دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍 

دوشنبه، 01 مرداد 1403
ساعدنیوز: تیم پرسپولیس احترام خاصی برای پیشکسوتانش خصوصاً علی پروین و محمود خوردبین قائل است. کیک تولد دوقلوی جشن تولد اختصاصی این دو اسطوره را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی پروین در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سال گذشته وقتی نحوه بازی تیم پرسپولیس را مشاهده کردم گفتم که این تیم قهرمان می‌شود و در آخر هم چنین اتفاقی رخ داد. به نظرم در بازی نیمه نهایی یورو بین فرانسه و اسپانیا از نظر من اسپانیا برنده بازی خواهد بود چون واقعاً این تیم زیبا بازی می‌کند.

او ادامه داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه به مالکان جدید خود واگذار شده‌اند دیگر مشکل مالی ندارند و به نظرم خصوصی سازی بهترین کاری بود که مسئولان برای استقلال و پرسپولیس انجام دادند.

پروین افزود: زمان ما بازیکنان به عشق پیراهن تیم‌ها بازی می‌کردند اما اکنون پول حرف اول را می‌زند و بازیکنان هم حق دارند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید بازیکن بزرگ جذب کنند تا فوتبال ملی ایران پیشرفت کند.

او در رابطه با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی جدید پرسپولیس گفت: او مانند هندوانه در بسته می‌ماند و دقیقاً مانند «اوسمار» می‌ماند و باید دید شرایط برای او چگونه خواهد بود و حداقل برای شناخت فوتبال ایران به 3 الی 4 ماه زمان نیاز دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تولد گرفتن نعیمه نظام دوست برای عمو پورنگ در خانه لاکچری و دلنشینش+ویدیو/ فقط آخرش رو ببینید😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری