دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

آموزش نحوه انتقال موسیقی از کامپیوتر به IPhone با استفاده از ITunes 

چهارشنبه، 05 تیر 1398
ساعد نیوز: اگر شما از علاقه مندان آی او اس هستید حتما به دنبال راه حلی برای انتقال موسیقی به گوشی آیفون خود هستید.

اگر شما از طرفدار دیوایس های آی او اس هستید یا فقط یک کاربر عادی هستید، شما به وضوح آیتونز را می شناسید. یک راه حل رسمی برای مدیریت و توسعه آیفون توسط شرکت اپل ارائه شده است. اضافه کردن موسیقی توسط آیتونز به آیفون شما ممکن است کمی پیچیده باشد اما اگر از قبل لیستی از موسیقی های مورد علاقه خودتان را در library آیتونز داشته باشید شما میتوانید آیفون خودتان را همگام سازی کنید. از این جا به بعد فقط کافی است روند انتقال موسیقی به آیفون را دنبال کنید.

 
 
 

قدم اول: در وحله اول شما باید آخرین ورژن آیتونز را در رایانه خود  دانلود، نصب و اجرا کنید و سپس آیفون خود را به رایانه خود وصل کنید. بررسی کنید که آیا برنامه به درستی نصب شده است یا نه و همچنین بررسی کنید که آیفون شما با موفقیت به رایانه شما وصل شده یا نه.

قدم دوم: آگر شما هیچ موسیقی در library آیتونز خود ندارید میتوانید به راحتی با استفاده از گزینه “File” و سپس گزینه “Add File to library”  آن ها را اضافه کنید. شما می توانید هر آهنگی را که میخواهید یا کل پوشه را پس از پنجره جدیدی از آیتونز که در مقابل شما ظاهر می شود انتخاب کنید. این یک گزینه بسیار خوب است اگر شما یک مجموعه بزرگ از آهنگ ها را در کل پوشه داشته باشید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که  پوشه مورد نظر را انتخاب کنید و آهنگ ها به صورت خودکار اضافه می شوند.

 
 

قدم سوم: حالا شما به راحتی می توانید آهنگ ها را از آیتونز به آیفون منتقل کنید. کافی است آیفون خود را از نماد دستگاه آیتونز انتخاب کنید و سپس روی زبانه “موسیقی” در سمت چپ ضربه بزنید.

قدم چهارم: شما باید گزینه “Sync Music” را فعال کنید. این گزینه فایل های موسیقی انتخاب شده، آلبوم ها، ژانرها یا لیست های پخش را در آیفون شما را همگام سازی می کند. در پایان، دکمه “Apply” را فشار دهید تا تغییرات را ذخیره کند. حالا همه چیز با توجه به برنامه انجام می شود.

 
 
 
 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی