دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به ساعت لوکس و گران‌قیمت مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی/ خانم بازیگر با سلیقه لاکچری و هوش‌پران! 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
ساعدنیوز: ساعتی که خانم مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی و بازیگر سریال درحال بازپخشِ «از سرنوشت» به دست کرده است، از برند Swatch-Omega است. در واقع از سری ساعتهای تلفیقی این دو برند مشهور ساعت‌سازی با یکدیگر.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، برخلاف ساعتهای فورمال برند «اومگا» این ساعت به برند سوآچ بیشتر شباهت دارد و بسیار اسپورت و کژوال است. قیمت ساعت مچی‌های تلفیقی سوآچ اومگا متغیر است اما این مدل از برند مذکور که مونا کرمی 34 ساله به دست کرده است قیمتی معادل 370 یورو دارد. اگر طبق تعرفه‌ی روز یورو این عدد را حساب کنیم قیمتش معادل 24 میلیون و هشتصد هزار تومان خواهد شد.

مونا کرمی در 18 آذر 1369 در مینو دشت استان گلستان متولد شد. او که دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی منابع طبیعی است، از همان دوران کودکی به دنیای هنر و بازیگری علاقه داشت و قدم‌های اولیه‌اش را در این عرصه با تئاتر عروسکی برداشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) ولخرجی‌های تاریخی فرح پهلوی/ غذاهای مجلل و خارجی تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر و ته دم خرچنگ/ بریز و بپاش از جیب مردم ایران
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) لحظه زیبا و دیدنی از افرادی که برای اولین بار رنگ هارا میبینند!/ واکنش متاثر کننده افراد کوررنگ اشک شمارا در میاورد!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بازسازی حال و هوای بازیکنان الغرافه بعد از خروج از ورزشگاه شهر قدس توسط جواد عزتی و سعید آقاخانی +فیلم/ چقدر هارمونیک گریه می کنن 😁
خلاقیت تحسن برانگیز شاطر کرمانی برای پُخت نان +عکس/مغز تو رو باید طلا گرفت
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه