نمایندگی بوش در اسلامشهر

  شنبه، 04 آذر 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
نمایندگی بوش در اسلامشهر
شرکت بوش امروزه به‌عنوان یکی از قدرتمندترین و دقیق‌ترین سازندگان لوازم خانگی شناخته می‌شود. ورود گسترده محصولات این شرکت به بازار لوازم خانگی ایران، لزوم توجه به تعمیرات اصولی آن‌ها را با حساسیت بیشتری روبه‌رو نموده است.

شرکت بوش امروزه به‌عنوان یکی از قدرتمندترین و دقیق‌ترین سازندگان لوازم خانگی شناخته می‌شود. ورود گسترده محصولات این شرکت به بازار لوازم خانگی ایران، لزوم توجه به تعمیرات اصولی آن‌ها را با حساسیت بیشتری روبه‌رو نموده است. امروزه شاهد راه‌اندازی نمایندگی بوش در اسلامشهر، لواسان، شهر قدس و دیگر نقاط تهران (و حتی سراسر کشور) هستیم. نمایندگی بوش در اسلامشهر که زیر نظر گروه آرتا سرویس به فعالیت می‌پردازد، یک مرکز مجاز و رسمی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین قابل انتظار است که خدمات متنوع نصب، سرویس و تعمیر محصولات Bosch با بالاترین کیفیت، منصفانه‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، از سوی این نمایندگی مجاز انجام شود.

ویژگی‌های نمایندگی بوش در اسلامشهر

نمایندگی بوش در اسلامشهر، یک مجموعه مجاز و معتبر در امور نصب و تعمیرات لوازم خانگی محسوب می‌شود. این مجموعه در راستای فعالیت‌های مشتری مدارانه خود، انواع مزایا و خدمات زیر را برای ارائه به مشتریان خود تدارک دیده است:

  1. نصب، سرویس و تعمیرات انواع محصولات خانگی شرکت BOSCH

  2. استفاده از قطعات اورجینال

  3. ارائه گارانتی خدمات

  4. به‌کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و متعهد

  5. تسریع در ارائه خدمات موردنیاز به خانواده‌ها

  6. دریافت هزینه منصفانه

  7. اعزام کارشناسان حرفه‌ای به محلی خرابی محصولات.

به‌کارگیری تکنیک‌های متنوع ساخت و ارائه مداوم فناوری‌های الکتریکی نوین، شرکت Bosch آلمان را به سطح اول تولید محصولات خانگی و صنعتی در سراسر جهان رسانده است؛ بنابراین نمایندگی‌های معتبر و مجاز نصب و تعمیر محصولات بوش نیز، بایستی از پرسنل به‌روز و مجربی بهره ببرند. کیفیت کاری بالای نمایندگی بوش در لواسان، شهرقدس و اسلامشهر و کسب رضایت حداکثری مشتریان، البته از حجم دغدغه‌های شهروندان تهرانی کاسته است.

نصب و تعمیر انواع محصولات خانگی شرکت BOSCH

در سالیان اخیر، طیف گسترده‌ای از محصولات خانگی برند BOSCH آلمان، وارد ایران گردیده است؛ به همین دلیل نمایندگی بوش در اسلامشهر ، مجموعه خدمات کاملی را در زمینه نصب و تعمیر دقیق انواع محصولات قدیمی و جدید زیر (تحت برند بوش آلمان) ارائه می‌دهد:

  • ماشین لباسشویی

  • یخچال فریزر با حجم معمولی

  • یخچال ساید بای ساید

  • کولر گازی

  • ماکروویو

  • ماشین ظرفشویی

  • اجاق گاز

  • جارو برقی.

علاوه‌بر امور تعمیراتی، خدمات سرویس این محصولات نیز توسط نمایندگی‌های مجاز صورت می‌پذیرد؛ بنابراین خانواده‌های گرامی می‌توانند با ثبت درخواست برای خدمات سرویس، به افزایش بازدهی و طول عمر لوازم خود کمک کنند. لازم به‌ذکر است که کلیه محصولات عنوان‌شده، توسط کارشناسان نمایندگی بوش در شهرقدس و لواسان نیز قابلیت نصب و سرویس خواهند داشت.

ارائه کم هزینه‌ترین خدمات توسط نمایندگی بوش در اسلامشهر

مسئولان نمایندگی بوش در اسلامشهر، همواره دریافت قیمت‌های مناسب و منصفانه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. به‌منظور ایجاد یک پیش‌زمینه ذهنی مناسب، غالباَ نوع دستگاه و مشکل ایجادشده از مشتریان پرسیده می‌شود و بر این اساس، قیمت تخمینی انجام کار به آن‌ها اعلام می‌گردد. کارشناسان این مجموعه، تنها پس از اتمام کار و تست موفق کارایی محصول، به دریافت هزینه اقدام می‌کنند.

ارائه گارانتی خدمات برای تمامی محصولات

فرقی ندارد که برای کدام‌یک از لوازم خانگی‌تان، درخواست تعمیرات را به ثبت رسانده‌اید؛ چراکه کارشناسان نمایندگی بوش در اسلامشهر، خود را موظف به ارائه گارانتی خدمات 3 الی 6 ماهه برای کلیه لوازم تعمیرشده می‌دانند. چنان‌چه مجدداَ طی این مدت با مشکل مشابهی روبه‌رو شدید، فرآیند تعمیر دوباره به‌طور رایگان انجام می‌شود.

استفاده از قطعات اورجینال BOSCH

کلیه کارشناسان این مجموعه، کاملاَ توجیه شده‌اند که در وهله اول، بایستی تمام تمرکز خود را روی تعمیر قطعات آسیب‌دیده معطوف نمایند؛ درحقیقت تعمیرکاران فقط در شرایطی که به‌هیچ عنوان امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، مجاز به تعویض‌کاری هستند. در پی این اقدامات متعهدانه مراکز نمایندگی بوش در شهرقدس، لواسان و اسلامشهر، مسلماً فشار مالی کمتری به خانواده‌های گرامی وارد می‌شود. جالب است بدانید که در صورت نیاز به تعویض حتمی قطعه، تنها از قطعات اورجینال بوش آلمان برای جایگزینی استفاده می‌شود. به‌کارگیری قطعات فیک علاوه بر کاهش بازدهی و عمر محصول، منجر به وارد آمدن آسیب به دستگاه و نیاز مکرر به تعمیرات خواهد شد؛ به همین دلیل استفاده از قطعه‌های فیک، ازجمله خطوط قرمز تمامی مراکز نمایندگی مجاز به‌شمار می‌آید.

به‌کارگیری کارشناسان مجرب توسط نمایندگی بوش اسلامشهر

تمامی کارشناسان عیب‌یاب و تعمیرکاران مراکز نمایندگی بوش در لواسان، شهر قدس و اسلامشهر دارای سال‌ها تجربه در این زمینه هستند. البته نمایندگی‌های مجاز، هرگز به این تجربیات بسنده نکرده و هر ساله کارشناسان خود را ملزم به حضور در دوره‌های تئوری و عملی شناخت و عیب‌یابی جدیدترین محصولات بوش آلمان می‌کنند؛ بدین‌ترتیب کارشناسان همواره در بحث تشخیص نوع محصول، ویژگی‌های ساختاری و چگونگی تعمیر آن، کاملاَ به‌روز خواهند بود.

اعزام کارشناس به محل خرابی لوازم خانگی BOSCH

هنگام خرابی آن‌دسته از لوازم خانگی حجیم و سنگین، که غالباَ دارای کارایی ویژه‌ای نیز هستند، نگرانی‌های متعددی در ذهن افراد شکل می‌گیرد؛ نگرانی‌هایی همچون: جابه‌جایی لوازم سنگین، چگونگی انتقال به مراکز تعمیراتی، هزینه‌های حمل و حتی کندن و نصب مجدد دستگاه. یکی از ویژگی‌های مرکز نمایندگی بوش در اسلامشهر، قابلیت اعزام کارشناس به محل خرابی لوازم است. به‌طوری که پس از ثبت سفارش شما عزیزان برای امور تعمیراتی یا سرویس، تعمیرکار ظرف مدت کوتاهی به سایت موردنظر اعزام خواهد شد.

سرعت بالای خدمات‌دهی نمایندگی بوش در اسلامشهر

به‌لطف راه‌اندازی چندین نمایندگی مجاز تعمیرات و سرویس محصولات بوش در نقاط مختلف تهران توسط مجموعه آرتا سرویس، سرعت خدمات‌رسانی به تمامی نقاط استان تهران به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. مراکز نمایندگی بوش در لواسان، شهر قدس و اسلامشهر نیز در همین راستا فعالیت داشته و پس از ثبت سفارش در هریک از این نمایندگی‌ها، امور درخواستی شما در همان روز وارد پروسه اجرا می‌گردد؛ به‌طوری که پس از ثبت درخواست مشتریان گرامی و یادداشت نوع ایراد به‌وجود آمده، سریعاَ کارشناس متناسبی از سوی نمایندگی انتخاب می‌شود و در مدت زمان کمتر از یک ساعت، کارشناس به محل خرابی محصول اعزام خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست برای سرویس و تعمیرات

گروه آرتا سرویس با ایجاد نمایندگی خدمات محصولات بوش در اسلامشهر، شهر قدس و لواسان و به پشتوانه استخدام کارشناسان معتبر و مجرب، گامی ویژه در جهت ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی برند بوش در تهران برداشته است. درصورتی‌که با خرابی هریک از لوازم خانگی مارک BOSCH خود مواجه شدید، کافی است با شماره دفتر مرکزی آرتا سرویس تماس بگیرید و درخواست‌تان را به ثبت برسانید. سپس در کمتر از 60 دقیقه، تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب این مجموعه، در منزل شما حاضر خواهند بود. اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید که تعمیرات لوازم در محل کار یا منزل‌تان صورت بگیرد، شرایط برای حضورتان در کارگاه آرتا سرویس نیز فراهم خواهد بود. به‌یاد داشته باشید که پس از اتمام فرآیند تعمیرات، فاکتور ریزهزینه‌های خدمات نمایندگی، به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

کارگاه آرتا سرویس: تهران، خیابان شهید رجایی، خیابان ستاره، مجتمع بندر.

شماره تماس دفتر مرکزی: 02155100289


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (300 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (245 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (121 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (96 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (74 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (50 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (44 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (40 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (33 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت