رونمایی از 3 برادر شوهر زنجانی ریما رامین فر همای سریال پایتخت که کپی هم هستند/ امیر جعفری خوشتیپ تر از بقیه+عکس

  چهارشنبه، 24 مرداد 1403
رونمایی از 3 برادر شوهر زنجانی ریما رامین فر همای سریال پایتخت که کپی هم هستند/ امیر جعفری خوشتیپ تر از بقیه+عکس
ساعدنیوز: ریما رامین فر همسر امیر جعفری هنرمند مطرح کشورمان است که تصویری از خانواده همسر بازیگر نقش هما در سریال پایتخت در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیی ساعد نیوز به نقل از شما نیوز، امیر جعفری از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان در 19 شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکو تا لیسانس مدیریت بازرگانی ادامه داد.

امیر جعفری و ریما رامین فر یکی از فداکارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان دیگر هنرمندان نیز زبانزد است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم های مختلف از یکدیگر تعریف می کردند و از محبت و اخلاق خوب یکدیگر صحبت می کردند.

این هنرمند کشورمان اصالتا زنجانی در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمده و دارای 7 خواهر و 3 برادر است و نهمین فرزند خانواده است. در ادامه تصویری از برادران جعفری را ببینید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (108 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (76 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (71 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (39 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (37 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (27 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (26 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (19 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (19 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (17 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) روبرو شدن لیلا اوتادی با یکی از بزرگترین و وحشتناکترین فوبیاهای زندگیش/ واقعا عجب دل و جراتی داره
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
(ویدئو) خداحافظی ناگهانی با علیرضا حیدری روی‌ آنتن زنده شبکه ورزش هنگام پخش مراسم اختتامیه المپیک 2024
(ویدئو) تشکر ویژه هادی ساعی وقتی هر 4 تا ورزشکار منتخب او با مدال به ایران بازخواهند گشت / هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران، هنوز هم برای ایران مدال می‌آورد
(تصاویر) لاکچری‌ترین «توالت» جهان که مردم در آن عکس می‌گیرند
(ویدئو) تعریف فرزاد حسنی از سخنان جالب و وایرال شده حامد بهداد / کمتر بازیگری هست که تک تک حرفاش تبدیل به مثل بشه
(ویدئو) گریه جکی چان 70 ساله و دخترش با دیدن فیلم های قدیمی و جوانی پدرش
(تصاویر) روایت هولناک و باورنکردنی از تنها قبیله آدمخوار جهان از زبان یک خبرنگار!/ از نظر آن‌ها تمام قسمت‌های بدن یک انسان به جز استخوان هایش قابل خوردن است
(ویدئو) سوژه عجیب آب گازدار در برنامه جوکر 2 / ژاله صامتی میگه علیخانی دنبال گازه، ولی گازش به اندازه هست😂
تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اورژانس کشور بر گسترش همه جانبه اورژانس شوشتر
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و سایت های خبری توسط شهرداری و شورای شهر شوشتر
از پرسنل خوشروی شهرداری مرند تا ارباب رجوع خندان
سرنوشت حیرت انگیز ستاره های برنامه مردان آهنین با مجریگری فرامرز خودنگاه +جزئیات و تصاویر/ از قتل و اتهام های سنگین تا طلای خوش رنگ المپیکی
شجاعت تحسین‌برانگیز و اقدام هوشمندانه همسر رهبر معظم انقلاب در یورش شبانه به منزل رهبری
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟