دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نماینده‌ی مجلس در حال گذراندن پنج سال حبس +عکس 

یکشنبه، 25 تیر 1402
کد خبر: 348506
ساعد نیوز: «محمد محمدرضایی»، نماینده‌‌ی سابق بیجار در مجلس شورای اسلامی، به اتهام نشر اکاذیب در حال گذراندن دوره‌‌ی محکومیت حبس پنج‌ساله‌ی خود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اعتماد، چون پایه‌ی پرونده اتهامی او بر اساس شکایت شاکی‌ای است که در کرج اقامت دارد؛ متشاکی‌ هم در تهران مقیم بوده و پلیس فتا هم محل استقرار سامانه‌ی رسانه‌ای او را تهران اعلام کرده است بایستی به تبع آن پرونده 0000831 به دادسرای تهران احاله می‌شد.

از همه‌ی این‌ها گذشته شاکی نخست پرینتی را تحویل دادسرای بیجار داده است که اکانت آن متعلق به خود وی بوده و زمان ورود همان مطلب به تلگرام دو سال قبل از طرح شکایت است. شاکی در شکایت خود نگارش همان مطلب را نیز به افراد ناشناس نسبت داده و محل نشر آن‌ را نیز کانالی موسوم به بیجار معرفی کرده است.

با این توضیحات، معلوم نیست دادسرای بیجار با چه هدفی به چنین پرونده‌ای ورود کرده‌اند. در حالی‌که نه صلاحیت ذاتی برای رسیدگی به این شکایت را داشته و نه ادله‌ی اثباتی برای توجه اتهام به من وجود دارد.

​از همکاران و نمایندگان فعلی مجلس توقع دارم با طرح سوال از وزیر دادگستری بخواهند مستندات محکومیت مرا جهت آگاهی عمومی منتشر کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس