دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ریش علی اوجی در خواب زده شد ؛ نرگس محمدی در پشت صحنه با رضا یزدانی دست به یکی کردند 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعدنیوز: ویدئویی بسیار جالب از علی اوجی ، نرگس محمدی و رضا یزدانی را مشاهده می کنید که با به بخواب رفتن علی اوجی رضا یزدانی از خانم بازیگر با اینکه جلوی دوربین حضور ندارد اما وقتی رضا یزدانی ریش تراش می خواهد برای او می آورد تا ریش علی اوجی را در خواب بزند. برای دیدن ویدئو با ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 17 اسفند 1362 در تهران متولد شد. این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی از خطاطان مشهور است و دارای یک خواهر و برادر می باشد که برادر او سالها قبل فوت کرد.

علی اوجی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه در 14 سالگی آغاز کرد و سالها بعد با تهیه کنندگی موسیقی و فیلم به شهرت رسید اما با ورود به دنیای بازیگری در فیلم و سریال های تلویزیونی به چهره شناخته شده تری میان مردم تبدیل شد.

بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.

نرگس محمدی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد 19 فروردین 1364 در تهران است که با سریال ستایش به شهرت رسید و پس از آن در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرد.

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در چند فیلم و سریال با هم همکاری کرده اند که از جمله آنها می توان به خائن کشی، 2888، پدر گواردیولا و سریال پیکسل اشاره کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خلاقیت خنده دار مبتکر ایرانی در تبدیل هندوانه به قلیان حماسه آفرید+عکس/ استفاده از آناناس و سیب برای تکمیل اختراع 😂
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ریش علی اوجی در خواب زده شد ؛ نرگس محمدی در پشت صحنه با رضا یزدانی دست به یکی کردند
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال سفید رنگ با مارک آدیداس در باشگاه گرگ پارسی / محمدحافظ بچه گرگ ایرانی الگویی برای نوجوانان وطن +ویدئو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه