دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

نگاهی به خوشمزگی های رنگ سال 2024/ APRICOT CRUSH انتخابی شیرین برای عاشقان زردآلو !😍 

پنجشنبه، 25 آبان 1402
کد خبر: 362756
ساعدنیوز: لازم به ذکر است که شرکت پنتون هر ساله یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب میکند و برای سال 2024، رنگ زردآلوی له شده را انتخاب کرده است. نظر شما در مورد رنگ سال امسال چیست؟

موسسه پنتون به صورت رسمی رنگ سال 2024 را اعلام کرد. رنگ سال 2024 به نام APRICOT CRUSH یا (زردآلوی له) نامگذاری شده است که تناژی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی است.

"پرورش یک ذهنیت امیدوارانه و مثبت به یک مکانیسم مقابله ای قدرتمند برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. مراقبت، ارتباط و اجتماع زیربنای رنگ سال ما است، که یادآور ارزش غذایی پرتقال و زردآلو است که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند.

در ادامه تصاویری از رنگ سال پنتون در سال 2024 را برای شما آماده کرده ایم تا بر روی محصولات کاربردی با این رنگ آشنا شوید.

به گفته متخصصان مؤسسه رنگ Pantone: رنگ‌های مورد استفاده در هفته مد نیویورک بهار 2024/ رنگ سال 1403 با یک حس خاص از گذشته همراه هستند، اما در عین حال با تحول صحبت می‌کنند، زیرا که ما به شیوه‌ای مثبت‌تر به زندگی نگاه می‌کنیم. در این پالت رنگی، حس آزادی جدیدی به تصویر کشیده شده است که با توجه به این تنوع از رنگ‌های خاطره‌انگیز و آشنا، دربه در باز شده است تا به اکتشاف پتانسیل خلاقانه ما برای بازنمایی آینده بپردازیم.

با تمایل به بیان شخصی در مرکز مد، احساسات شادی و آرامش از طریق رنگ‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، معتبر و قابل تشخیص هستند، در حالی که به جسارت در این دوره جدید وارد می‌شویم.

“رنگ‌های هفته مد نیویورک بهار 2024 احساسات رها شدن را الهام می‌بخشند. این رنگ‌ها باز کردن تخیل و تقویت و آزاد کردن روح هنری منحصر به فرد خودمان را ممکن می‌سازند و به ما این امکان را می‌دهند که خودمان را با روش‌های خلاقانه‌تر بیان کنیم”، گفته است Leatrice Eiseman (لیتریس ایسمان)، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ Pantone. “این رنگ‌ها ترکیب هماهنگی از سایه‌های آشنا با لمسه معاصر، یک تفسیر جدید از زمان حال را معرفی می‌کنند، زیرا که خاطرات گذشته و نگاه به آینده امید به حال را می‌آورند”.


6 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
عاتکه
8 ماه پیش

عالیه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍