نکاتی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن

  چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نکاتی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن
برای اینکه بتوانید خانه‌ای زیبا داشته باشید باید به تمام نکات و الزامات در طراحی منزل خود دقت کنید. اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه در طراحی و چیدمان دکوراسیون است. در چیدمان این بخش باید تمام دقت و امکانات به کار گرفته شود تا حساس‌ترین نقطه خانه که مرکز اصلی توجهات است به بهترین نحو ممکن ساخته و پرداخته شود.

برای اینکه بتوانید خانه ای زیبا داشته باشید باید به تمام نکات و الزامات در طراحی منزل خود دقت کنید. اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش های خانه در طراحی و چیدمان دکوراسیون است. در چیدمان این بخش باید تمام دقت و امکانات به کار گرفته شود تا حساس ترین نقطه خانه که مرکز اصلی توجهات است به بهترین نحو ممکن ساخته و پرداخته شود. در این بخش دو مرحله را برای راهنمایی شما آماده کرده ایم. بخش اول شامل ده راه مختلف برای انواع مدل های قابل چینش در اتاق نشیمن است که به شما ارائه خواهد شد و بخش دوم راهنمایی به همراه نکات و ترفندهایی است که در اتاق نشیمن می توانید به کار بگیرید تا یک طرح دل نشین برای نشیمن خود به وجود آورده باشید.

بهترین فضاها در دکوراسیون داخلی ، آنهایی هستند که مناظر مختلفی را برای خلق یک سبک جدید ترکیب می کنند.به عنوان مثال به این اتاق نشیمن فوق العاده شیک که به سبک بوهیمن می باشد، نگاهی بیندازید.من این فضا را به خاطر روشنایی یکدست آن و دیوارها و مبلمان سفید آنکه با استفاده از رنگ ها زنده شده اند، دوست دارم.مبل ساده و مدرن است ( لازم به تذکر نیست که بسیار راحت نیز می باشد).اما قرار دادن این مبلمان در کنار این میز فوق العاده مراکشی و استفاده ازاین فرش راه راه، به این فضا احساس سبکی خاصی بخشیده است.همچنین اضافه شدن نور طبیعی از طریق پنجره های زیاد در این اتاق،باعث شده که شما اتاق نشیمن رویایی خود را بدست آورید.

اغلب اتاق نشیمن خانه های ما چیزهای زیادی را به خود می بیند. ما در این مکان تلویزیون تماشا می کنیم، با دوستان خود گپ و گفت می کنیم، گاهی اوقات کتاب مورد علاقه خود را روی کاناپه نشیمن دنبال می کنیم و حتی مواردی مثل انجام کارهای اداری که به خانه آورده ایم یا بازی های بچه گانه با کودکانمان و یا خوردن ناهار در کنار سایر اعضا خانواده را در این محل به چشم دیده ایم. این موارد نشان می دهد که اتاق نشیمن توانایی بسیار زیادی در ارائه امکانات و فرصت ها به ما دارد و نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

عدم ارتباط در میان لوازم

همه ما یک یا دو اتاق نشیمن دیده ایم که در آن تمام مبلمان در برابر دیوارها قرار گرفته و فضای حفره مانندی در میانه ی اتاق ایجاد شده است.در حالی که در ابتدا ممکن است راه خوبی برای بزرگتر نشان دادن اتاق به نظر برسد ،در نهایت فضای اتاق را دچار عدم تعادل می کند.همچنین فضای قابل استفاده را بسیار محدود می کند.

در این مورد، به جای استفاده از دیوارها به عنوان معیار، هدف شما باید ایجاد گروه های متمایزی از مبلمان باشد.با در نظر گرفتن نقطه ای کانونی برای اتاق – مانند یک شومینه، برخی از ورودی ها یا حتی صفحه نمایش تلویزیون – شروع کنید و اثاثیه منزل را حول آن نقطه بچینید.

بیشتر طراحی های اتاق نشیمن در پیرامون چنین گروه هایی متمرکز اند.با این حال، این بدان معنا نیست که تنها همین راه وجود دارد.اگر فضای کافی برای ایجاد فضایی باعملکرد ثانویه دایرد – مثل یک بخش مطالعه و یا میز کار – آن موارد را به صورت مجزا گروه بندی کنید.مهم این است که هر قطعه از اثاث با بقیه ی وسایل به طرز غایت مندی هم راستا و هماهنگ به نظر بیاید.

طبیعت را به داخل دکوراسیون منزل بیاورید.

اندکی از سبک ژاپنی را به طراحی داخلی خود اضافه کنید.در واقع نکته اصلی در این اتاق نشیمن رعایت اصل سادگی می باشد که باتکیه بر طراوت و تازگی و قرار دادن عناصر فضای باز در محیط داخلی نشان داده شده است.این اتاق نشیمن ، به خاطر استفاده از خطوط صاف و توجه به جزئیات ارزشمند می باشد.همچنین با استفاده از گیاهان می توانید شخصیت تازه ای به اتاق نشیمن خود ببخشید.گیاهان سبز جدیدی در اتاق نشیمن خود قرار دهید، به این ترتیب می توانید در این فضا احساس سبکی و تازگی را نگه دارید.پنجره بزرگ که دارای چشم اندازی از فضای بیرون است، یک عنصر قدرتمند در این فضای کوچک می باشد.می توانید اتاق نشیمن خود را با استفاده از وسایل چوبی و گیاهان براق هماهنگ نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز