن تولد گرم و صمیمانه مادر تبریزی و آذری المیرا شریفی مقدم با دختر و داماد جنتلمنش/ مبارکا باشه+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدیو + عکس) خلاقیت هنرمندانه‌ی مریم معصومی در استفاده از پوریا پورسرخ برای معرفی شغل دومِ جدید و باکلاسش