دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

نماز عید فطر در کدام مساجد تهران اقامه می‌شود؟ 

شنبه، 03 خرداد 1399
کد خبر: 81008
ساعد نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه نماز عید فطر از ساعت ۸ صبح روز عید در اغلب مساجد تهران اقامه خواهد شد، گفت: به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش الزامی است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل ازفارس، حجت الاسلام حجت الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت: امسال با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) برگزار نمی شود و مساجد تنها برگزارکننده این نماز هستند که این تصمیم در سراسر کشور نیز اجرایی می شود.

وی با اشاره به پروتکل های بهداشتی برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد تصریح کرد: به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش در نماز عید فطر الزامی است.

ذاکر با بیان اینکه نماز عید فطر از ساعت ۸ صبح روز عید در اغلب مساجد تهران اقامه خواهد شد، گفت: این روند جمعیت را در مساجد و محله ها توزیع می کند و اولویت برگزاری در فضا های باز مساجد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست های مردمی برای معرفی مساجد برگزار کننده نماز، فهرست ۵۰ مسجد شاخص که نماز را برپا می کنند، به شرح زیر است:


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI