دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

نماینده رهبر انقلاب به ملاقات داغدیدگان حادثه معدن طبس رفت 

سه شنبه، 10 مهر 1403
کد خبر: 410996
ساعدنیوز: نماینده مقام معظم رهبری که درپی حادثه معدنجو به طبس سفر کرده‌است، گفت: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدیده معدن طبس منتقل کنم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی که امروز به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری به‌منظور دیدار با خانواده جان‌باختگان معدنجو در این شهرستان حضور یافت در بدو ورود در جمع مسئولان استان و شهرستان اظهار داشت: از طرف رهبر معظم انقلاب مأموریت یافته‌ام که به خانواده‌های حادثه‌دیدگان سرکشی کنم و عرض تسلیت و احوالپرسی رهبر معظم انقلاب تأسف و تأثر عمیق ایشان را به خانواده‌های داغدیده منتقل کنم.

وی ادامه داد: اگر چه همان روزهای اول رهبر معظم انقلاب پیام تسلیت دادند، ابراز همدردی نمودند و تأثر و اندوه خودشان را از این واقعه غم‌بار و تلخ ابراز کردند. همچنین به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تأکید‌های لازم انجام شد.

مروی اضافه کرد: اما ظاهراً دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد لذا دیروز فرمودند که بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم با این خانواده‌های عزیز ملاقات کنم و تسلیت حضرت آقا را به ایشان عرض کنم. تولیت آستان قدس رضوی همچنین از خدمات و زحمات مسئولان در قوای مجریه، مقننه و قضائیه، مسئولان خراسان جنوبی و طبس و مردم مؤمن طبس که خانه‌های خود را در اختیار خانواده‌های جان‌باختگان عزیز قرار دادند، تشکر و قدردانی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 10 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
الهام چرخنده: به خاطر تبریک به رهبر معظم انقلاب به من حمله کردند و با چوب منو زدند؛ اینجا که ایستاده‌ام هنوز کمرم درد میکنه
ذوق زدگی و خوشحالی علی اوجی با دیدن مجسمه نرگس محمدی+ویدیو/ چقدر هنرمندانه و زیبا😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به اتاق مطالعه و قفسه های پُر کتابخانه پسر ارشد مسعود پزشکیان/ صندلی پلاستیکی ساده، نوار کاست ها و جانمازی مخمل جلب توجه کرد+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
14 تصویر رویایی و حیرت‌انگیز دختر مو قرمز روسی با حیوانات جنگل که مو را تن بینندگان سیخ می کند
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
خلاقیت هوشمندانه یک مادر ایرانی با شلوار کهنه پسرش حماسه آفرید+عکس/ عاشق ذهن طلاییت شدم🤣
عاشقانه ترین سکانس سریال شهرزاد در ماه عسل شهرزاد و فرهاد / گر بَرکَنم دِل از تو و بَردارم از تو مِهر ، آن مِهر بر که اَفکَنم آن دل کجا بَرم؟