دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

نمایندگی بوش در اسلامشهر 

شنبه، 04 آذر 1402
شرکت بوش امروزه به‌عنوان یکی از قدرتمندترین و دقیق‌ترین سازندگان لوازم خانگی شناخته می‌شود. ورود گسترده محصولات این شرکت به بازار لوازم خانگی ایران، لزوم توجه به تعمیرات اصولی آن‌ها را با حساسیت بیشتری روبه‌رو نموده است.

شرکت بوش امروزه به‌عنوان یکی از قدرتمندترین و دقیق‌ترین سازندگان لوازم خانگی شناخته می‌شود. ورود گسترده محصولات این شرکت به بازار لوازم خانگی ایران، لزوم توجه به تعمیرات اصولی آن‌ها را با حساسیت بیشتری روبه‌رو نموده است. امروزه شاهد راه‌اندازی نمایندگی بوش در اسلامشهر، لواسان، شهر قدس و دیگر نقاط تهران (و حتی سراسر کشور) هستیم. نمایندگی بوش در اسلامشهر که زیر نظر گروه آرتا سرویس به فعالیت می‌پردازد، یک مرکز مجاز و رسمی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین قابل انتظار است که خدمات متنوع نصب، سرویس و تعمیر محصولات Bosch با بالاترین کیفیت، منصفانه‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، از سوی این نمایندگی مجاز انجام شود.

ویژگی‌های نمایندگی بوش در اسلامشهر

نمایندگی بوش در اسلامشهر، یک مجموعه مجاز و معتبر در امور نصب و تعمیرات لوازم خانگی محسوب می‌شود. این مجموعه در راستای فعالیت‌های مشتری مدارانه خود، انواع مزایا و خدمات زیر را برای ارائه به مشتریان خود تدارک دیده است:

  1. نصب، سرویس و تعمیرات انواع محصولات خانگی شرکت BOSCH

  2. استفاده از قطعات اورجینال

  3. ارائه گارانتی خدمات

  4. به‌کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و متعهد

  5. تسریع در ارائه خدمات موردنیاز به خانواده‌ها

  6. دریافت هزینه منصفانه

  7. اعزام کارشناسان حرفه‌ای به محلی خرابی محصولات.

به‌کارگیری تکنیک‌های متنوع ساخت و ارائه مداوم فناوری‌های الکتریکی نوین، شرکت Bosch آلمان را به سطح اول تولید محصولات خانگی و صنعتی در سراسر جهان رسانده است؛ بنابراین نمایندگی‌های معتبر و مجاز نصب و تعمیر محصولات بوش نیز، بایستی از پرسنل به‌روز و مجربی بهره ببرند. کیفیت کاری بالای نمایندگی بوش در لواسان، شهرقدس و اسلامشهر و کسب رضایت حداکثری مشتریان، البته از حجم دغدغه‌های شهروندان تهرانی کاسته است.

نصب و تعمیر انواع محصولات خانگی شرکت BOSCH

در سالیان اخیر، طیف گسترده‌ای از محصولات خانگی برند BOSCH آلمان، وارد ایران گردیده است؛ به همین دلیل نمایندگی بوش در اسلامشهر ، مجموعه خدمات کاملی را در زمینه نصب و تعمیر دقیق انواع محصولات قدیمی و جدید زیر (تحت برند بوش آلمان) ارائه می‌دهد:

  • ماشین لباسشویی

  • یخچال فریزر با حجم معمولی

  • یخچال ساید بای ساید

  • کولر گازی

  • ماکروویو

  • ماشین ظرفشویی

  • اجاق گاز

  • جارو برقی.

علاوه‌بر امور تعمیراتی، خدمات سرویس این محصولات نیز توسط نمایندگی‌های مجاز صورت می‌پذیرد؛ بنابراین خانواده‌های گرامی می‌توانند با ثبت درخواست برای خدمات سرویس، به افزایش بازدهی و طول عمر لوازم خود کمک کنند. لازم به‌ذکر است که کلیه محصولات عنوان‌شده، توسط کارشناسان نمایندگی بوش در شهرقدس و لواسان نیز قابلیت نصب و سرویس خواهند داشت.

ارائه کم هزینه‌ترین خدمات توسط نمایندگی بوش در اسلامشهر

مسئولان نمایندگی بوش در اسلامشهر، همواره دریافت قیمت‌های مناسب و منصفانه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. به‌منظور ایجاد یک پیش‌زمینه ذهنی مناسب، غالباَ نوع دستگاه و مشکل ایجادشده از مشتریان پرسیده می‌شود و بر این اساس، قیمت تخمینی انجام کار به آن‌ها اعلام می‌گردد. کارشناسان این مجموعه، تنها پس از اتمام کار و تست موفق کارایی محصول، به دریافت هزینه اقدام می‌کنند.

ارائه گارانتی خدمات برای تمامی محصولات

فرقی ندارد که برای کدام‌یک از لوازم خانگی‌تان، درخواست تعمیرات را به ثبت رسانده‌اید؛ چراکه کارشناسان نمایندگی بوش در اسلامشهر، خود را موظف به ارائه گارانتی خدمات 3 الی 6 ماهه برای کلیه لوازم تعمیرشده می‌دانند. چنان‌چه مجدداَ طی این مدت با مشکل مشابهی روبه‌رو شدید، فرآیند تعمیر دوباره به‌طور رایگان انجام می‌شود.

استفاده از قطعات اورجینال BOSCH

کلیه کارشناسان این مجموعه، کاملاَ توجیه شده‌اند که در وهله اول، بایستی تمام تمرکز خود را روی تعمیر قطعات آسیب‌دیده معطوف نمایند؛ درحقیقت تعمیرکاران فقط در شرایطی که به‌هیچ عنوان امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، مجاز به تعویض‌کاری هستند. در پی این اقدامات متعهدانه مراکز نمایندگی بوش در شهرقدس، لواسان و اسلامشهر، مسلماً فشار مالی کمتری به خانواده‌های گرامی وارد می‌شود. جالب است بدانید که در صورت نیاز به تعویض حتمی قطعه، تنها از قطعات اورجینال بوش آلمان برای جایگزینی استفاده می‌شود. به‌کارگیری قطعات فیک علاوه بر کاهش بازدهی و عمر محصول، منجر به وارد آمدن آسیب به دستگاه و نیاز مکرر به تعمیرات خواهد شد؛ به همین دلیل استفاده از قطعه‌های فیک، ازجمله خطوط قرمز تمامی مراکز نمایندگی مجاز به‌شمار می‌آید.

به‌کارگیری کارشناسان مجرب توسط نمایندگی بوش اسلامشهر

تمامی کارشناسان عیب‌یاب و تعمیرکاران مراکز نمایندگی بوش در لواسان، شهر قدس و اسلامشهر دارای سال‌ها تجربه در این زمینه هستند. البته نمایندگی‌های مجاز، هرگز به این تجربیات بسنده نکرده و هر ساله کارشناسان خود را ملزم به حضور در دوره‌های تئوری و عملی شناخت و عیب‌یابی جدیدترین محصولات بوش آلمان می‌کنند؛ بدین‌ترتیب کارشناسان همواره در بحث تشخیص نوع محصول، ویژگی‌های ساختاری و چگونگی تعمیر آن، کاملاَ به‌روز خواهند بود.

اعزام کارشناس به محل خرابی لوازم خانگی BOSCH

هنگام خرابی آن‌دسته از لوازم خانگی حجیم و سنگین، که غالباَ دارای کارایی ویژه‌ای نیز هستند، نگرانی‌های متعددی در ذهن افراد شکل می‌گیرد؛ نگرانی‌هایی همچون: جابه‌جایی لوازم سنگین، چگونگی انتقال به مراکز تعمیراتی، هزینه‌های حمل و حتی کندن و نصب مجدد دستگاه. یکی از ویژگی‌های مرکز نمایندگی بوش در اسلامشهر، قابلیت اعزام کارشناس به محل خرابی لوازم است. به‌طوری که پس از ثبت سفارش شما عزیزان برای امور تعمیراتی یا سرویس، تعمیرکار ظرف مدت کوتاهی به سایت موردنظر اعزام خواهد شد.

سرعت بالای خدمات‌دهی نمایندگی بوش در اسلامشهر

به‌لطف راه‌اندازی چندین نمایندگی مجاز تعمیرات و سرویس محصولات بوش در نقاط مختلف تهران توسط مجموعه آرتا سرویس، سرعت خدمات‌رسانی به تمامی نقاط استان تهران به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. مراکز نمایندگی بوش در لواسان، شهر قدس و اسلامشهر نیز در همین راستا فعالیت داشته و پس از ثبت سفارش در هریک از این نمایندگی‌ها، امور درخواستی شما در همان روز وارد پروسه اجرا می‌گردد؛ به‌طوری که پس از ثبت درخواست مشتریان گرامی و یادداشت نوع ایراد به‌وجود آمده، سریعاَ کارشناس متناسبی از سوی نمایندگی انتخاب می‌شود و در مدت زمان کمتر از یک ساعت، کارشناس به محل خرابی محصول اعزام خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست برای سرویس و تعمیرات

گروه آرتا سرویس با ایجاد نمایندگی خدمات محصولات بوش در اسلامشهر، شهر قدس و لواسان و به پشتوانه استخدام کارشناسان معتبر و مجرب، گامی ویژه در جهت ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی برند بوش در تهران برداشته است. درصورتی‌که با خرابی هریک از لوازم خانگی مارک BOSCH خود مواجه شدید، کافی است با شماره دفتر مرکزی آرتا سرویس تماس بگیرید و درخواست‌تان را به ثبت برسانید. سپس در کمتر از 60 دقیقه، تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب این مجموعه، در منزل شما حاضر خواهند بود. اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید که تعمیرات لوازم در محل کار یا منزل‌تان صورت بگیرد، شرایط برای حضورتان در کارگاه آرتا سرویس نیز فراهم خواهد بود. به‌یاد داشته باشید که پس از اتمام فرآیند تعمیرات، فاکتور ریزهزینه‌های خدمات نمایندگی، به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

کارگاه آرتا سرویس: تهران، خیابان شهید رجایی، خیابان ستاره، مجتمع بندر.

شماره تماس دفتر مرکزی: 02155100289


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استوری تسلیت پرویز پرستویی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
استوری تسلیت پژمان بازغی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟