ساعدنیوز
ساعدنیوز

نحوه پیدا کردن دوست در محل کار

  یکشنبه، 09 بهمن 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
نحوه پیدا کردن دوست در محل کار
محل کار شما جایی است که بیشتر روز خود را در آن سپری می کنید. بنابراین تعجب آور نیست که ممکن است روابط محکمی بخواهید ایجاد کنید. ما در این مطلب نحوه دوست شدن با همکاران را در محل کار بررسی می کنیم.

بسیاری از ما ساعات زیادی از روزمان را در محل کار می گذرانیم. ایجاد روابط دوستانه با همکارانمان می تواند باعث تقویت روحیه مان شود، بهره وری مان را بهبود بخشد و به تعادل کلی کار و زندگی کمک کند. در این مقاله، کارهای مؤثری را معرفی می کنیم که می توانید برای توسعه روابط حرفه ای و دوست یابی در محل کار انجام دهید. با ما همراه باشید.

نحوه پیدا کردن دوست در محیط کار

داشتن دوست و روابط اجتماعی، یکی از مهم ترین و پایه ای ترین نیازهای هر انسانی است. همه ما لذت داشتن دوست خوب را تجربه کرده ایم، و می دانیم که یک دوست خوب، همراه و همدل درست مثل یک گنج باارزش استدوست یابی در محل کار می تواند راهی آسان برای پیشرفت شغلی و بهبود وضعیت زندگی شخصی شما باشد. در ادامه، راهکارهای ساده ای برای دوست یابی در محل کار ارائه می کنیم.

خودتان را معرفی کنید

اگر تا به حال این کار را نکرده اید، لازم است خودتان را به همکارانتان معرفی کنید. معرفی کردن خودتان رابطه ای اولیه را ایجاد می کند که می تواند پایه و اساس روابط آینده شود. اگر با همکاران بخش خودتان آشنا هستید، وقت آن است که همکاران بخش های دیگر را هم ملاقات کنید. ممکن است در بخش های مختلف شرکت تان ارتباطات عالی و افرادی با علایق مشترک پیدا کنید.

نام همکارانتان را یاد بگیرید

برای یادگیری نام همکارانتان وقت بگذارید و با ذکر نامشان با آنها احوالپرسی کنید. استفاده از نام افراد در مکالمات روشی عالی برای نشان دادن اهمیت آنهاست. با گفتن نام همکارتان به او نشان می دهید که برای شناخت او و ارتباط بیشتر با او وقت گذاشته اید و به او اهمیت می دهید.هنگام شروع شیفت کاری به همکارانتان سلام کنید و هنگام خروج از محل کار هم با آنها خداحافظی کنید. می توانید درباره تعطیلات آخر هفته، سرگرمی ها یا موضوعات این چنینی سؤالات دوستانه بپرسید. پرسیدن سؤال نشان می دهد که بهشان اهمیت می دهید. هرچه با همکارانتان تعامل بیشتری داشته باشید، روابط صمیمانه تری ایجاد خواهید کرد.

مثبت باشید

داشتن تفکر مثبت در محل کار بسیار مهم است. وقتی شخصیت مثبتی داشته باشید، احتمال اینکه همکارانتان بخواهند بیشتر با شما ارتباط داشته باشند بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، مثبت بودن می تواند مانند آهن ربا عمل کند و افراد مثبت و خوش بین دیگر را جذب شما کند. خوش بینی و طرز فکر مثبت می تواند بسیار مفید باشد و دیگران را هم به تفکر و عمل مثبت ترغیب کند.زبان بدن معمولا نشانگر راحتی و علاقه شماست. هنگام صحبت با همکارانتان، لبخند بزنید و سرتان را تکان دهید تا نشان دهید به آنچه می گویند علاقه دارید.

فضای کارتان را زیبا کنید

تزئیناتی مانند گلدان زیبای کوچکی روی میز کارتان می تواند موضوع خوبی برای شروع گفت وگو با همکارانتان باشد. از تزئیناتی استفاده کنید که شخصیت و سرگرمی های شما را نشان می دهند. صحبت درباره سرگرمی ها می تواند منجر به پیداکردن نقاط مشترک با همکارانتان و شکل گرفتن ارتباطی دوستانه شود.

با همکارانتان قهوه یا ناهار بخورید

به جای غذاخوردن پشت میز، ناهارتان را در آشپزخانه، کافه تریا یا اتاق استراحت محل کار میل کنید. اگر رستوران یا کافه ای خوب در نزدیکی محل کارتان هست، از همکارانتان بخواهید برای صرف ناهار به آنجا بروید. دعوت از همکاران برای خوردن یک فنجان قهوه یا ناهار می تواند به شما کمک کند خارج از محیط کار ارتباط بیشتری داشته باشید و یکدیگر را بهتر بشناسید.اگر محل کارتان طوری است که فضایی مشترک برای همکاری بیشتر دارد، مدتی را در آنجا سپری کنید. با این کار می توانید با همکارانی که در آن منطقه کار می کنند تعامل داشته باشید، با افراد جدید ملاقات کنید و یا روابط موجود را توسعه بدهید.

پیشنهاد کمک بدهید

روش دیگر برای برقراری ارتباط مؤثر در محل کار، کمک به همکارانتان در شرایط خاص است. حتی اگر خودشان درخواست کمک نکنند، خوب است گاهی که احساس می کنید به کمک نیاز دارند، بهشان پیشنهاد کمک بدهید. ایجاد جامعه حمایتی و کار گروهی به ایجاد روابط و دوستی در محیط کار کمک می کند.

در رویدادهای کاری و غیرکاری شرکت کنید

برخی از شرکت ها منظم رویدادهایی برای بهبود عملکرد تیم و هماهنگی های بیشتر برگزار می کنند. از مدیرانتان درباره این رویدادها سؤال کنید و در صورتی که چنین برنامه ای در شرکت برگزار می شود، در آن شرکت کنید. این طوری می توانید با سایر کارمندان ملاقات کنید و شانس ایجاد روابط را افزایش دهید.

دیگران را بشناسید و از آنها حمایت کنید

دستاوردهای همکارانتان در محل کار را به آنها تبریک بگویید. این دستاورد می تواند چیزی مانند ارتقای اخیرشان باشد. حمایت کردن از همکارانتان به آنها نشان می دهد که برایشان ارزش قائل هستید و آنها را بخشی از تیم خود می دانید.ایجاد گروه هایی مانند کوه نوردی، کتابخوانی، آشپزی و پیاده روی می تواند راهی فوق العاده برای شناخت همکاران با علایق مشابه و ایجاد روابط دوستانه در داخل و خارج از محل کار باشد.

برای فعالیت های خارج از محیط کار برنامه ریزی کنید

اگر شرکت شما میزبان فعالیت های اجتماعی منظم خارج از محل کار است، برای شرکت در آنها داوطلب شوید. استفاده از هر فرصتی برای گفت وگو با همکارانتان درباره موضوعات غیرکاری می تواند به دوست یابی در محل کار کمک کند. اگر هیچ فعالیت اجتماعی برنامه ریزی شده ای در شرکت شما وجود ندارد، فعالیت های این چنینی را به مدیرتان پیشنهاد بدهید یا خودتان برایش برنامه ریزی کنید.

گروه مجازی بسازید

بیشتر شرکت ها گروهی مجازی برای بحث درباره پروژه ها، پرسیدن سؤال و اشتراک گذاری فایل ها دارند. می توانید کانال یا گروهی برای همکارانی بسازید که علایق مشترکی با آنها دارید. راه اندازی این گروه راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، افکار و نظرات درباره علایق مشترک است. فقط قبل از ساختن گروه، قوانین شرکت را بررسی کنید و اجازه ندهید این گروه حواس شما و همکارانتان را از وظایفتان پرت کند.

دوستی در محل کار

مزایای دوستی در محیط کار

دوستی در محل کار به این معناست که، آیا می توانید با شخصی که با او کار می کنید به درستی دوست شوید؟ برخی می گویند بله، برخی دیگر می گویند نه. با این حال، تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد. به طور کلی ما برای دوستی های محل کار بسیار ارزش قائل هستیم. و داشتن این دوستی ها بر نحوه برخورد ما با مشاغل تأثیر مثبت می گذارد. در ادامه مزایای دوستی در محل کار را بررسی می کنیم.

کار گروهی

دوستی در محل کار می تواند به شما کمک کند تا بهتر به صورت تیمی کار کنید. این که با همکاران کاری خود کنار بیایید و حتی با کسانی که با آن ها کار می کنید دوست شوید، مزیت بزرگی است. به عنوان یک تیم کاری نزدیک به این معنی است که شما زمان و تلاش بیشتری را برای پروژه هایی که روی آن کار می کنید سرمایه گذاری خواهید کرد. این به نفع شرکتی است که در آن کار می کنید زیرا بهره وری بالاتری در شرکت وجود دارد.

اعتماد به نفس

دوستی در محل کار واقعاً می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند. به عنوان یک تیم از دوستان شما بسیار اجتماعی تر می شوید. این به جلب گفتگو و کار تیمی کمک می کند، همه ما به صورت تیمی بهتر کار می کنیم، اگر کسی نیست که بتوانید در محل کار به او مراجعه کنید، ممکن است گاهی اوقات انجام کارهایی که باید انجام دهید برای تان مشکل باشد.

کاهش استرس

توانایی کنترل استرس که ممکن است با زندگی حرفه ای شما همراه باشد یک ضرورت برای تقویت موفقیت است. استرس می تواند سلامت روحی و جسمی شما را در محل کار و خانه بسیار تحت تاثیر قرار دهد. داشتن دوستان در محل کار، یا حتی یک همکار نزدیک، که می توانید به او تکیه کنید ممکن است به شما کمک کند تا قسمت های استرس زای نقش خود را بر عهده بگیرید. این همکاران ممکن است به عنوان راهکاری برای بیان تجربیات خود، ارائه سطح همدلی در برابر موانع و الهام بخشیدن به شما برای غلبه بر چالش هایی که با آن ها روبرو شده اید، عمل کنند. این آرامش می تواند به شما این امکان را بدهد که سطح استرس خود را بهتر کاهش داده و پشتکار داشته باشید.

کار با کیفیت بالاتر

دوستی های محل کار شما ممکن است اعتماد بیشتر، ارتباطات بهتر، همکاری بیشتر و میزان بهره وری بیشتری را ارائه دهد. هر یک از این مزایا می تواند به شما و همکاران شما کمک کند تا به طور منظم کاری با کیفیت بالاتر تولید کنید. این امر به ویژه در محیط تیمی صادق است که در آن همکاران برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید به یکدیگر وابسته باشند. دوستی می تواند به متخصصان این امکان را بدهد که مسئولیت بیشتری نسبت به یکدیگر ایجاد کنند. از این جا، شما و همکاران تان ممکن است اشتباهات کمتری در کار خود داشته باشید، فرآیندهای گردش کار را ساده کرده و بهترین توانایی های خود را پیوسته تر از قبل ارائه دهید.

رضایت

میزان رضایت شما از شغل خود به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند میزان جبران خسارت، وظایفی که انجام می دهید و فرهنگ سازمان شما. تعاملات شما با همکاران شما می تواند به احساس رضایت شما در محل کار کمک کند، به ویژه اگر برای داشتن محیط کاری دوستانه و بدون استرس ارزش زیادی قائل هستید. ارتباطات عمیق بین فردی می تواند هر روز مثبت تر باشد و باعث رضایت بیشتر کار شما شود. هنگامی که شما یک همکار دارید که می تواند به عنوان متحد شما عمل کند و به شما در حل هرگونه چالش پیش روی کمک کند، ممکن است احساس رضایت بیشتری از زندگی حرفه ای خود داشته باشید.

معایب دوستی با همکاران خود

اما دوستی در محل کار می تواند مشکل باشد، به ویژه بین مدیران و کارکنان، یا کارمندان ارشد و جوانبسته به عوامل موقعیتی مانند محیط کار، صنعت و ترجیحات شخصی شما، ممکن است از طریق ایجاد دوستی با همکاران خود معایبی را تجربه کنید. در این جا چند مورد از معایب دوست شدن با همکاران وجود دارد که با آن ها آشنا خواهید شد:

رقابت

برخی از محیط های کاری بسته به فرهنگ، صنعت و فرصت های پیشرفت سازمان می توانند رقابتی باشند. در این محیط ها، حفظ دوستی های نزدیک با همکاران شما می تواند چالش برانگیز باشد. همان طور که شما و دوستان کاری خود برای تبلیغات، سفارشات و افزایش های یکسان رقابت می کنید. ممکن است اضطراب و فشار بیشتری را تجربه کنید تا زمانی که به رقبای خود نزدیک نبوده اید.در حالی که روابط کاری سالم به طور معمول شامل اعضای تیم است که موفقیت های دیگران را جشن می گیرند. این امر همیشه امکان پذیر نیست، به ویژه برای متخصصان کاملاً جاه طلب که دارای یک سری رقابت هستند. حفظ فاصله از همکاران ممکن است به شما این امکان را بدهد که از چنین تجربیاتی اجتناب کنید.

حواس پرتی

دوستان در محل کار می توانند باعث ایجاد حواس پرتی شوند که ممکن است بر بهره وری، کارآیی و توانایی شما در تولید کار با کیفیت بالا و همکاران شما تأثیر بگذارد. در حالی که برخی از دوستی ها بین همکاران می تواند مشارکت در فعالیت های گردش کار را افزایش دهد، دیگران ممکن است مانع از تعامل شوند و در عوض در توانایی یک متخصص برای انجام وظایف روزانه خود اختلال ایجاد کنند. فعالیت هایی مانند گپ زدن، شوخی و تخلیه می تواند به صورت دوره ای گردش کار را مختل کرده و تمرکز مجدد بر وظایف مربوطه را برای متخصصان چالش برانگیز کند. بنابراین، ایجاد محدودیت و حفظ سطح خاصی از احترام به نیازهای حرفه ای یکدیگر هنگام ایجاد دوستی در محل کار بسیار مهم است.

حریم خصوصی

بسیاری از متخصصان به حریم خصوصی در زندگی شخصی خود اهمیت می دهند. برخی از متخصصان برای اجتناب از تعاملات ناخوشایند، اطلاعات شخصی در مورد خانواده، روابط یا فعالیت های خود را در خارج از محل کار فاش نمی کنند. وقتی با همکاران خود دوست هستید، ممکن است حفظ این سطح از حریم خصوصی ممکن نباشد. این امر به ویژه در مورد پروفایل رسانه های اجتماعی اهمیت دارد. معمول است که دوستان همکار یکدیگر را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنند. این می تواند به هر دوی شما دسترسی بیشتری به جزئیات خصوصی درباره زندگی یکدیگر که قبلاً مخفی شده بود، بدهد. با این کار، باید ارزیابی کنید که هنگام ایجاد دوستی، چقدر به حریم خصوصی در محل کار اهمیت می دهید.

حرفه ای گری

دوستی های محل کار اغلب منجر به کاهش محدودیت ها می شود که می تواند احتمال بروز تعاملات غیرحرفه ای را افزایش دهد. در برخی از صنایع، حفظ حرفه ای بودن برای همکاران ضروری است. به عنوان مثال، در مشاغل روبرو با مشتری، همکاران باید با یکدیگر احترام بگذارند تا تجربه ای مثبت و قابل اعتماد به مشتریان ارائه دهند. اگر در چنین سطحی کار می کنید یا حرفه ای بودن برای شما شخصاً مهم است. ممکن است تصمیم بگیرید که از دوستی با همکاران خود صرف نظر کنید. از طرف دیگر، اگر هنوز می خواهید با همکاران خود دوستی برقرار کنید. ممکن است نیاز به حفظ حرفه ای بودن، به ویژه در شرایط خاص، را داشته باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (360 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (336 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (206 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (202 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (164 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (91 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (80 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (40 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (34 نظر) نگاهی به خانه پدری بدون تجملات محمود احمدی نژاد+ویدیو/ منزلی با چیدمانی قدیمی و حیاطی دلنشین و نوستالژیک (28 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (28 نظر) خلاقیت هوشمندانه قصاب اهوازی برای جذب مشتری مرزهای خلاقیت را جابه جا کرد/ مغزشو باید طلا گرفت +عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار کشاورز خوزستانی برای آبیاری سیب زمینی با شلنگ و پنکه رومیزی حماسه آفرید/ مایه افتخاری هموطن😂+فیلم (23 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (22 نظر) گلزار بار و بندیل سفرش را بست/ به کجا چنین شتابان+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از دختر زیبا و ناز ایمان قیاسی، مجری مشهور ایرانی/ ماشاءالله چقدر بانمک و گوگولیه+عکس میز صبحانه رمانتیک و سالم همسر شاهرخ استخری با شمع و خوراکی های رنگارنگ/ مثل همیشه خوش سلیقه و خاص+عکس ابهام و بلاتکلیفی در بازگشت به ایران از زبان این دو بازیگر سریال پایتخت+عکس نگاهی به جشن تولد لاکچری و جوان پسند مادر علی ضیا در رستورانی روباز و شیک+عکس/ مبارکا باشه گشت و گذاری در لاکچری ترین قبرستان ایران در تجریش؛ از هزینه 4 میلیاردی برای هر قبر تا شارژ ماهیانه 5 میلیونی+ویدیو گلایه‌های رهبر انقلاب از واردات بی‌رویه لوازم آرایش که با خنده حضار همراه شد+ ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 سکوت همسر مهدی قایدی درباره شایعه بالا کشیدن املاک شوهر سابقش، با انتشار این استوری شکست+عکس کل کل بامزه و خنده دار سحر دولتشاهی با دیبی+ ویدیو/ وقتی نمیدونه دیبی از افعال معکوس استفاده میکنه😂 تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان؛ از عکس خانوادگی با دخترش تا تیپ متفاوت استاد آواز با موهای تراشیده در جوانی+ عکس اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس توصیف جنجالی اردوغان از بغداد سر و صدای عراقیان را درآورد + عکس حضور آقا رشید، هنرمند محبوب اصفهانی در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمت به زائران +ویدیو/ قبول باشه با رزرو تور استانبول به بازدید از 6 جاذبه توریستی سیاه این شهر بروید چگونه با روش های آسان خانگی مورچه ها را از خانه دور کنیم آموزش آرایش مناسب با لباس سفید رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ گشتی در شهر باستانی زلیخا و یوسف پیامبر در دوران فراعنه/ شگفتی هوش مصنوعی تمامی ندارد+ویدیو چیدمان شیک و لاکچری اتاق خیاطی با 5 ایده جذاب فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 چند شرط لازم برای نگهداری صحیح از گل بابا آدم در خانه چند نکته طلایی برای خوشمزه‌تر شدن طعم چای سفری شیرین به گذشته ها،دهه شصتی ها و پُز دادنشان با این وسایل نوستالژیک/ کیا باهاشون دل بقیه رو خون کردن+ عکس بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان دسته گل عروسِ شیک و منحصربفرد مهسا طهماسبی در جشن عروسی اش/ چه لباس خوشگلی هم پوشیده😍 مراسم افتتاح رستوران فریبا نادری با حضور هنرمندان سرشناس و معروف/ چه ذوقی داره خانم بازیگر+ عکس بازی کردن بانمک نبات، دختر شاهرخ استخری با دوستان خارجیش در مهدکودک اروپایی اش در بلژیک + عکس/ خدایا چقد ناز میخنده رونمایی از پسر های خوشتیپ و چشم و ابرو مشکی کریم باقری/ چقدر شبیه پدرشون هستن+عکس خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 این 7 وسیله نوستالژیک را فقط دهه شصتی ها میشناسند/ با این وسایل کل خاطرات کودکی از جلو چشمتون رد میشه +عکس رونمایی از لوکس ترین مدل پیکان ایرانی/ خلاقیت منحصر به فرد یک مرد تهرانی همه رو مبهوت کرد+عکس لباس عروس ساده و شیک ریما رامین فر، همای سریال پایتخت در اولین عکس لورفته از عروسی اش با امیر جعفری/ خدا به نقی صبر بده😂 کیف ها و برچسب پرطرفدار بچه های دهه هفتاد و هشتاد در مدرسه/ محاله یدونه از اینا نخریده باشی+عکس خواستگاری عاشقانه محمدرضا گلزار از کتایون ریاحی و جواب منفی او؛ چین و چروک‌هامو ببین،‌ تو به جای پسر منی...+ویدیو/ چشم آیسان خانوم روشن
تیتر امروز   
اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد 12 امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور 1403 خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس