دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به شغل بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران قبل از معروفیت +عکس/ از رضا گلزار و ثریا قاسمی تا رضا عطاران و علیرضا خمسه 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: یکی از پر تکرار ترین سوال ها راجع به زندگی خصوصی بازیگران مربوط به شغل آنها قبل از بازیگری است، برخی از بازیگران معروف شغلهایی داشتند که متعجبتان خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از نمناک، هنرمندان یکی از اقشار مورد توجه در جامعه هستند که دانستن جزئیات زندگی آنها برای طرفدارانشان بسیار جذاب است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، برخی هنرمندان از همان ابتدا زندگی لاکچری نداشته و حتی قبل از بازیگر شدن شاغل بوده و شغلی معمولی داشته اند. اگر می خواهید بدانید شغل اول بازیگر مورد علاقه شما چه بوده این مطلب را از دست ندهید. اطلاعات موجود در این مورد چندان گسترده نیست و در همین حد که در ادامه خواهید خواند، میتوان به آن پرداخت.

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر طناز سینما و تلویزیون و کارگردان سریال های خانه بدوش و متهم گریخت، دانشجوی انصرافی رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران می باشد که در کنار بازی، خوانندگی و کار تدوین هم کرده است. بر اساس گفته ها رضا عطاران قبل از بازیگر شدن مدتی را راننده وانت بوده اما حالا ماشین ندارد و از ماشین خوشش هم نمی آید و می گوید به نظرم دنیا ارزش خیلی گیر دادن و توجه به جزئیاتش ندارد.

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار یکی از معروف ترین بازیگران سینماست که قبل از بازیگر شدن به عنوان نوازنده برای گروه آریان کار می کرد. او در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد و ایرج قادری نیز او را برای بازی در فیلم «سام و نرگس» دعوت نمود و اینگونه وارد دنیای بازیگری شد.

ثریا قاسمی

مولود ملاقاسم با نام هنری ثریا قاسمی تنها فرزند حمیده خیرآبادی است که مانند مادرش در بسیاری از سریال ها نقش مادری مهربان را بازی می کند. خانم قاسمی که برای بازی در فیلم «مارال» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد، در زمان جوانی قبل از بازیگری در کافه ای مشغول به کار بوده است.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه بازیگر سریال های طنز کشورمان که در 26 سالگی برای فرا گرفتن دوره های مربوط به پانتومیم و بازیگری به فرانسه رفت، قبل از بازیگری دستفروش بوده و علاقه زیادی دارد یک روزی دلقک شود.

  برچسب ها: شغل بازیگران

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) خاطره خنده‌دار حامد آهنگی از سوتی بزرگش در برنامه "شب آهنگی"/ تازه واکنشش به سوتی که خودش داده خنده‌دارتر هم هست🤣 چرا واقعا آهنگی!🤣
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
هشدار: بعد از دیدن این فیلم دیگر سوخاری کیلویی نخواهید خورد! / روغن پخت و پزه یا روغن ترمز؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
رونمایی از شاهین رضایی رقیب بور و موبلوند هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب آرنولد ایرانی برازندشه
جشن تولد گرم و صمیمانه مادر تبریزی و آذری المیرا شریفی مقدم با دختر و داماد جنتلمنش/ مبارکا باشه+عکس