دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به جشن تعیین جنسیت بازیگران و ورزشکاران ایرانی/ از شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور تا سروش رفیعی و دوقلوهای نیلوفر پارسا بیتای سریال آوای باران+عکس 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: بازیگران و ورزشکاران ایرانی با انتشار تصاویری از جشن تعیین جنسیت فرزندشان صفحات مجازی خود را آپدیت کردند که در ادامه میبینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، هنرمندان و ورزشکاران ایرانی با انتشار تصاویری از زندگی شخصی شان واکنش مخاطبان را در پی دارند. در ادامه چند مورد از جشن تعیین جنسیتی که بازیگران و ورزشکاران در آن حضور داشتند را ببینید.

سپیده بزمی پور در صفحه اینستاگرامی خود فعال بوده و از روزمرگی هایشان عکس و فیلم های متعدد منتشر میکند. در ادامه تصاویری از جشن تعیین جنسیت برادرزاده وی را مشاهده خواهید کرد.

ویدئویی از «سروش رفیعی» در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده که واکنش کاربران را در پی‌داشته است. او در جشنی که برای تعیین جنسیت فرزندش گرفته، وقتی متوجه می‌شود که همسرش یک فرزند دختر را باردار است، گریه‌اش می‌گیرد.

نیلوفر پارسا، بازیگر سریال آوای باران با انتشار تصاویری اعلام کرد که به زودی خانواده او چهار نفره می‌شود و او صاحب دوقلوی دختر و پسر می‌شود. این بازیگر جوان به تازگی خبر از به دنیا آمدن دوقلوهایش را در فضای مجازی منتشر کرد.

بهرام رادان، بازیگر و تهیه کننده سینما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش از پدرشدنش خبر داد و همچنین جنسیت بچه را پسر اعلام کرد. این هنرمند در روز سیزده بدر ( سال 1401 ) در پستی دv صفحه اینستاگرام خود برای همسرش نوشت: سیزده تون بدر سال جدید پر از عشق. مینا مختاری همسر بهرام رادان از مزون داران معروف و طراحان لباس تهرانی است.

ازگی مولا، بازیگر 40 ساله ترک که چند ماه پیش مراسم ازدواجش با مصطفی آکساکالی را جشن گرفت و با لباس عروس زیبایش نقل محافل شد، در پست جدید اینستاگرامش تصاویری از جشن تعیین جنسیت فرزندش را به اشتراک گذاشت.در این جشن، ازگی با لباسی سفید که یقه‌ای قایقی داشت حضور یافت. همسر او که یکی از تاجران ترک است نیز با تیپ ساده‌ای متشکل از پیراهن سفید و شلوار مشکی در کنار همسرش حضور داشت.

و تصویری ببینید از المپیک پاریس


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
این بازیگران ایرانی همسر پزشک دارند + عکس و اسامی!
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل گالن آب به قفس پرنده حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
روزی که آمریکایی ها برای دست دادن با هادی چوپان کنار استیج مستر المپیا صف بستند +فیلم/ مرام و معرفت گرگ پارسی رو ببینید تا کمر خم شده 😍