دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

نحوه عملکرد ماساژور صندلی خودرو 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
ماساژور صندلی جزو گران‌ترین آپشن‌های خودرو محسوب می‌شود و تنها در خودروهای لوکس قابل‌مشاهده است. در این مطلب از ساعد نیوز به نحوه عملکرد ماساژور صندلی (seat massager) پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

به کارگیری این آپشن در کنار دیگر امکانات صندلی مانند گرم کن و سرد کن، مموری صندلی، تنظیم برقی و پشت سری فعال، موجب می شود آرامش و راحتی بیش تری برای فردی که بر روی صندلی می نشیند فراهم شود. از این آپشن ها بیش تر برای خودروهای لوکس استفاده می شود، زیرا نصب و طراحی این آپشن ها پرهزینه است و به کارگیری آن ها برای خودروهای اقتصادی به صرفه نیست.

ماساژور ماشین یا بهتر بگوییم صندلی ماساژور ماشین نوعی ماساژور به شکل صندلی است که برای قرارگیری بر روی صندلی‌های معمولی ماشین طراحی شده‌اند. ماساژور روکش ماشین کمر، گردن، شانه و ستون فقرات شما را در طول رانندگی ماساژ می‌دهد و سفتی مفاصل و تنش عضلانی آن‌ها را تسکین می‌بخشد. این صندلی‌های ماساژور معمولا انواع ماساژ شیاتسو، ماساژ بافت عمیق و ماساژ لرزشی را دارا هستند.

ماساژور صندلی خودرو چگونه کار می‌کند؟

داخل صندلی‌های مجهز به ماساژور چند بالشتک هوا قرار دارد. این بالشتک‌ها در زمان فعال‌شدن به‌واسطهٔ کمپرسور هوا پر و خالی می‌شوند. این عمل باعث می‌شود سرنشین خودرو حس کند شخصی در حال ماساژ دادن بدن اوست. در بیشتر خودروهای مجهز به این سیستم قابلیت انتخاب چند نوع ماساژ وجود دارد. الگوی متفاوت پر و خالی‌شدن بالشتک‌های هوا باعث می‌شود تا راننده امکان انتخاب چند نوع ماساژ مختلف را داشته باشد. ماساژ ژاپنی شیاتسو (Shiatsu) لکسوس ال اس معروف‌ترین نوع ماساژ در خودروهاست.

سخن نهایی

این آپشن بر روی صندلی برخی خودروها نصب می شود و شخص می تواند با توجه به امکانات ماساژور، با انتخاب الگوی ماساژی که دوست دارد، از آن استفاده کند و به جریان خون در بخش هایی که در تماس با ماساژور اند کمک کند.اگر شما فردی هستید که همیشه پشت فرمان هستید، این نوع صندلی ماساژ بهترین راه‌حل برای بهبود وضعیت جسمانی شما است و می‌تواند هر گونه تنش و عضلات را از شما دور کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش