دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نماینده حماس در تهران:فلسطینی ها چون کوهی استوار مقابل "معامله قرن" می ایستند 

جمعه، 10 خرداد 1398
کد خبر: 35586
ساعد نیوز: "خالد قدومی " نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تصریح کرد: مردم فلسطین به هیچ وجه موافق طرح صهیونیستی -آمریکایی " معامله قرن نیستند و همچون کوهی استوار مقابل آن می ایستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، "خالد قدومی " روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با این خبر نگاری به مناسبت روز جهانی قدس گفت، امام خمینی (ره) ۴۰ سال پیش قدس را به عنوان عاملی برای وحدت مسلمانان معرفی کرده و یک روز را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.
وی با بیان این که روز قدس امسال اهمیت ویژه ای دارد و ما در مرحله تاریخی حساس و بسیار مهمی در خصوص فلسطین به سر می بریم، اظهارداشت: روز قدس برای زنده نگه داشتن مساله فلسطین و اتحاد جهان اسلام و همه آزادگان جهان مقابل استکبار جهانی و زورگویی های صهیونیست ها و آمریکایی است که دشمن مشترک امت اسلامی هستند.
نماینده حماس در تهران با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا از زمان تاسیس این رژیم غاصب از آن حمایت و پشتیبانی سیاسی، اقتصادی و نظامی کرده است، آمریکا در شورای امنیت و سازمان ملل از این رژیم حمایت سیاسی بعمل می آورد و کمک های نظامی و مالی زیادی از جیب شهروندان آمریکایی به این رژیم می کند.
وی در ادامه گفت: دولت جدید آمریکا با تلاش برای به نتیجه رساندن طرح معامله قرن، بازیچه دست نتانیاهو تندرو و دولت رژیم صهیونیستی شده است.
قدومی تاکید کرد: معامله قرن و اقدامات دیگر آمریکا در خاورمیانه هیچ خیری برای مسلمانان و فلسطینی ها نداشته و کمکی به احقاق حقوق مشروع مردم فلسطین نکرده و نمی کند و بحث کمک های اقتصادی داستانی خیالی و غیر واقعی است، مردم فلسطین استوار مقابل طرح معامله قرن می ایستند و این طرح همانند دیگر توطئه ها ضد مردم فلسطین طی ۷۰ سال گذشته، محکوم به شکست است.
 این شخصیت فلسطینی در ادامه گفت: طرح معامله قرن تنها فلسطین را هدف قرار نداده است بلکه همه منطقه و از جمله کسانی که مقابل زورگویی ها و قلدری های آمریکایی ها و صهیونیستی ها می ایستند را هدف قرار می دهد و به همین دلیل همه باید یکصدا و یکپارچه مقابل این دشمن مشترک بایستند.
قدومی با بیان این که در حال گذر از مرحله مهم تاریخی در فلسطین هستیم، گفت: برخی قصد دارند پایه های رژیم صهیونیستی را در منطقه تقویت کرده و در مقابل فلسطین را تضعیف کنند، اما فلسطینی ها محکم و استوار در مقابل توطئه ها می ایستند.
وی خاطرنشان کرد: جنبش های مقاومت نیز این روزها جایگاه بسیار بهتری در جهان و میان مردم دارند، آن ها به قدرت مردم مقاوم اطمینان دارند، مقاومت اجتماعی، سیاسی، دیپلماتیک و مقامت مسلحانه مقاومت ثابت کرده است که پیوسته عاقلانه و با درایت و تدبیر عمل می کند.
 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس